  • 1. Data: 2011-05-08 17:41:28
    Temat: Civic sport?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Szukam auta dla sobie powoli i mam takie pytanie. Natrafiam na wersje sport
    civica (VII generacja chyba 2001-2005). Czy rozni sie ona jedynie designem
    wnetrza czy silnikowo jakos tez?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-09 08:43:33
    Temat: Re: Civic sport?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sport civica (VII generacja chyba 2001-2005). Czy rozni sie ona jedynie
    > designem wnetrza czy silnikowo jakos tez?

    Silnikowo to chyba tylko Type-R. Ale na forum było kiedyś że tarcze
    kamulcowe są inne, amorki twardsze - takie jak w dieslu itp.

  • 3. Data: 2011-05-09 09:48:30
    Od: " AdamA" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Agent <w...@o...ue> napisał(a):

    > Silnikowo to chyba tylko Type-R. Ale na forum było kiedyś że tarcze

    Była jeszcze wersja VSA, 2.0 160KM z kontrolą trakcji.

    pozdr
    aA