  • 11. Data: 2009-04-16 21:26:02
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...

    > Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)

    ciekawe czy moje 2T też się tak niesie :D bo ponoć miedzy blokami to
    klęska jest. A w lesie będzie klęska ekologiczna, czy co ? bo nie rozumiem.
    Kiedyś jak byłem mały (nie chodziłem do podstawówki) chyba zęby wychodziły i
    rodzice smarowali czymś co piekło. Mniejsza z tym... ale jak się darłem to
    kanarek zawisł do góry nogami na drążku i spadł - sztywny. :O

  • 12. Data: 2009-04-16 22:36:25
    Od: p...@g...com

    On 16 Kwi, 23:26, "metalbeast" <p...@-...pl> wrote:
    > Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:gs82ti$po2$1@news.wp.pl...

    Ehhh.. jak was czytam to az zal dupe sciska, Kuczu z tym loud pipes
    sive lives tez przesadza. Czytalem juz na Grupie pare wypowiedzi typu
    "chuj ze zwierzyna, wazne ze glosno". Sam jezdzilem XVS 650 z pustym
    wydechem, w miare fajnie to brzmialo, ostatnio jezdzilem kumpla Virago
    1100 z pustymi rurami, ten bulgot tlokow byl po prostu piekny... W
    miescie ludzi mozna powkurzac, ale po kij napierdzielac glosno crossem
    przez las? Po czesci mieszkam w okolicach Beskidu Wyspowego, przez co
    myslalem o sprzecie typu TT600R, zeby sobie posmigac po okolicznych
    gorkach. Tylko po co to ma byc glosne? Smigam w zime skuterem snieznym
    po gorach i szczerze wstyd mi podjezdzac pod schroniska moim
    pierdzacym 130-konnym (lans mode-on) dwusuwem i wkurwiac wszystkich w
    okolicy. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek "Barnaba" F.

  • 13. Data: 2009-04-17 05:50:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > No ale jeśli ów wydech może być cichy i nie uprzykrzać życia innym to podaj
    > choć jeden powód dla którego ma być głośny.

    Jesli wydech ma dac odczuwalne polepszenie (w stosunku do
    stock-a)krzywej mocy i momentu to nie moze byc cichy. Takie jest
    odwieczne prawo natury. Seryjne motocykle, spelniajace restrykcyjne
    normy halasu i emisji spalin, maja duzo wiekszy potencjal zdlawiony
    wlasnie przez te normy (nastawy zasilania, katalizatory, tlumiki).

    > (pomijam leczenie kompleksów na zasadzie "niech mnie ktoś zauważy")

    Mozesz mnie nazwac chorym, nie obraze sie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-04-17 05:52:34
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    pierdzacym 130-konnym (lans mode-on) dwusuwem i wkurwiac wszystkich w
    okolicy. Koncze piwko i ide spac. Dobranoc!

    Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
    96dB - to juz raczej glosno - bardzo.
    Dla porównania oryginalne KTMy LC4 wychodza z fabryki z tlumieniem glosnosci
    92dB przy 3750 obr/min (czyli ponad 2 razy ciszej niz w Polsce - 3dB to dwa
    razy glosniej).
    Takze wszystko zgodnie z przepisami.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 15. Data: 2009-04-17 08:21:11
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Seryjne motocykle, spelniajace restrykcyjne normy halasu i emisji spalin,
    > maja duzo wiekszy potencjal zdlawiony wlasnie przez te normy (nastawy

    Wszystko się zgadza, ale jest też druga strona. