-
21. Data: 2014-12-14 16:07:07
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Thu, 11 Dec 2014 14:49:06 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
>W Masterze na starym parkocie jest zrobione 360 tysięcy.
Ja mam 430 tys. W dCi. I żyje.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
22. Data: 2014-12-14 16:09:27
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Sat, 13 Dec 2014 07:39:34 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
>To może warto kupić trochę starszy.
Tylko że Master 2.5D wolnossący to przełom lat 99/00. Czyli przeważnie
styrane auta z cofniętą szafą na 360 tys.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
23. Data: 2014-12-14 18:35:54
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 16:09:28 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:
> On Sat, 13 Dec 2014 07:39:34 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
>
> >To może warto kupić trochę starszy.
>
> Tylko że Master 2.5D wolnossący to przełom lat 99/00. Czyli przeważnie
> styrane auta z cofniętą szafą na 360 tys.
>
>
> --
> Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
> http://jerzu.waw.pl GG:129280
> Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
> Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
Jak mój ma cofnięty licznik to dobrze świadczy o samochodzie. Bo jest w bardzo dobrym
stanie technicznym. Inna sprawa że on 8 lat w Holandii w straży pożarniczej był
adoptowany. I tam miał fajnie bo mało jeździł a miał wszystkie przeglądy i
konserwacje robione według grafiku. Dopiero w Polsce ktoś mu zrobił jakiś przebieg.
Dla mnie jest super pod jeszcze jednym względem. Ma rozsuwane drzwi z dwóch stron a
nie jak prawie wszystkie cywilne tylko z jednej strony. Dla mnie te drugie drzwi
okazały się bezcenne.
-
24. Data: 2014-12-14 19:17:55
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik k...@g...com ...
> Ma rozsuwane drzwi z dwóch stron a nie jak prawie wszystkie cywilne
> tylko z jednej strony. Dla mnie te drugie drzwi okazały się bezcenne.
Sweitna sprawa, ale trafić taki egzemplarz to trzeba miec kupe szczescie -
praktyczie się nie zdarzają.
-
25. Data: 2014-12-14 19:40:10
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 19:18:13 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik k...@g...com ...
>
> > Ma rozsuwane drzwi z dwóch stron a nie jak prawie wszystkie cywilne
> > tylko z jednej strony. Dla mnie te drugie drzwi okazały się bezcenne.
>
> Sweitna sprawa, ale trafić taki egzemplarz to trzeba miec kupe szczescie -
> praktyczie się nie zdarzają.
Miałem farta. Nie dość że w miarę dobry stan techniczny, przede wszystkim nie
zdegradowany przez rdzę, to jeszcze te drzwi na przestrzał i tani był. Mało takich bo
te drugie drzwi kosztują jakieś chore pieniądze. Ktoś chciał kupić sztukę nówkę nie
śmiganą z takimi podwójnymi drzwiami, to jak mu podali cenę to sobie odpuścił. Dobre
jest jeszcze to że jak by mi się z tymi dodatkowymi drzwiami albo mechanizmem coś
uwaliło to używki są w cenie złomu użytkowego.
-
26. Data: 2014-12-14 19:55:02
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik k...@g...com ...
>> > Ma rozsuwane drzwi z dwóch stron a nie jak prawie wszystkie cywilne
>> > tylko z jednej strony. Dla mnie te drugie drzwi okazały się
>> > bezcenne.
>>
>> Sweitna sprawa, ale trafić taki egzemplarz to trzeba miec kupe
>> szczescie - praktyczie się nie zdarzają.
>
> Miałem farta. Nie dość że w miarę dobry stan techniczny, przede
> wszystkim nie zdegradowany przez rdzę, to jeszcze te drzwi na
> przestrzał i tani był. Mało takich bo te drugie drzwi kosztują jakieś
> chore pieniądze. Ktoś chciał kupić sztukę nówkę nie śmiganą z takimi
> podwójnymi drzwiami, to jak mu podali cenę to sobie odpuścił. Dobre
> jest jeszcze to że jak by mi się z tymi dodatkowymi drzwiami albo
> mechanizmem coś uwaliło to używki są w cenie złomu użytkowego.
Prawda jest taka, ze dostawczaki to tylko takie powinni sprzedawać.
Firma ktora pusciła by taka serie z drugimi drzwiami w jakiejs rozsadnej
cenie zgarnelaby 3/4 rynku.
Ale rzeczywiscie musza byc diabelsko drogie, ze ludzie nie kupują.
-
27. Data: 2014-12-14 20:54:10
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: "Janusz" <j...@g...com>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości
>
> Prawda jest taka, ze dostawczaki to tylko takie powinni sprzedawać.
> Firma ktora pusciła by taka serie z drugimi drzwiami w jakiejs rozsadnej
> cenie zgarnelaby 3/4 rynku.
> Ale rzeczywiscie musza byc diabelsko drogie, ze ludzie nie kupują.
>
Czy drogie?
W Ducato 2190 zł netto minus 35-36% rabatu, jaki się dostaje na samochód. Ja
nie wziąłem bo bałem się, (nie wiem czy słusznie) że buda będzie mniej
sztywna.
Janusz
/
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
10875 (20141214) __________
Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
-
28. Data: 2014-12-14 22:00:00
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Janusz j...@g...com ...
>> Prawda jest taka, ze dostawczaki to tylko takie powinni sprzedawać.
>> Firma ktora pusciła by taka serie z drugimi drzwiami w jakiejs
>> rozsadnej cenie zgarnelaby 3/4 rynku.
>> Ale rzeczywiscie musza byc diabelsko drogie, ze ludzie nie kupują.
>>
> Czy drogie?
> W Ducato 2190 zł netto minus 35-36% rabatu, jaki się dostaje na
> samochód. Ja nie wziąłem bo bałem się, (nie wiem czy słusznie) że buda
> będzie mniej sztywna.
No to nie rozumiem... Przy odsprzedaży os rauz można wołać najwyższą cenę
rynkową w danych modelach.
Mówisz że 35% rabatu to jest standard? To ile kosztuje nowe oficjalnie? 130
netto?
-
29. Data: 2014-12-14 22:30:06
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: rzymo <r...@g...com>
W dniu sobota, 13 grudnia 2014 14:33:52 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> > 3) to już nie ja - łożysko w kole tak się zapiekło, że nie szło
> > jechać, laweta, ściągany do firmy, wymienione i dalej bez
> > problemów.
>
> Ale jak - przez noc ?
> Jakby sie zaczelo zapiekac w czasie jazdy, to tyle ciepla by sie
> wydzielilo, ze pozar by byl.
>
> Zreszta tam nie ma sie co zapiec, lozyska sa toczne, roznice srednic
> na milimetry.
> Owszem - koszyk mogl sie rozleciec, walki rozsypaly, ustawily bokiem,
> zablokowaly ... i nikt nic wczesiej nie zauwazyl ?
Ciężko mi się wypowiedzieć, jako że to opis kolegi z pracy i późniejsze stwierdzenie
mechanika że "się zapiekło". Podobno wcześniej bez objawów, w czasie jazdy
pisk/szuranie, czuł że coś go hamuje. Wysiadł, jedna z felg gorąca. Dalej nie
próbował jechać.
-
30. Data: 2014-12-14 22:30:28
Temat: Re: Co lepsze w ducato/boxer/jumper - 2,2 czy 2,3
Od: "Janusz" <j...@g...com>
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> >
> Mówisz że 35% rabatu to jest standard?
Rok temu dostałem 36%
>To ile kosztuje nowe oficjalnie? 130
Masz na stronie Fiata konfigurator z cenami.
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
10876 (20141214) __________
Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com