  • 1. Data: 2010-12-13 19:54:29
    Temat: Era - durne smsy reklamowe
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Witojcie Grupowicze
    Polećcie co można zrobić Erze za głupkowate smsy reklamowe przychodzące z
    ich numeru. Już dostaję takich średnio z 8 dziennie i do tego jeden telefon
    z numeru 602700coś tam dalej (jak prywatny) - odbieram a tam.. "tu święty
    Mikołaj blablabla" nagrane na sekretarce...
    Mam trzy abonamenty w Erze - średnie rachunki ponad 150 PLN, więc chyba mogę
    się domagać jakiegoś komfortu i nie świętego Mikołaja, ale ŚWIĘTEGO SPOKOJU
    tak?

    Coś można na to poradzić?, dodam, że NIE wyrażałem zgody na przetwarzanie w
    celach marketingowych moich danych.. to se raczej w ch..ja przygrywają nie?

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2010-12-13 20:13:59
    Temat: Re: Era - durne smsy reklamowe
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-13 20:54, Sagittarius pisze:
> [...]
    > celach marketingowych moich danych.. to se raczej w ch..ja przygrywają nie?

    A wystarczy w gugla wpisać "smsy reklamowe era"

  • 3. Data: 2010-12-13 21:02:47
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    wyślij sms o treści NIE pod darmowy nr 80888
    w ciągu 7 dni wyłączą

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 4. Data: 2010-12-13 22:09:29
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > celach marketingowych moich danych.. to se raczej w ch..ja przygrywają nie?

    Zmienić opa. Był to jeden z powodów przejścia do mBank mobile (poza
    cenami) i od paru miesięcy ani jednej reklamy --- co za ulga:-)
    S.

  • 5. Data: 2010-12-14 12:25:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > A wystarczy w gugla wpisać "smsy reklamowe era"

    A jak ktoś nie ma gugla ?

  • 6. Data: 2010-12-14 17:40:29
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-12-13 22:02, Koczkariow pisze:
    > wyślij sms o treści NIE pod darmowy nr 80888
    > w ciągu 7 dni wyłączą

    Dziwne, mam tel w Erze od 10 lat i jeszcze nie zdarzyło mi się dostać
    SMSa z reklamą.

    Pozdr.
    Skorupa

  • 7. Data: 2010-12-14 17:45:25
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Koczkariow" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję
    > i reklamę są oni w stanie wmówić klientom, że tak właśnie ma smakować

    Dzięki! Zwrotny przyszedł z "optymistyczną" treścią. Obacziem co się
    wydarzy...

    Pzdr.
    KZ

  • 8. Data: 2010-12-14 17:48:44
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Zmienić opa. Był to jeden z powodów przejścia do mBank mobile (poza
    > cenami) i od paru miesięcy ani jednej reklamy --- co za ulga:-)
    > S.

    Sorki, ale bywam na róznych zadupiach, interesi mnie jakość usług, a nie
    taniość, np: jak przyjdzie mail na eranet do mnie to lubię dostawać smsa, że
    przyszedł i w dodatku ZAWSZE przeczytać co kto do mnie pisze...
    Nie interesują mnie jakieś Movy, tamBiedronki czy mBanki mobile. A propos
    tego ostatniego to zacznę traktowac ten bank poważnie jak udostępni ZA FREE
    wszystkie bankomaty (wiem, wiem NTG), a póki co to są na etapie reklam z
    psami...

    Pzdr.
    KZ

  • 9. Data: 2010-12-14 19:13:23
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-14 18:48, Sagittarius pisze:
> [...]
    > wszystkie bankomaty (wiem, wiem NTG), a póki co to są na etapie reklam z

    Przecież są. Za 5 zł. miesięcznie masz wszystkie bankomaty za free.

  • 10. Data: 2010-12-14 19:16:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "SERG" napisał:

    > Za 5 zł. miesięcznie masz wszystkie bankomaty za free.

    Zdecyduj się. Albo za 5 zł, albo "za free".

    JoteR