  • 1. Data: 2009-05-21 20:51:52
    Temat: canon d350
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    witam,

    do tej pory mialem stycznosc wlasciwie tylko z kompaktami. ale tak sobie
    pomyslalem - lato idzie, trzeba poznac cos nowego. czy jak kupie sobie
    canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja
    lustrzanki ogolnie?

    pzdr
    ja

  • 2. Data: 2009-05-21 21:54:24
    Temat: Re: canon d350
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz" gv4es2$9so$...@n...onet.pl

> [...]
    > jak kupie sobie canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy

    Mogę Ci sprzedać używanego C 450 D. :) Sobie bym kupił C 500 D.
    Dorzuciłbym do tego jakieś obiektywy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-05-21 22:22:33
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "Mateusz" gv4es2$9so$...@n...onet.pl

    > Mogę Ci sprzedać używanego C 450 D. :) Sobie bym kupił C 500 D.
    > Dorzuciłbym do tego jakieś obiektywy.

    A moze ja kupilbym D500? :)

    Jest jakas roznica miedzy nimi (znaczaca?)

    I dlaczego chcesz kupic D500 zamiast d450?

  • 4. Data: 2009-05-21 22:47:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jest jakas roznica miedzy nimi (znaczaca?)
    > I dlaczego chcesz kupic D500 zamiast d450?

    W zasadzie różnią się trzema rzeczami:

    - większa rozdzielczość matrycy (w sumie zaleta to nie jest, może nawet
    wada),
    - możliwość rejestrowania filmów w rozdzielczości HD,
    - większa czułość matrycy (w 450D max. ISO 1600, w 500D ISO3200, które może
    być podbita programowo do ISO12800).

  • 5. Data: 2009-05-22 06:49:54
    Od: g...@g...com

    On 21 Maj, 22:51, Mateusz <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    > hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja

    Witam,

    A ja moge Ci sprzedac 350d.
    Uzywalem 350d do zdjec reportazowych przez kilka lat i bylem
    zadowolony. Jego glowna slabosc to malo pewnie dzialajacy AF.
    Moj egzemplarz byl regulowany w serwisie. Przy innym szkle musialbyc
    procedure pewnie powtorzyc.
    Ale ten model tak mial.
    W zestawie mam battery grip - moim zdaniem koniecznosc do tej malej
    puszczki. Calosc stanowi fajny zestaw.

    Gdybys mial pytania, daj znac.

    Pozdrawiam

    Michal

  • 6. Data: 2009-05-22 06:53:44
    Od: u...@g...com

    On 22 Maj, 06:47, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > - możliwość rejestrowania filmów w rozdzielczości HD,
    > - większa czułość matrycy (w 450D max. ISO 1600, w 500D ISO3200, które może

    i czwrta najwazniejsza roznica - cena

  • 7. Data: 2009-05-22 07:49:05
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mateusz napisał(a):
> [...]
    > canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    > hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja

    Wystarczy.
    O ile przyjmiesz do wiadomości, że kadrowanie odbywa się przez wizjer na
    matówce, a nie tak jak w kompakcie - na ekraniku. 350D nie ma LiveView.
    Poza tym to bardzo fajny korpus właśnie do tego żeby zobaczyć jak się
    pracuje z lustrzanką, szkłami M42, wywoływaniem RAW (dobra matryca,
    można dużo wyciągnąć i bardzo wygodny darmowy soft RawShooter
    Essentials), poza tym jest mały i lekki, więc dobrze się sprawdza w
    podróży. Mam od czterech lat i na razie nie zmieniam, bo nie ma sensu.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-05-22 07:49:08
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego hobbysty
    > aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja lustrzanki

    omijaj 350D szerokim lukiem to IMO najgorszy produk Canona
    jaki wyszedl po 10D, kup cokolwiek innego.

    Roger

  • 9. Data: 2009-05-22 08:24:54
    Od: j...@a...at

    On 21 Mai, 22:51, Mateusz <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    > canona d350 to wystarczy dla poczatkujacego, niezbyt wymagajacego
    > hobbysty aby poznac co to jest lustrzanka i czy mnie sie podobaja

    wystrczy dla poczatkujacego zeby poznac czym jest lustrzanka.
    od razu poznasz lustrzanki od najgorszej strony.

    kazdy aparat dslr spelni wymagania , ktore sformulowales w pytaniu z
    tym , ze inne beda lepiej dzialac.

    XXX

  • 10. Data: 2009-05-22 08:35:25
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ja uzywam 350D juz od paru latek i jestem bardzo zadowolony z tego aparatu.
    Nie mialem z nim zadnych problemow, robi piekne fotki.
    Na razie nie planuje jego zamiany.
    Moze w przyszlosci na nastepce 500D?

    Polon