  • 1. Data: 2014-04-28 20:51:21
    Temat: Co mi grozi gdy policja odebrała mi PJ
    Od: s...@g...com

    Podobno ma tak być :
    http://www.wykop.pl/link/1967518/blyskawiczna-utrata
    -prawa-jazdy-za-szybka-niebezpieczna-jazde/

    W 2012 roku złapano 31 tys osób bez PJ z czego 26 tys nigdy go nie miało
    Koszt jazdy bez PJ 500 zł.
    Żródło :
    9412,_Bo_mandat_tanszy_niz_kurs__bo_nie_ma_czasu__bo
    ____.html

  • 2. Data: 2014-04-28 21:15:31
    Temat: Re: Co mi grozi gdy policja odebrała mi PJ
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-28 20:51, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Koszt jazdy bez PJ 500 zł.
    > Żródło :
    9412,_Bo_mandat_tanszy_niz_kurs__bo_nie_ma_czasu__bo

    Jeśli będziesz uczestniczył (nie koniecznie jako sprawca) w wypadku to
    twój ubezpieczyciel się wypnie albo wystąpi z regresem. Nie wiem czy
    walka z TU w sądzie jest warta tego, żeby nie iść na kurs.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2014-04-28 21:18:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-04-28 21:15, Grejon pisze:

> [...]

    > twój ubezpieczyciel się wypnie albo wystąpi z regresem. Nie wiem czy
    > walka z TU w sądzie jest warta tego, żeby nie iść na kurs.

    I jeszcze fragment artykułu:

    "- Jeżdżę bez prawa jazdy, bo mi je niesprawiedliwie odebrali - uważa
    25-letni Piotr. - Trzy razy w krótkich odstępach czasu złapali mnie na
    przekroczeniu prędkości - na przykład w środku nocy jechałem Trasą
    Siekierkowską w Warszawie 120 km/godz. Kompletnie pustą trzypasmową
    przelotówką jechały dwa samochody - mój i policyjny incognito za mną. I
    ja, i oni wiedzieli, że nie stwarzałem żadnego zagrożenia - podkreśla."

    Facet ma dwucyfrową liczbę punktów i 3 raz się daje złapać jak dziecko.
    Jakoś mi go nie szkoda.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2014-04-28 21:25:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.04.2014 20:51, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Koszt jazdy bez PJ 500 zł.
    > Żródło :
    9412,_Bo_mandat_tanszy_niz_kurs__bo_nie_ma_czasu__bo

    co z ubezpieczeniem? jeśli auto ma oc będzie regres czy nie?

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-04-29 10:40:33
    Od: Matt <m...@g...com>

    On Monday, April 28, 2014 9:25:59 PM UTC+2, ToMasz wrote:
    > co z ubezpieczeniem? jeśli auto ma oc będzie regres czy nie?

    Brak PJ = regres.

    --
    Regards
    Matt

  • 6. Data: 2014-04-29 11:48:22
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    ps.com...

[...]

    co Ci grozi ? bo takie pytanie jest w topicu ?
    jak masz zakaz sadowy prowadzenia pojazdow to jak to zlamiesz - to areszt Ci
    grozi bez zawieszenia ... proste

  • 7. Data: 2014-04-29 12:50:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Jeśli będziesz uczestniczył (nie koniecznie jako sprawca) w wypadku to
    > twój ubezpieczyciel się wypnie albo wystąpi z regresem. Nie wiem czy
    > walka z TU w sądzie jest warta tego, żeby nie iść na kurs.

    I tu słyszałem rozbieżne opinie - spotkałem się z taką, że jeżeli nie
    jesteś sprawcą (np. zatrzymałeś się, a facet w ciebie wjechał), to
    nikomu nie musisz podawać danych swojego prawa jazdy - on przywalił,
    więc jego prawko jest ważne. To prawda?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 8. Data: 2014-04-29 13:48:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-04-2014 12:50, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > jesteś sprawcą (np. zatrzymałeś się, a facet w ciebie wjechał), to
    > nikomu nie musisz podawać danych swojego prawa jazdy - on przywalił,

    ale ciebie (bez prawka) nie powinno w tym miejscu w ogole byc.

  • 9. Data: 2014-04-29 13:51:13
    Temat: Re: Co mi grozi gdy policja odebra?a mi PJ
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-04-2014 11:48, misiek pisze:
> [...]
    >

    > co Ci grozi ? bo takie pytanie jest w topicu ?
    > jak masz zakaz sadowy prowadzenia pojazdow to jak to zlamiesz - to areszt Ci

    zakaz sadowy to moze miec za jazde po pijaku. jak za punktu to zadnego
    zakazu sadowego nie ma i jedyny koszt to 500pln. jak pacjent bedzie
    przytomny to sie zatrzyma w takim miejscu ze mu nawet nie beda mobli
    auta odcholowac. zobaczymy jeszcze czy zmiany ktora chca wprowadzic beda
    zgodne z konstytucja, bo z tym czesto tez jest problem.

  • 10. Data: 2014-04-29 13:52:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 29-04-2014 13:51, K pisze:
> [...]
    > auta odcholowac. zobaczymy jeszcze czy zmiany ktora chca wprowadzic beda
    > zgodne z konstytucja, bo z tym czesto tez jest problem.

    odholować odholować
    odholować odholować
    odholować odholować
    odholować odholować