  • 21. Data: 2009-08-13 18:35:20
    Temat: Re: Ciekawe starcie nas czeka przed swietami...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx wrote:
    > A Nikon spi...
    > :)
    > Marx

    Nikon dopiero co puścił D300s, nie cieszysz się, że tak fajna puszka i ma
    filmy/lv? :) Przecież dzisiaj (prawie) wszyscy mają! :)
    hihi :)

    d.

  • 22. Data: 2009-08-13 19:05:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > No i właśnie - w m4/3 widać okrutne winietowanie na brzegach. Widać i
    > razi. Bardzo razi nawet.

    Nie widać :)
    W każdym razie nie z 14-42

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-08-13 20:15:43
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Nie widać :)
    > W każdym razie nie z 14-42

    Ty lepiej poczekaj i upewnij się, że w rawach wprost Ci tego nie poprawia
    ;) hihi :)

    d.

  • 24. Data: 2009-08-14 07:42:23
    Od: h...@p...onett.pl

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

    >A rano okaże się, że już nie są tacy wielcy ;)

    od lat sobie radza niezgorzej :p

  • 25. Data: 2009-08-14 09:41:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > taaa i juz lece robic slub :)

    Hint: "fotografujących niezawodowo".
    Amatorsko mogę spokojnie ten ślub robić EVILem.
    Albo dwoma, jeden z zoomem eq 20-40mm, drugi z eq 100mm
    :-)

    --
    Mirek

  • 26. Data: 2009-08-14 09:45:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    dominik napisał(a):

> [...]
    > nie jest bolączką na absolutnie wszystko. Przypomnij sobie hasło
    > "telecentryczność".
    > No i właśnie - w m4/3 widać okrutne winietowanie na brzegach. Widać i
    > razi. Bardzo razi nawet. Przy pełnej klatce mogłoby być o wiele gorzej.
    > Oczywiście lekarstwem na to jest odsunięcie się od matrycy, ale... wtedy
    > dalmierz nie ma sensu.
    > Sam więc sceptycznie podchodzę do tego pomysłu. Najpierw niech ktoś
    > ryzykuje i stwarza technologię. Może to robić olek, panas, samsung -
    > inni będą korzystać z tego za jakiś czas.

    Kiedyś pojawi się matryca tak rozdzielcza, że filtr AA przestanie mieć
    sens i się go wywali, matryca się spłaszczy i wreszcie upodobni się do
    starego dobrego filmu. :-)

    --
    Mirek

  • 27. Data: 2009-08-14 16:25:21
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <h...@p...onett.pl> wrote:

    > od lat sobie radza niezgorzej :p

    Niektórzy też tak myśleli (długa lista). Nie tylko nie są już wielcy - w ogole
    ich nie ma! ;-)

    [mr.]

  • 28. Data: 2009-08-14 16:32:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Aug 2009, John Smith wrote:

    > Kiedyś pojawi się matryca tak rozdzielcza, że filtr AA przestanie mieć
    > sens i się go wywali

    Byle kompakt spełnia ten wymóg, dlaczego piszesz "kiedyś"?
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2009-08-17 08:07:17
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Byle kompakt spełnia ten wymóg, dlaczego piszesz "kiedyś"?
    > ;)

    No i pewnie w "Byle kompaktach" filtra AA nie ma, ale ja tu mam na myśli
    systemy z wymienną optyką, a tu zawsze jest ryzyko, że ktoś zapnie
    wysokorozdzielczy obiektyw. Nawet jeśli sam producent takiego nie
    wyprodukuje to są jeszcze firmy trzecie ;-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2009-08-17 13:50:28
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h61lh6$10$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:
    > IMHO najlepiej to może wypaść samsung - jeśli tylko dorobi się matryc
    > sonowych i będzie kompaktem APS-C to bardzo fajnie to może brzmieć.
    > No nic... poczekamy i zobaczymy.

    Raczej nie po to rozkręcili całe R&D na własne matryce...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )