  • 41. Data: 2010-03-11 15:49:26
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > A ja wolę mieć taki, który zawsze działa.

    ja także nie mam z tym problemu :)

    --
    krzysiek82

  • 42. Data: 2010-03-11 15:52:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > pojeździj trochę więcej po polskich drogach, bo siedzenie non stop przed
    > komputerem sprawiło, że zapomniałeś, jakie mamy drogi.

    Kończą się argumenty? Naprawdę nie dostrzegasz różnicy pomiędzy: 1.
    niszczeniem auta, 2. rozsądnym dbaniem o auto, 3. traktowaniem auta jako
    obiekt kultu?

    > Czy tak samo
    > szczery byś był gdybyśmy spotkali się oko w oko?

    W czym szczery? Przecież sam napisałeś, że zatrzymała Cię policja bo ktoś
    zgłosił, że jedzie pijany. Nie wiem co tam musiałeś wyczyniać, ale gdybyś
    po prostu omijał duże dziury, tak jak to robi większość, to nikomu nie
    chciałoby się dzwonić. Musiałeś ostro przesadzić, więc jak to nazwać?

    --
    cokolwiek

  • 43. Data: 2010-03-11 15:52:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > ja także nie mam z tym problemu :)

    Do czasu... każda tania usługa zwykle działa, problem pojawia się, gdy
    przestanie i nie wiadomo kiedy zacznie.

    --
    cokolwiek

  • 44. Data: 2010-03-11 15:58:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    fv wrote:

    > Z ciekawości zapytam: w jakim celu ten luz?

    Luz to może nie, ale sprzęgło warto wcisnąć przy przymusowym
    przejeżdżaniu przez większą dziurę. Odłączysz w ten sposób układ jezdny
    od napędu, przeciążenia będą mniejsze, a więc i ryzyko uszkodzeń będzie
    mniejsze.

    --
    cokolwiek

  • 45. Data: 2010-03-11 15:59:18
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-11 14:02, krzysiek82 pisze:

    > Nie widzę związku z moimi poglądami, nie dorabiaj jakiś dziwnych teorii :)

    Czyżby Neelix i Krzysiek82 to ta sama osoba?

    A.

  • 46. Data: 2010-03-11 16:00:51
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Droga się naprawi od tego, ze będziesz omijał każdą nierówność, jechał
    > jak pijany i denerwował innych?

    nie, rozumiem, że mam jechać tak jakby ich nie było?

    --
    krzysiek82

  • 47. Data: 2010-03-11 16:03:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > nie, rozumiem, że mam jechać tak jakby ich nie było?

    Omijać te, które mogą uszkodzić auto. Nikt by miśków nie wezwał gdybyś
    tak robił. Nikt by ich tez nie wezwał gdybyś omijał ich znacznie więcej
    niż trzeba. Skoro komuś się chciało, to musiałeś odstawić tam niezły cyrk.

    --
    cokolwiek

  • 48. Data: 2010-03-11 16:08:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Arek (G) pisze:
    > Czyżby Neelix i Krzysiek82 to ta sama osoba?

    zapewniam, że nie, a cóż to za osobnik?

    --
    krzysiek82

  • 49. Data: 2010-03-11 16:09:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Omijać te, które mogą uszkodzić auto. Nikt by miśków nie wezwał gdybyś
    > tak robił. Nikt by ich tez nie wezwał gdybyś omijał ich znacznie więcej
    > niż trzeba. Skoro komuś się chciało, to musiałeś odstawić tam niezły cyrk.

    może i cyrk, wcale nie neguje,że ktoś wezwał policję a nawet się ciesze
    z postawy tego obywatela.

    --
    krzysiek82

  • 50. Data: 2010-03-11 16:13:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Omijać te, które mogą uszkodzić auto.

    rozumiem, że przed każdą większą dziurą widzisz znak, uwaga ta dziura
    może Ci zniszczyć auto? Ja się szczycę, że felgi mimo iż nowe nie są,
    przy każdym wyważaniu są proste :) albo inaczej tylko ciężarkami się
    koryguje :)

    --
    krzysiek82