  • 131. Data: 2016-12-03 11:00:56
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > alkoholu etylowego bez zanieczyszczenia alkoholem metylowym. Normy i
    > prawo określają jaką maksymalną zawartość metanolu może posiadać
    > alkohol spożywczy i wcale nie są to małe ilości, ponieważ w wódkach
    > może go być nawet do 1,5% w odniesieniu do czystego alkoholu. To
    > właśnie metanol odpowiada za złe samopoczucie i ból głowy tzw. kaca.
    > Zawartość metanolu decyduje po której wódce czujemy się dobrze, a
    > która nas sponiewiera :)
    >
    > Co ciekawsze, odtrutką dla metanolu jest etanol. Dlatego też
    > najlepszym lekarstwem na kaca jest tzw. klin :)

    Z ciekawości - czy sa rankingi pokazujace te niekorzystna zawartosc wódki w
    wódce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 132. Data: 2016-12-03 12:09:53
    Temat: Re: zainstalował inny czytnik ? Re: Ciężki
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-02 o 23:21, re pisze:

    > Powiedz gnoju rodzicom ...
    > ---
    > Idź stąd

    Powiedz gnoju rodzicom że spłodzili i wychowali niereformowalnego
    idiotę. Dowód na to mają w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 133. Data: 2016-12-03 16:16:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_FXV90X0
    rtrgmXXAIMkWZ0uvZD9W2qgwz,w400.jpg

  • 134. Data: 2016-12-04 02:45:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Powiedz gnoju rodzicom ...
    ---
    Idź stąd

  • 135. Data: 2016-12-04 10:36:17
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W lidlu mają koncentrat (do -60) w dwulitrówkach.

    Wlałem połowę, dolałem litr wody, użyłem parę razy spryskiwaczy w plusowych
    temp, żeby przepłukać rurki i dysze. Przy -3 zamarzły dysze. Nie wiem z
    czego jest ten lidlowy koncentrat ale raczej nie ma w nim za dużo glikolu,
    który chroni przed zbyt szybkim odparowaniem alkoholu etylowego z
    powierzchni (i dalszym wychłodzeniem)

  • 136. Data: 2016-12-04 23:44:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "zhbick"

> [...]

    czego jest ten lidlowy koncentrat ale raczej nie ma w nim za dużo glikolu,
    który chroni przed zbyt szybkim odparowaniem alkoholu etylowego z
    Więc okazuje się, że chyba mam wlany zimowy bo przy kilku na minusie i całym
    zamrożonym samochodzie, po odkopaniu od ręki zaczął pryskać i nawet na
    szybie nie zamarzał.

  • 137. Data: 2016-12-05 00:13:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

  • 138. Data: 2016-12-05 00:44:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    Powiedz gnoju rodzicom ...
    ---
    Idź stąd

  • 139. Data: 2016-12-05 09:46:20
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 12:01, miumiu pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Pod warunkiem ze bezzapachowy. Jak dolejesz ten smierdzący to jeszcze przez
    > rok po oproznieniu zbiornika bedzie smierdzialo w samochodzie dentauratem.

    Ja akurat lubię ten zapach.

    pozdro

  • 140. Data: 2016-12-05 14:02:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>