  • 1. Data: 2010-12-14 07:37:06
    Temat: [Ciekawostka] SMSy z urodzinowego konkursu Plusa :)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ponad miesiac temu wyslalem smsa w urodzinowym konkursie Plusa.
    Chluby niemieckiej motoryzacji oczywiscie nie wygralem,
    ale tresc niektorych smsow jest ciekawa :).
    Sporo smsow powtarza sie - widac autor byl niezbyt plodny :).

    Bardziej czytelna forma:
    http://qdev.pl/gsm/smsy.htm

    2010.10.29 Gratulacje! Twoje zgloszenie zarejestrowano pomyslnie. Twoj
    numer moze zwiekszyc szanse na GOLFa. Aby odebrac premie, wyslij PLUS na
    7419 (4,88zl)
    2010.10.29 Gratulujemy! W LOTERII szanse na GOLFA ma osoba z nr 123456789.
    Aby odebrac szanse, prosimy o wyslanie TAK na 7419 (4,88zl). Czas: 5 min.!
    2010.10.29 Twoj numer wytypowano do odbioru premii! Cieszymy sie! Wyslij
    teraz SMS TAK na 7419 (4,88) i czekaj na wynik losowania!
    2010.10.29 Potwierdzamy: VW GOLF zostanie wylosowany. Prosze nadac 1 SMS o
    tresci TAK na 7419 (4,88zl). Sprawa jest powazna, dlatego prosimy o szybka
    odpowiedz!
    2010.10.29 Dlaczego jeszcze nie wyslales SMS o tresci TAK na 7419 (4,88zl)
    ? Rezygnujesz z odebrania swojej premii? Wyslij!
    2010.10.29 Organizator Loterii Plusa czeka na Twoj SMS o tresci ODBIOR na
    7419 (4,88zl). Dziekuje za szybka odpowiedz!
    2010.10.30 WZYWAMY posiadacza numeru telefonu 123456789 DO ODBIORU losow.
    PROSZE wyslac sms o tresci GOLF na 7419. GOLF CZEKA! (4,88zl)
    2010.10.31 Potwierdzamy: VW GOLF zostanie wylosowany. Prosze nadac 1 SMS o
    tresci TAK na 7419 (4,88zl). Sprawa jest powazna, dlatego prosimy o szybka
    odpowiedz!
    2010.11.01 Organizator Loterii Plusa czeka na Twoj SMS o tresci ODBIOR na
    7419 (4,88zl). Dziekuje za szybka odpowiedz!
    2010.11.01 Chcialbym Cie naklonic do wyslania SMSa o tresci Tak na 7419
    poniewaz to dla Ciebie decydujace o szansach na GOLFA! Czekam na Twoj SMS
    teraz! (4,88zl)
    2010.11.01 WZYWAMY posiadacza numeru telefonu 123456789 DO ODBIORU losow.
    PROSZE wyslac sms o tresci GOLF na 7419. GOLF CZEKA! (4,88zl)
    2010.11.02 Po wyslaniu 1 smsa o tresci GOLF na 7419 (4,88zl) otrzymasz
    wiadomosc, ktora moze Cie zaskoczyc. Uwaga! Chodzi o szanse na wygranie VW
    GOLFa!
    2010.11.03 Informujemy: posiadacz numeru 123456789 ma wyslac SMSa o tresci
    TAK na 7419 (4,88zl)! Sprawa dotyczy losowania samochodu!
    2010.11.04 Gratulacje! Jestes abonentem Plusa i masz prawo do wygrania
    samochodu GOLF! Wyslij 1 SMS o tresci GOLF na 7419 (4,88zl)
    2010.11.05 BEDZIESZ SIE BARDZO CIESZYC! ale po tym, jak wyslesz GOLF na
    7419 (4,88zl)! Uwierz, mozliwa wygrana solidnego auta!
    2010.11.08 Pani lub Pan z NUMEREM 123456789 MUSI wyslac GOLF na 7419
    (4,88zl)! Czeka mila wiadomosc od Organizatora Loterii dotyczaca losowania.
    2010.11.16 Apelujemy: posiadacz numeru 123456789 wzywany do wyslania SMSa
    Golf na 7419 (4,88zl). Sprawa dotyczy losowania nagrody!
    2010.11.18 Najwyzszy czas na odeslanie SMSa o tresci GOLF na 7419 (4,88zl).
    Czeka na Ciebie wiadomosc! TO JEST PRAWDA!
    2010.11.19 Prosze odpowiedziec na tego SMSa. Nalezy wyslac TAK na 7419,
    jesli sa Panstwo zainteresowani szansami na GOLFa lub PASSATa. Czekamy 10
    minut (4,88zl).
    2010.11.20 Zobowiazanie Oraganizatora: wlascieciel 123456789 wezmie udzial
    w losowaniu jezeli wysle jeszcze dzis SMSa Golf na 7419 (4,88zl).
    2010.11.21 PROSZE PO RAZ OSTATNI- napisz SMS o tresci ZGODA na numer 7419
    (4,88zl) TO OFICJALNE ZAWIADOMIENIE. Za 15 min. Koniec sesji premiowej.
    2010.11.25 Abonencie! Jesli wyslesz teraz sms o tresci GOLF na numer 7419
    (4,88zl) masz prawo czekac na telefon! Informacja o zostaniu LAUREATEM tylko
    telefonicznie!
    2010.11.29 Abonencie! Jesli wyslesz teraz sms o tresci GOLF na numer 7419
    (4,88zl) masz prawo czekac na telefon! Informacja o zostaniu LAUREATEM tylko
    telefonicznie!
    2010.12.01 Zatwierdzono, ze auto GOLF zostanie wydane na 100%. Tak jest
    zapisane w Regulaminie Loterii. Prosze wyslac 1 SMS o tresci TAK na 7419
    (4,88zl)
    2010.12.02 Zatwierdzono, ze auto GOLF zostanie wydane na 100%. Tak jest
    zapisane w Regulaminie Loterii. Prosze wyslac 1 SMS o tresci TAK na 7419
    (4,88zl)
    2010.12.04 WZYWAMY posiadacza numeru 123456789 do NATYCHMIASTOWEGO wyslania
    SMSa o tresci TAK na 7419 (4,88zl). Sprawa dotyczy samochodu GOLF.
    2010.12.05 OFICJALNE WEZWANIE ORGANIZATORA: Wzywamy abonenta o numerze
    123456789 do wyslania SMSa o tresci GOLF na 7419 (4,88zl)! Auto czeka!

