  • 11. Data: 2009-05-22 18:20:19
    Temat: Re: Co to jest format progressive JPEG ?
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    EMPI pisze:
    > A gdzie to się ustawia przy zapisie pliku żeby był progresywny czy też
    > nie (np. w GIMPie) ? Widać to gdzieś w exifie czy jak ? Jak poznać czy
    > jpeg jest zapisany w takim formacie?

    W polskim Gimpie to się "przyrostowy" nazywa, jest w zaawansowanych
    opcjach przy zapisie. Exif nic do tego nie ma, to jest gdzieś w danych
    jpg. Tu może znajdziesz jak to jest zrobione:
    http://www.wotsit.org/list.asp?search=jpg&button=GO!
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 12. Data: 2009-05-22 18:25:46
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    EMPI pisze:
    > Jak poznać czy
    > jpeg jest zapisany w takim formacie?

    Tutaj nasz strukturę pliku, w tabelce jest m. in. coś o ramce progressive:
    http://en.wikipedia.org/wiki/JPEG

    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 13. Data: 2009-05-22 22:09:06
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > W polskim Gimpie to się "przyrostowy" nazywa, jest w zaawansowanych
    > opcjach przy zapisie.

    No to niedobrze , bo nigdy tego nie włączałem, więc nie w tym problem
    odnośnie niemożliwości wyswietlenia poziomego jpga na pełnym ekranie TV :-(

    EMPI

  • 14. Data: 2009-05-22 22:13:08
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Dzięki za rozjaśnienie tematu formatu progressove.
    A wie ktoś coś o poniższym ? Szukałem w necie i nic.

    > o Dla plików JPEG obsługiwane jest tylko skanowanie linii
    > bazowej(tylko SOF0, SOF1).

    EMPI
    http://www.empi.art.pl