  • 1. Data: 2009-02-04 07:26:24
    Temat: Ciekawostka przyrodnicza.
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    W niedzielę byłem w kilku sklepach na śląsku i co znalazłem,
    mianowicie Nikkora 50 1.8D, za 399 zł i Nikkora 50 1.4D za 999 zł,
    czyli ceny niezłe, kolejki nie było.
    A przeglądając net i Alledrogo ceny takich cudów są zawsze wyższe, co
    nie dziwi bo przecież każdy chce zarobić.
    Dziwią mnie natomiast licytacje używek, jeżeli jest używka 1.8D
    (zawsze w idealnym stanie:-), to jej cena oscyluje między 300-400 zł,
    i chętnych cały worek. To naprawdę warto "oszczędzić" 50-80 zł, żeby
    mieć używkę, bez gwarancji i bóg wie skąd?
    Mnie się to we łbie nie chce pomieścić, a krezusem nie jestem.
    pzdr
    Piotr