  • 2. Data: 2010-12-14 14:05:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ponad miesiac temu wyslalem smsa w urodzinowym konkursie Plusa.
    > Chluby niemieckiej motoryzacji oczywiscie nie wygralem,

    Konkurs czy loteria ? Miales w ogole szanse po jednym SMS ?

    > ale tresc niektorych smsow jest ciekawa :).
    > Sporo smsow powtarza sie - widac autor byl niezbyt plodny :).

    A wymysl Ty tysiac tresci, ktore beda sugerowac ze wystarczy jeden
    SMS zeby odebrac auto, a jednoczesnie na tyle dwuznaczne zeby w
    razie wpadki nie wynikalo z nich jasno ze cokolwiek wygrales :-)

    Ale ja je skads znam .. ciekawe czy to ten sam organizator co w
    Orange, bo tam bylo tak

    Reklamacja! Osoba z nr 50xxxx musi wyslac TAK na 7400. To jest
    decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU! To koniec

    Tu Departament Wydawania Nagrod! Chcielibysmy zadzwonic z
    informacja o nagrodzie. Czy moznaby dzwonic na numer 50xxxxx?
    Wyslij Tak na numer 7400!
    Koncowe postanowienie Komisji: Osoba z nr 50xxxxx musi wyslac TAK
    na 7400. To jest decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU!
    koniec!
    Tu Szefowa Dzialu Nagrod, p. Maria. Potwierdzam, z polecenia
    Prezesa i Komisji Wydawania aut: BMW bedzie wydane na 100%. Prosze
    wysalc SMS na 7400!
    Szanowna Pani / Szanowny Panie: Prosze wyslac sms o tresci KONTAKT
    na 7400! Dotyczy nagrody -BMW o wartosci ponad 140.000zl!!
    Nie mamy kompletu danych potencjalnego LAUREATA przedostatniego
    BMW. Prosze wyslac rok urodzenia na 7400.
    Tu Kierowniczka Wydawania Nagrod! Informacja o wygranej
    telefonicznie! Czy moznaby dzwonic na numer 506xxxxx? Wyslij TAK na
    nr 7400
    Pracujaca sobota w Komisji Nagrod, bo nadal poszukiwany jest
    abonent numeru 506575265. Musimy podjac szybkie dzialania, prosze
    wyslac JESTEM na 7400. TAJNE
    Pilnie! Po raz ostatni prosimy odpisac na tego SMSa. Sprawa jest
    tak powazna, ze Komisja Nagrod postanowila zainterweniowac. Wyslij
    ODBIOR na 7400!
    Usilnie wzywamy! Wyslij tylko 1 sms o tresci BMW na 7400! Odczytasz
    oficjalne zawiadomienie! Czeka samochod! Gratulacje!
    Chcielibysmy bardzo napisac ze wygrales BMW! Prosze nadac SMS o
    tresci BMW na 7400
    WITAM! JESTEM PREZESEM LOTERII! BMW gotowe do odbioru. WYSLIJ TERAZ
    SMS o tresci BMW na 7400 KONIEC!
    Zaraz zamykamy biuro. Juz nie mozemy dluzej czekac! Daje Ci jeszcze
    13 minut gdy czekam na Twoj SMS o tresci TAK na 7400! Prosze wyslac
    teraz.
    Ostatni raz prosimy posiadacza numeru 50xxxxx o wyslanie 1 smsa o
