  • 1. Data: 2009-05-21 19:26:11
    Temat: Filtr UV , zanieczyszczenia - pomiary
    Od: j...@a...at

    tutaj:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5338358224052365650

    w prawo wykresiki

    XXX

  • 2. Data: 2009-05-21 19:53:47
    Temat: Re: Filtr UV , zanieczyszczenia - pomiary
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Uzytkownik jansal napisal w wiadomosci:

    [ciach]

    Mozesz podac metode pomiaru tej rozdzielczosci?
    Tak krok po kroku? Tez bym sobie pomierzyl conieco....

    I jeszcze napisz takie dane:
    - jakiej gradacji byl ten kurz? (wielkosc srednia w mikrometrach)
    - jakie bylo pochodzenie tego kurzu? (przemyslowy, odziezowy, dywanowy,
    etc.)
    - jak naniosles ten kurz na filtr? (pedzelkiem, palcem, gruszka aptekarska,
    etc)
    - na ile równomierne bylo pokrycie filtra kurzem?
    - jaka gestosc zakurzenia wystapila na mm2 lub cm2? (czyli ile ziarenek
    kurzu przypadalo na mm2 lub na cm2 powierzchni filtra - 1 na cm2 czy 10 na
    mm2?)
    - jak zmierzyles gestosc zakurzenia powierzchni filtra?
    - jaki duzy byl palec dajacy odcisk na filtrze? (powierzchnia w mm2 lub cm2)
    - jaki nacisk zastosowano przy odciskaniu palca (mozna podac w njutonach)
    - jaka byla wilgotosc skóry tego palca?
    - jakie bylo zatluszczenie skóry tego palca?
    - jakie bylo zapocenie skóry tego palca?
    - jaka byla zawartosc soli w pocie odcisnietym na filtrze?
    - czy naniesiony tluszcz byl pochodzenia zwierzecego czy roslinnego?

    Na poczatek poprosze o odpowiedzi na powyzsze, jak czego mi zabraknie,
    to dopytam, ok?

    Serdecznie pozdrawiam

    -- Zibi

  • 3. Data: 2009-05-21 19:55:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    znienawidziles mi slowo pomiary

    --
    JD

  • 4. Data: 2009-05-21 20:07:45
    Od: j...@a...at

    On 21 Mai, 21:53, "Zibi" <l...@i...pl> wrote:
> [...]
    > - czy naniesiony tluszcz byl pochodzenia zwierzecego czy roslinnego?
    >
    > Na poczatek poprosze o odpowiedzi na powyzsze, jak czego mi zabraknie,

    odpowiedz na wszystkiue pytania znajdziesz w necie.
    pomiarow dokonal XXX

    wrzuc na google "XXX" , obrazy potem szukaj
    i dostaniesz szczegolowe wyjasnienia.

    pzdr

    XXX

  • 5. Data: 2009-05-21 21:33:17
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

> [...]

    odpowiedz na wszystkiue pytania znajdziesz w necie.
    pomiarow dokonal XXX
    wrzuc na google "XXX" , obrazy potem szukaj

    -------------
    To ja sie grzecznie pytam, z mysla, ze twoja odpowiedz zostanie na grupie
    dla potomnych, a Ty mnie do gugla wysylasz? Chcialem podyskutowac,
    a nie czytac jakies informacje w necie.

    Z drugiej strony patrzac: skoro wszystko jest w necie, to po co zamieszczasz
    te informacje na grupach?

    -- Zibi(niechcemisiepoprawiaccytowania)

  • 6. Data: 2009-05-22 05:56:23
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 21 May 2009 13:07:45 -0700 (PDT), j...@a...at napisał(a):

    > odpowiedz na wszystkiue pytania znajdziesz w necie.
    > pomiarow dokonal XXX
    >
    > wrzuc na google "XXX" , obrazy potem szukaj
    > i dostaniesz szczegolowe wyjasnienia.

    Wrzuciłem i to, co zobaczyłem... może faktycznie wiele wyjaśnia -
    nieustanne pieprzenie.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2009-05-22 08:26:46
    Od: j...@a...at

    > Wrzuciłem i to, co zobaczyłem... może faktycznie wiele wyjaśnia -
    > nieustanne pieprzenie.
    >
    > --

    nieustannie powiadasz?
    to zrob sobie moze przerwe , wylacz komputer , przewietrz sie , ochlon
    nieco.

  • 8. Data: 2009-05-22 09:53:24
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik jansalnapisał w wiadomości:

    > nieustannie powiadasz?
    > to zrob sobie moze przerwe , wylacz komputer , przewietrz sie , ochlon
    > nieco.

    Nie zrozumiałeś. Po wrzuceniu zapytania w google 'xxx' lub 'XXX'
    wyskakują tysiące linków do stron z filmami i zdjęciami porno.

    Poza tym, olałeś moje pytania na grupie? Czekam na odpowiedź.
    Bądź tak uprzejmy i odpowiedz na nie w odpowiedniej gałęzi tego wątka.

    -- Zibi

  • 9. Data: 2009-05-22 13:38:48
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    JD wrote:

    > znienawidziles mi slowo pomiary

    Znaczy obrzydzil?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-05-22 17:03:14
    Od: j...@a...at

> [...]
    >
    > Poza tym, olałeś moje pytania na grupie? Czekam na odpowiedź.
    > Bądź tak uprzejmy i odpowiedz na nie w odpowiedniej gałęzi tego wątka.

    jak sie okazuje mam calkiem praktyczny nick ;-)
    nie musze zakladac galerii - ciekawskich zawsze moge tam odeslac.

    ale do rzeczy.
    odpowiedz na wszystkie istotne Twoje pytania jest w opisie .
    jest co prawda troche niefortunnie sformatowany i niewygodnie sie
    czyta w picassie ale mozesz sciagnac do siebie przez download .

    jesli przescrolujesz w lewo na sam poczatek albumu do opisu nr 1
    znajdziesz tam kilka informacji jak robione sa pomiary rozdzielczosci.

    Jesli bedziesz mial jeszcze jakies watpliwosci i nie zostana one
    rozwiane , tzn ze nie potrafie ich wyjasnic albo tez dotycza sfer zbyt
    intymnych ( jak np pytanie o rodzaj mojego potu czy tluszczu o ile
    pamietam) - te rzeczy zna tylko moj doktor i szczerze mowiac go wogole
    nie interesuja , a mnie tym bardziej.

    przeczytaj.
    jesli cos jeszcze nie bedzie jasne to moze uda mi sie jeszcze cos
    dopowiedziec.

    trend w obiektywie o krotszejiej ogniskowej ( 20mm) , na wiekszej
    przyslonie (5,6) jest ten sam.
    filtr UV nie obniza rozdzielczosci obrazu, kurz na jego powierzchni
    tez nie , odcisk palca w sposob mierzalny ale w praktyce bez znaczenia
    nieco obniza rozdzielczosc.

    XXX