  • 11. Data: 2010-12-17 19:58:07
    Temat: Re: [Ciekawostka] SMSy z urodzinowego konkursu Plusa :)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > No wiesz - niektorzy graja w totka i niekoniecznie jest to oznaka
    > braku inteligencji.

    Totek jest szczytem uczciwości i wysokiej szansy na wygraną w
    porównaniu z tym...

    MJ

  • 12. Data: 2010-12-18 21:53:00
    Od: z <z...@g...pl>

    mkonst pisze:

    > Mnie przeraża inny aspekt tej sprawy. Skoro takie "konkursy" mnożą się
    > jak grzyby po deszczu to oznacza, że wielu ludzi jednak daje się na to
    > nabrać, a sądziłem że każda osoba mająca IQ wyższe niż pralka

    Odwracasz kota ogonem. Winny nie powinien być ten co dał się
    profesjonaliście oszukać tylko ten właśnie podstępny oszust.
    Tutaj nagle występuje niemoc bo oszukujący drobnym druczkiem coś tam
    dopisał albo nie dopisał jednego słowa.
    Za świadome działanie w celu wyrządzenia szkody przecież się skazuje.

    Weź jeszcze pod uwagę socjalistyczny system w którym żyjesz i w którym
    to słabsi, głupsi, chorzy są chronieni. Jak już sobie taki wybraliśmy to
    się do niego stosujmy.
    Gdzie te wyroki skazujące? Przecież państwo nie lubi konkurencji :-)

  • 13. Data: 2010-12-20 07:38:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No wiesz - niektorzy graja w totka i niekoniecznie jest to oznaka braku
    > inteligencji.
    >
    > Inni wykazali sie inteligencja wyzsza niz przecietna i z tych konkursow
    > niezle zyja.
    >
    > A tu akurat inteligencja wykazal sie organizator, ludzie sie w koncu
    > zorientuja, ale wczesniej pare zlotych wplaca, a potencjalnych klientow
    > jednak dwa miliony.
    >
    > A jaka inteligencja wykazala sie Era - kto by pomyslal ze jeden darmowy
    > sms kosztuje 5 zl dziennie...

    Czym się to różni od działań pospolitego oszusta czy złodzieja ?

  • 14. Data: 2010-12-20 07:41:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl>

> [...]
    > dopisał albo nie dopisał jednego słowa.
    > Za świadome działanie w celu wyrządzenia szkody przecież się skazuje.

    Problem regulowania tego rodzaju umów regulaminami a nie zwyczajowo.

  • 15. Data: 2010-12-20 07:43:44
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 14 12 2010 8:37, Q pisze:

    > 2010.10.29 Gratulacje! Twoje zgloszenie zarejestrowano pomyslnie. Twoj
    > numer moze zwiekszyc szanse na GOLFa. Aby odebrac premie, wyslij PLUS na
    > 7419 (4,88zl)

    Mnie kiedyś chcieli skusić na udział w idiotele tekstem: wygrałeś do
    *48zł* na rozmowy. Mało z krzesła nie spadłem ze śmiechu.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 16. Data: 2010-12-20 08:17:17
    Od: Mundek <m...@g...zeta.pl>

    W dniu 14-12-2010 15:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Konkurs czy loteria ? Miales w ogole szanse po jednym SMS ?

    > A wymysl Ty tysiac tresci, ktore beda sugerowac ze wystarczy jeden SMS
    > zeby odebrac auto, a jednoczesnie na tyle dwuznaczne zeby w razie wpadki
    > nie wynikalo z nich jasno ze cokolwiek wygrales :-)
    >
    > Ale ja je skads znam .. ciekawe czy to ten sam organizator co w Orange,
    > bo tam bylo tak
    To chyba jakiś szablon bo podobne teksty były w smsach w konkursie Radia Zet

    --
    pozdrawiam
    Mundek

  • 17. Data: 2010-12-20 20:30:45
    Od: z <z...@g...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Problem regulowania tego rodzaju umów regulaminami a nie zwyczajowo.

    A co to za różnica? Złodziej jest złodziejem a oszust oszustem.
    System argentyński jest zakazany chociaż miał regulamin i zgadzali się
    na niego dorośli inteligentni ludzie.

  • 18. Data: 2010-12-21 00:01:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl>

    > A co to za różnica? Złodziej jest złodziejem a oszust oszustem.

    No właśnie taka :-)

    > System argentyński jest zakazany chociaż miał regulamin i zgadzali się na
    > niego dorośli inteligentni ludzie.

    No i co z tego ? Nie możesz naciągnąć człowieka na zawarcie umowy zgodnie z
    innym regulaminem ?

  • 19. Data: 2010-12-21 05:38:50
    Od: z <z...@g...pl>

    niusy.pl pisze:

    > No właśnie taka :-)
    Jak oszust zabrał-wyłudził moją kasę to też jest złodziejem. A złodziei
    się karze. Znasz uczciwego oszusta?

    > No i co z tego ? Nie możesz naciągnąć człowieka na zawarcie umowy
    > zgodnie z innym regulaminem ?

    No właśnie nie do końca. Patrz system argentyński, niedozwolone klauzule
    w umowach ...
    W takim państwie żyjemy. Zdziwiony?