  • 11. Data: 2011-09-03 19:56:42
    Temat: Re: [OT] Citroen C5 nie kręci rozrusznik - prośba o pomoc.
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-03 19:47, LEPEK pisze:
    > zimmering ;)

    Pokojówek? ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2011-09-03 20:07:09
    Temat: Re: Citroen C5 nie kręci rozrusznik - prośba o pomoc.
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?
    > Użytkownik "Bogdan"

    > To jest skrzyżowanie blendera z bendiksem?

    a jaka by była polska nazwa dla tego ustrojstwa?
    (ale 1 słowo ma być)

    bo widzę że bitron i bendix idą ta droga co rover i zapomniany (juz)
    elektrolux.

  • 13. Data: 2011-09-03 20:28:43
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 02.09.2011 23:44, yabba pisze:
    > Użytkownik "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na zawieszenie się szczotek w rozruszniku. Stuknij (młotkiem,
    > kluczem do kół) z umiarem!!! kilka razy w rozrusznik. Jeśli pomoże, to
    > wina szczotek.

    o ile wiem tam są 4 szczotki, wiec "zawieszenie" 2 par jest mało
    prawdopodobne. na jednej parze obróci ale leniwie.

    weź jak najwiekszą żarówkę ( 50W) i sprawdź czy na stałe jest napięcie
    na grubym kablu w rozruszniku i czy pojawia się na cienkim podczas
    "kręcenia". JAk masz napięcia to padł Ci rozrusznik. Napisz na grupie
    jaki to model.

    ToMasz

  • 14. Data: 2011-09-03 23:20:00
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-09-03 19:56, Grejon pisze:

    > Pokojówek? ;)

    Miało być pichcenie, duszenie, simmering ;)

    Pozdr.
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2011-09-04 09:09:54
    Temat: Re: Citroen C5 nie kręci rozrusznik - rozwiązanie.
    Od: "Bogdan" <b...@b...gazeta.pl>

    W momencie, gdy powinien zakręcić rozrusznik napięcie mierzone na
    akumulatorze spadało do ok. 9,5V (przy wyłączonym silniku napięcie 12,44V),
    oświetlenie zegarów nie gasło.

    Na wszelki wypadek - za sugestią kumpla podłączyłem jego akumulator (prawie
    połowę mniejszy prąd itd.) i silnik odpalił. W pobliskim serwisie po
    pomiarze diagnoza akumulator do wymiany.

    Dziękuję za pomoc.

  • 16. Data: 2011-09-04 18:17:20
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "PM"

    > a jaka by była polska nazwa dla tego ustrojstwa?
    > (ale 1 słowo ma być)

    zazębnik :)

  • 17. Data: 2011-09-04 19:11:21
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>> a jaka by była polska nazwa dla tego ustrojstwa?

    > zazębnik :)

    oo super
    teraz jak ktoś wyskoczy z bendixem będę pisał "skup się - ZAZĘBNIK!" ;-)))

    tyle że on ma drugą funkcję - stycznika, i co olać ją?

  • 18. Data: 2011-09-04 20:22:09
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    > Heh, ja ostatnio telefonicznie umawiałem się do mechanika i klaruję mu,
    > że ja to ten, co ostatnio amortyzatory zmieniał, a teraz trzeba ten
    > bendix na półosi zmienić, co to widać było, że popuszcza... Mechanik,
    > jako że jest człowiekiem taktownym prosił o powtórzenie, ponieważ nie
    > zrozumiał, a potem wyraził zdziwienie i wątpliwość, czy aby na pewno on
    > taką diagnozę stawiał. Dopiero po chwili rozmowy wpadłem na to, że to
    > nie bendix, a zimmering ;)
    >
    > Pozdr,

    naprawiasz auto na Krótkiej?
    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 19. Data: 2011-09-04 20:35:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-04 19:11, PM pisze:
    > ?>> a jaka by była polska nazwa dla tego ustrojstwa?

    > oo super
    > teraz jak ktoś wyskoczy z bendixem będę pisał "skup się - ZAZĘBNIK!" ;-)))

    Jaki zazebnik... to jest sprzeglo jednokierunkowe.

    > tyle że on ma drugą funkcję - stycznika, i co olać ją?

    Ludzie, toz to rece opadaja, gdzie Ty masz tam stycznik?
    Ten Twoj caly stycznik jest przy elektromagnesie.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2011-09-04 20:48:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Karolek"

    > Jaki zazebnik... to jest sprzeglo jednokierunkowe.

    czyli zazębnik