  • 41. Data: 2010-12-06 10:12:05
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio oglądałem Hultaja i30, bo zaciekawiło mnie info że można go
    > mieć za 37000 zł.
    > I dziwne - okazało się że jest to prawda, dealerzy wiedzą o tej cenie i
    > są w stanie mi takie auto sprzedać.
    >
    > Więc wciskanie bzdur, że u każdego importera koniecznie musi być
    > wszystko popieprzone mija się z celem.

    alez kolego - ja tez Ci moge podac przyklady, ze w rzeczonej marce jest
    tak jak bylo w reklamach a nawet lepiej=taniej (przynajmniej jak ja
    szukalem).
    Dlaczego jest teraz inaczej? - nie wiem - Na pewno marketing powinni
    wymienic, bo innego wytlumaczenia nie ma.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 42. Data: 2010-12-06 10:14:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Dlaczego jest teraz inaczej? - nie wiem - Na pewno marketing powinni
    > wymienic, bo innego wytlumaczenia nie ma.

    No właśnie.
    Więc totalnie nie rozumiem po co był ten kontratak na kogoś, komu się takie
    postępowanie nie podoba.
    Ma prawo mu się nie podobać, a jedyną sensowną próbą oborny Citroena jest
    zainteresowanie kogoś od nich tą sytuacją i wyjaśnienie tematu.

  • 43. Data: 2010-12-06 10:28:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Jakim cudem, skoro sprzedawca twierdzi, że nic nie wie o tej promocji?
    > Ma mu osobiście przystawić pistolet do głowy i zmusić do sprzedania po
    > cenie z promocji?

    sa metody bardziej cywilizowane

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 44. Data: 2010-12-06 10:35:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-05 12:30, Filip KK pisze:

    > Panikę? Ja bym Cię wysłał do salonu Ery.

    Ale w czym problem? Oni to wszystko maja, tylko nalezaloby odpowiednio
    skompletowac.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 45. Data: 2010-12-06 10:42:30
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > no to nakieruj ich, ze na stronie jest tak i tak i popros o
    > wytlumaczenie tego i ze zadzwonisz po odpowiedz np.jutro.

    Próbowałem - dostałem odpowiedź "My mamy inny cennik, nie korzystamy z
    internetowego" :)

> [...]
    > Pokaz, ze jestes powazny klient i pojdz na rozmowy face-to-face.
    > Ja mam argument np. taki: kupowalem juz u panstwa X aut, chcialbym kupic
    > nastepne - uwierz, ze skutkuje.
    > Oczaruj wpierw a nie od razu domagaj sie upustow.

    > ale przez telefon tez nigdy nie negocjuje ceny - zwlaszcza z kims z
    > ulicy (przepraszam za okreslenie). Jesli bylbys kluczowym klientem, lub
    > znanym dilerowi - to zupelnie co innego.

    > A gdy sprzedaje auto i via telefon slysze pierwsze pytanie: "ile pan
    > oposci" to od razu dziekuje za rozmowe i zapraszam na ogledziny.

    Napiszę to ostatni raz: nie domagałem się upustów/rabatów. Pytałem o auto w
    cenie, którą deklaruje dystrybutor na swojej stronie internetowej.
    Gdybym oczekiwał czegoś ekstra w stosunku do oficjalnej ceny, to oczywiście
    negocjowałbym osobiście, w salonie.

    pzdr.
    A.

  • 46. Data: 2010-12-06 11:17:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No to jest dobre podsumowanie - mają ruch, więc lekceważą klientów (i
    > pewnie
    > nie jest to cecha tylko dealów Citroena). A ja nie widzę powodów, by z
    > tego
    > powodu wracać do czasów PRLu, gdzie "Pan sprzedawca" był panem i władcą,
    > robiącym łaskę samą swą obecnością w sklepie.
    >
    > OK, to chyba podsumowanie wątku z mojej strony. :)

    Troche cie rozumiem, masz kasę, chcesz ją wydać, oczekujesz indywidualnego
    traktowania. I jest to bardziej niż normalne.
    Ale upieranie się, żeby ktoś ci to auto sprzedał przez telefon w cenie, jaką
    przez telefon podasz jest trochę nie wiem jakie :-)
    Popatrz na to z drugiej strony - jest koniec roku, samochody z kratką się
    kończą, citroen ma przynajmniej kilka modeli, które jako kratkowozy radzą
    sobie całkiem nieźle.
    Ostatnio tam byłem i chwilę miałem czasu na pogadanie. Właśnie wyładowywali
    lawetę z Nemo i jeszcze czymś berlingopodobnym czy jak to tam się teraz
    nazywa. Mają w cholerę klientów, którzy bez targowania łykają ten towar. A
    siły w salonie mają takie, jakie mają :-(
    Nie bronię ich ale to niestety nie jest najlepsza pora na kupowanie
    samochodu na zasadzie jakiejś specjalnej promocji. Zresztą czy ta promocja
    to nie jes to, ze teraz zamawiasz a oni w styczniu ci gwarantuja cene? Jesli
    tak to wychodzi na to ze chca paru indywidualnych przełozyc na czas
    pokratkowy... Po prostu pojedz, zapytaj o cene i zapytaj o czas realizacji.
    Obawiam sie jednak, ze tylko przez telefon nic nie załatwisz.