    tresci ODBIOR na 7400. BMW czeka! Reg.: www.orange.pl
    Tu Departament Wydawania Nagrod! Ostatecznie prosimy wyslac 1 sms o
    tresci TAK na 7400! BMW zablokowano. To juz jest ostatnie
    oswiadczenie Organizatora.
    Przyszedl czasy byc powiedzial TAK! TAK chcialbym odebrac BMW w
    salonie w Warszawie! Wyslj SMS o tresci TAK na 7400! Gratulacje!
    BMW codziennie do wygrania! To naprawde kapitalne autko - mozesz je
    miec! Wyslij SMS o tresci BMW na 7400 (4,88zl). Masz juz 263034170
    pkt!
    50xxxx Czy rozmawiamy z wlascicielem tego numeru? Mamy poufna
    informacje! Prosze o odpowiedz na 7400!
    Po raz ostatni czytasz oswiadczenie Organizatora: BMW bedzie wydane
    na 100%. Prosze wyslac 1 sms o tresci TAK na 7400. Czekamy do
    17:00!
    Nie rozumiem? Rezygnujesz z odebrania gwarantowanej premii? Jezeli
    chcesz ja odebrac, to prosze o SMS o tresci ODBIOR na 7400!
    Dyrektor
    Pilnie! Po raz ostatni prosimy odpisac na tego SMSa. Sprawa jest
    tak powazna, ze Komisja Nagrod postanowila zainterweniowac. Wyslij
    ODBIOR na 7400!
    Przeciez jest jasno napisane - decyzja o przekazaniu laureatowi BMW
    zapadla! Prosimy wyslac SMS o tresci BMW na numer 7400. TO JEST
    PRAWDA!
    Brakuje 1 SMSa. Dokumenty wydania BMW sa gotowe do zatwierdzenia.
    Prosze wyslac 1 brakujacy SMS o tresci TAK na 7400. To koniec!

    J.

  • 3. Data: 2010-12-14 18:41:15
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    Z jednej strony to wszystko wydaje się bardzo śmieszne "wyślij, no
    wyślij smsa, no proszę wyślij..."
    Gdybym był pracownikiem firmy która coś takiego wysyła było by mi po
    ludzku normalnie wstyd. Wstyd że firma nie ma pomysłu na biznes a drugi
    wstyd że próbuje naciągać ludzi.

    A z drugiej strony to straszne jak można bezkarnie naciągać, oszukiwać,
    kłamać i "państwo" nic na to nie może poradzić. (jest jeszcze wersja że
    nie chce ale to już by było dno państwa)
    Tu nie trzeba żadnych kosmicznych wywodów robić. Nakłanianie,
    wprowadzanie w błąd w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    Jak zadzwonię do kogoś i powiem: "pożałujesz tego" to już jest groźba
    karalna i koniec. Jak dodam że regulamin na www.costam.pl to dalej jest
    groźba karalna.

  • 4. Data: 2010-12-14 19:20:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-14 15:05, J.F. pisze:
    [...wycięte dureństwa...]

    Nigdzie się nie pomylili, że to właśnie *Tobie* wydają nagrodę. Widać
    smsy pisane ręcznie, nie zaryzykowaliby z automatu. Przygotowali się.

