  • 1. Data: 2009-02-03 16:49:19
    Temat: Konkurencja dla G10 i LX3
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Prawdopodobnie pojawi się konkurent obu powyższych modeli, a w
    szczególności LX3. Fragment opisu ze strony:
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8419

    "Producent w obudowie mierzącej 97 x 62 x 20,4 milimetrów zmieścił
    zaawansowany kompakt z matrycą o rozdzielczości 12 megapikseli.
    Obsługuje ją szerokokątny obiektyw Schneider-Kreuznach o zakresie 24 -
    120 milimetrów (5-krotny zoom). Zakres idealny! Aparat wyposażono w
    stabilizację mechaniczną i tryby manualne i półautomatyczne - A, S, M.
    Dostępny jest również czas B. Kadrowanie ułatwia 3-calowy ekran LCD o
    rozdzielczości 460 000 punktów. Samsungiem WB100 można też nagrywać
    filmy w rozdzielczości 720p (kodek H.264). Gniazdo HDMI ma być dostępne
    jedynie w opcjonalnej podstawce."

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 2. Data: 2009-02-04 08:53:17
    Temat: Re: Konkurencja dla G10 i LX3
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):
> [...]
    > Obsługuje ją szerokokątny obiektyw Schneider-Kreuznach o zakresie 24 -
    > 120 milimetrów (5-krotny zoom). Zakres idealny!

    Doczytaj jakiej wielkości ma być matryca.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-02-04 10:07:50
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 16:49:19 +0000, "Paweł W." napisał(a):

    > Prawdopodobnie pojawi się konkurent obu powyższych modeli, a w
    > szczególności LX3. Fragment opisu ze strony:

    dla mnie kompakt z małą i szumiąca matryca nie ma żadnego sensu jeśli brak
    mu jasnego obiektywu.
    IMO obecnie tylko LX3 jest wart uwagi co zresztą widać na półkach
    sklepowych. Prawie nigdzie go nie ma i ogólnie żecz biorąc sprzedaje sie
    bardzo dobrze.

    --
    www.warszawski.info

  • 4. Data: 2009-02-04 11:30:05
    Od: datarecky <g...@o...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Prawdopodobnie pojawi się konkurent obu powyższych modeli, a w
    > szczególności LX3. Fragment opisu ze strony:
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8419
    >(...)

    To już raczej ten:
    http://www.dcresource.com/news/newsitem.php?id=3871 :)

    Pozdrawiam,

    --
    A.G.

  • 5. Data: 2009-02-04 11:35:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    datarecky pisze:

    > To już raczej ten:
    > http://www.dcresource.com/news/newsitem.php?id=3871 :)

    O! Już pokazali! To fajnie. Teraz czekam na testy. Pobije Super CCD SR,
    czy nie (w końcu konstrukcja ma parę ładnych lat)?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 6. Data: 2009-02-04 13:40:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009, datarecky wrote:

    > To już raczej ten:
    > http://www.dcresource.com/news/newsitem.php?id=3871 :)

    Heh. 4 lata.
    Z linku wyżej:
    +++
    Dual Shot Mode: In this selectable mode, the FinePix F200EXR quickly
    shoots two images in rapid succession - one with the flash and one
    without - and saves both.
    ---

    14 stycznia 2005:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/fb0425e0197e5ace
    +++
    Czy ktoś spotkał się z aparatami pozwalającymi w ramach "krótkiej
    serii" (czyli na ciągłym przycisku) zrobić zdjęcia w tym JEDNO
    z błyskiem (czyli "w możliwie krótkim czasie" - co najmniej
    jedno "z" i jedno "bez") ?
    ---

    Ciekawe ile potrzeba żeby drugie zdanie dorzucili do implementacji ;)
    (swoją drogą, użyteczność byłaby lepsza w aparacie typu Casio Exilim
    60++ fps)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-02-04 18:36:25
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    datarecky wrote:
    > To już raczej ten:
    > http://www.dcresource.com/news/newsitem.php?id=3871 :)

    Fajny, tylko dosc ciemny obiektyw... i LCD slabszy, niz u konkurencji.

    k,

  • 8. Data: 2009-02-04 21:33:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    KILu pisze:

    > Fajny, tylko dosc ciemny obiektyw... i LCD slabszy, niz u konkurencji.

    Może pokaże się S9600 z tą matrycą (nie pamiętam jak ten nowszy od S9600
    się nazywa).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79