  • 47. Data: 2010-12-06 12:11:14
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-06 10:35, MarcinJM pisze:

> [...]
    >>> 3.) bez wyposazenia wnetrza.
    >>> 4.) bez zawieszenia.

    > Ale w czym problem? Oni to wszystko maja, tylko nalezaloby odpowiednio

    Mylisz się.

  • 48. Data: 2010-12-06 12:23:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    A. pisze:

> [...]
    > cenie, którą deklaruje dystrybutor na swojej stronie internetowej.
    > Gdybym oczekiwał czegoś ekstra w stosunku do oficjalnej ceny, to oczywiście

    tak z ciekawosci - gdzie widziales ta cene 55k za C4 Picasso?

    wszedlem sobie wlasnie na http://www.epromocja.citroen.pl/
    i z bonusem 21% z osobowych sa same Berlingo i z tego co rozumiem, sa to
    pojedyncze (konkretne) egzemplarze - obok jest klawisz 'Zarezerwuj'.
    Na stronie http://www.citroen.pl/home/#/home/ oraz
    http://www.citroen.pl/home/#/citroen-c4-picasso/
    tez cisza o Twojej promocji, a konfigurator mowi, ze 68200 to najnizsza
    cena, a za serie MyWay 74000pln.

    Wiec moze w Twoim przypadku bylo tzw. krotka pilka, Byla krotka e-oferta
    na ograniczona liczbe aut i ktos zarezerwowal, model znikl i tyle
    (stad salony o tym nie wiedzialy nawet). W niektorych sieciach (np.
    tel.komorkowej) masz podobnie - oferta via interent jest lepsza niz w
    salonie.

    Tak domniemywam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 49. Data: 2010-12-06 12:29:46
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *CeSaR* w wiadomości news:idgulf$oof$1@news.onet.pl napisał(a):
    > Jestem wyluzowany na maxa.
    > Przeczytałem od początku i widzę, że poza wykonaniem 3 telefonów i
    > przeglądnięciem stron www zrobiłeś niewiele.
    > To tak, jakbyś oglądał losowania lotto i stresował się że nie wygrałeś.
    > Daj sobie szansę, wypełnij kupon.

    Od dawna widać polityke tej firmy, budowana jest otoczka rzekomego sprytu
    kupujących i niebywałej okazji, kupno auta tej marki to niemal interes
    życia, Ty w chwilke zarobiłeś 20kpln - niezła sumka.

    > W salonie fiata chciałem pogadać o ewentualnym zakupie. Pan wiedział o
    > samochodzie niewiele. Na koniec nie dał mi katalogu bo go nawet nie miał.
    > Dał mi 2 egzemplarze motoru z opublikowanym testem samochodu, który
    > teoretycznie mnie interesował.
    > Gdybym zadzwonił do tego salonu to czego bym się od tego pana dowiedział?
    > Pewnie jeszcze mniej.

    I to też nie jest przypadek, klient ma przejąć inicjatywe i czuje się
    jeszcze bardziej wyjątkowo, buduje się przez to pozytywny obraz marki wsród
    klientów.

    > No będzie to poświęcenie z Twojej strony. Proponuję zakup Mercedesa za
    > jakieś 250kpln - jest szansa że sami do Ciebie przyjadą.
    > Proponuję mimo wszystko - daj sobie ( i im też) szansę i przejdź się do
    > tego salonu. Możesz im nawet pokazać ich stronę www.
    > Za "naukę" na temat ofert i promocji w ich sieci poproś o dodatkową
    > zniżkę. Swoją drogą cena 68kpln za podstawowego c4 picasso jest mocno
    > zawyżona więc wizytę w salonie polecam tym bardziej.

    Ale po cóż ta szansa, ta marka ma specyficzną polityke cenową i tyle, nie
    każdy się nabiera na okazje, zwłaszcza że te okazje są watpliwe i ceny
    niespójne. Ciesz się, im więcej osób będzie lekceważyło tę marke jak w moim
    mniemaniu marka lekceważy klienta robiąc z niego idiote rodem modelowego
    klienta telezakupów, tym tanije kupisz idealne wyśnione auto...

    > W citroenie ostatnio ruch jest spory więc trochę się nie dziwię, że
    > dzwoniących z lekka spuszczają na drzewo.

    Ruch spory to i może upusty mniejsze, czyli jechać nie warto bo kupi się
    najwyżej przepłacone auto zamiast niesamowicie przepłaconego :)

    Pozdr

  • 50. Data: 2010-12-06 12:30:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > tak z ciekawosci - gdzie widziales ta cene 55k za C4 Picasso?

    Jacy dealerzy, tacy userzy. ;-)
    http://www.citroen.pl/home/#/gama/promocje/styczniow
    e-rabaty-juz-w-grudniu/