    Ja się wypisałem z "konkursów" w Playu ( karta SIM tylko do internetu,
    mogą sobie przesyłać ile chcą ) Wysłałem im 200 darmowych smsów
    rejestrujących pod rząd i wywalili mnie z systemu;)

  • 5. Data: 2010-12-14 23:04:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010 20:20:03 +0100, Tomaszek wrote:
    >W dniu 2010-12-14 15:05, J.F. pisze:
    >[...wycięte dureństwa...]
    >
    >Nigdzie się nie pomylili, że to właśnie *Tobie* wydają nagrodę. Widać
    >smsy pisane ręcznie, nie zaryzykowaliby z automatu. Przygotowali się.

    No jak recznie, miliony sms recznie ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-12-15 10:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w
> [...]
    > po ludzku normalnie wstyd. Wstyd że firma nie ma pomysłu na
    > biznes a drugi wstyd że próbuje naciągać ludzi.

    Po pierwszym zarobionym milionie by ci przeszlo :-)

    Poza tym nie siej kalumni - firma ma pomysl na biznes :-)
    Orange, Plus - nastepna bedzie Era i Play :-)

    Choc Era to wymyslila jeszcze lepszy sposob na biznes.
    Wyslij darmowego SMS i zglos sie do loterii !!!
    Koszt 4.88 dziennie.

    Koszt dziennie az do odwolania ..

    > A z drugiej strony to straszne jak można bezkarnie naciągać,
    > oszukiwać, kłamać i "państwo" nic na to nie może poradzić. (jest
    > jeszcze wersja że nie chce ale to już by było dno państwa)

    Panstwo ma z tego 25-50%, wiec sie nie dziw ze nie chce :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-16 21:36:53
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    z wrote:

> [...]
    > wprowadzanie w błąd w celu niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    > Jak zadzwonię do kogoś i powiem: "pożałujesz tego" to już jest groźba

    Mnie przeraża inny aspekt tej sprawy. Skoro takie "konkursy" mnożą się jak
    grzyby po deszczu to oznacza, że wielu ludzi jednak daje się na to nabrać, a
    sądziłem że każda osoba mająca IQ wyższe niż pralka automatyczna będzie
    takie okazje omijać z daleka. Nie dalej jak dzisiaj widziałem reklamę nowego
    "konkursu" TVP, w którym jest 60 nagród po 1000 zł. Skoro jeden SMS kosztuje
    3 zł to 20000 SMS-ów pokrywa wartość nagród. A gdzie koszty reklamy, gdzie
    zysk, gdzie haracz dla fiskusa? A skoro co chwila nowy "konkurs" znaczy
    ludziska wysyłają SMS-y na potęgę.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 8. Data: 2010-12-16 21:47:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-16 22:36, mkonst pisze:

> [...]
    > zysk, gdzie haracz dla fiskusa? A skoro co chwila nowy "konkurs" znaczy

    Jakieś 2 dni temu w tv, w Expresie Reporterów był reportaż na ten temet,
    tylko nie wiem o którą konkretnie grę chodziło. Poszli redaktorzy z
    kamerą do tego prezesika ( firma chyba jeden w jednym) i jeden z nich
    powiedział, że przyszedł po te 10 tysięcy, które wygrał. Ujawniono
    oszustwo, ale niestety prawa na to nie ma, bo taki gracz musi wejść na
    stronę internetową i przeczytać regulamin. I to jest taki haczyk dla
    naiwnych.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-12-16 22:31:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-16 22:47, animka pisze:

    TVP nakazała wycofać ten reportaż z internetu. A szkoda.
    Tytuł: Naciąganie na SMS-y
    Coś niecoś w tym temacie tu:
    http://forum.tvp.pl/index.php?topic=36205.0

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-12-17 12:42:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daje się na to nabrać, a sądziłem że każda osoba mająca IQ wyższe
    > niż pralka automatyczna będzie takie okazje omijać z daleka.

    No wiesz - niektorzy graja w totka i niekoniecznie jest to oznaka
    braku inteligencji.

    Inni wykazali sie inteligencja wyzsza niz przecietna i z tych
    konkursow niezle zyja.

    A tu akurat inteligencja wykazal sie organizator, ludzie sie w
    koncu zorientuja, ale wczesniej pare zlotych wplaca, a
    potencjalnych klientow jednak dwa miliony.

    A jaka inteligencja wykazala sie Era - kto by pomyslal ze jeden
    darmowy sms kosztuje 5 zl dziennie...

> [...]
    >zysk, gdzie haracz dla fiskusa? A skoro co chwila nowy "konkurs"
    >znaczy ludziska wysyłają SMS-y na potęgę.

    A ktory to ? Moze wystarczylo dodac "to takie pogotowie gotowkowe"
    ?

    J.