  • 51. Data: 2010-03-11 16:18:57
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-11 15:08, krzysiek82 wrote:
    > wiesz co mnie tutaj trzyma, chęć zmiany rzeczywistości, w okolicy w
    > której mieszkam nie ma już niszczenia znaków drogowych i mazania
    > sprayem, od momentu gdy biegam sobie wieczorem po okolicy.

    W strasznej okolicy musisz mieszkac, gdzie nagminnie "sprejowano" i
    niszczono znaki. Spoleczenstwo lokalne pewnie jest ci tez wdzieczne, ze
    wieczorem zaczales biegac.

    > Będę robił wszystko aby coś zmienić, chociaż wiem, że na niewiele się to
    > zda, ponieważ niektórym zatarła się różnica między normalnością i głupotą.

    Na szczescie tylko lokalnie, juz byli tacy, ktorzy chcieli uszczesliwic
    ogol. Tez mieli wizje szczesliwego spoleczenstwa.

  • 52. Data: 2010-03-11 16:21:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > rozumiem, że przed każdą większą dziurą widzisz znak, uwaga ta dziura
    > może Ci zniszczyć auto?

    Mam oczy i z nich korzystam.

    > Ja się szczycę, że felgi mimo iż nowe nie są,
    > przy każdym wyważaniu są proste :) albo inaczej tylko ciężarkami się
    > koryguje :)

    Może znajdź sobie jakieś inne hobby, takie, które nie będzie denerwowało
    innych?

    > może i cyrk, wcale nie neguje,że ktoś wezwał policję a nawet się ciesze
    > z postawy tego obywatela.

    Ja też się cieszę, aczkolwiek żałuję, że nie wystawili Ci mandatu, może
    następnym razem jechałbyś normalnie.

    --
    cokolwiek

  • 53. Data: 2010-03-11 16:22:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > W strasznej okolicy musisz mieszkac, gdzie nagminnie "sprejowano" i
    > niszczono znaki. Spoleczenstwo lokalne pewnie jest ci tez wdzieczne, ze
    > wieczorem zaczales biegac.

    strasznej nie strasznej czy to ważne, ważne że jest ok.

    --
    krzysiek82

  • 54. Data: 2010-03-11 16:28:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Może znajdź sobie jakieś inne hobby, takie, które nie będzie denerwowało
    > innych?

    nie mam zamiaru, zajebiście się relaksuje za kierownicą.

    > Ja też się cieszę, aczkolwiek żałuję, że nie wystawili Ci mandatu, może
    > następnym razem jechałbyś normalnie.

    uwierz mi gdyby mieli podstawy to by to zrobili. Bo raczej wk...eni byli
    jak wyszło, że jestem czysty.

    --
    krzysiek82

  • 55. Data: 2010-03-11 17:33:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > nie mam zamiaru, zajebiście się relaksuje za kierownicą.

    Jeśli denerwowanie innych Cię "zajebiście relaksuje" to doradzam
    konsultację lekarską.

    > uwierz mi gdyby mieli podstawy to by to zrobili. Bo raczej wk...eni byli
    > jak wyszło, że jestem czysty.

    Mieli podstawy, nie mieli dowodów.

    --
    cokolwiek

  • 56. Data: 2010-03-11 18:36:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza jak trafisz na przewężenie i będziesz czekał do nocy aż
    > rozładuje sie korek:)
    > Tak nawiasem, czy to nie jest zbędny manewr? Przecież jesteś przeciwnikiem
    > zbędnych manewrów. Dziura to nie wystarczający powód aby nie trzymać się
    > możliwie blisko prawej krawędzi. Pamiętaj o swoich poglądach, bo one nie
    > ograniczają się do pojedynczego wątku.

    Właściwy powód, bo np. zjeżdżanie na lewy pas w celu puszczenia z
    podporządkowanej to mówiąc delikatnie głupota.
    neelix

  • 57. Data: 2010-03-11 18:37:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Czyżby Neelix i Krzysiek82 to ta sama osoba?

    I jak zwykle personalne wycieczki z powodu braku argumentów. Tylko się
    osłabiasz.
    neelix

  • 58. Data: 2010-03-11 18:49:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > zatrzymała mnie policja gdyż ktoś poinformował, że jedzie prawdopodobnie
    > pijany kierowca. Smieszna sytuacja, po byłem trzeźwy a mandatu za

    Proste ze lepiej omijac, jak nie chlales to co ci policja zrobi?
    ATSD najgorsze co mozna zrobic to hamowac podczas wjezdzania w taka
    dziure...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 59. Data: 2010-03-11 18:59:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Właściwy powód

    Gdyby był to dobry powód to inni też y tak jechali, a nie wzywali miśki
    myśląc, że jedzie napruty.

    > bo np. zjeżdżanie na lewy pas w celu puszczenia z
    > podporządkowanej to mówiąc delikatnie głupota.

    Jeśli kultura i głupota do dla Ciebie to samo, to masz rację.

    --
    cokolwiek

  • 60. Data: 2010-03-11 20:32:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 15:37:07 +0100, krzysiek82 wrote:

    >na pewno nikt nie brał pod uwagę polskich dróg :) To gwarantuje, wiedzą
    >to posiadacze zwłaszcza takich aut jak passaty B5 :)

    A w Fordzie brali :-)

    J.