  • 21. Data: 2014-05-03 09:46:52
    Temat: Re: Co mi grozi gdy policja odebrała mi PJ
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-05-02 14:52, jerzu pisze:

    > O to, to... Jak miałem 18 punktów to jeździłem zgodnie z
    > ograniczeniami. Nudno było, człowiek się bardziej męczy, ale nie było
    > innego wyjścia :)

    i ile km zrobiłeś przepisowo? bo kilka tys km to sobie wyobrażam, ale
    kilkadziesiąt już gorzej :) - i nie chodzi o samą prędkość, a o
    pilnowanie się - bo wlatujesz do miasta 90/h, puszczasz gaz, a za
    tablicą mogą cię zatrzymać za 72/50...
    mi się udało raz uzbierać 14pkt w dwa miesiące (CB radio się zepsuło),
    ale poszedłem na kurs dla kierowców zawodowych i skasowałem szybciutko
    6, dzięki czemu znowu mogłem zapierdalać :)

    Łukasz

  • 22. Data: 2014-05-04 00:24:42
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    K <...@...c> wrote:

    > ale ciebie (bez prawka) nie powinno w tym miejscu w ogole byc.

    No i właśnie pytanie, jaka jest praktyka - czy TU stosuje takie samo
    myślenie (bo policja chyba tak).

    W sumie tylko z ciekawości, bo prawko mam :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 23. Data: 2014-05-05 16:55:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    Sat, 03 May 2014 09:46:52 +0200, dddddddd <f...@e...com> wrote:

    >i ile km zrobiłeś przepisowo? bo kilka tys km to sobie wyobrażam, ale
    >kilkadziesiąt już gorzej :)

    Kilkadziesiąt. Ciężko było, ale się udało :)

    Ja też w sumie miałem kumulację, w przeciągu 10 dni 14 pkt. Za miesiąc
    4 pkt.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280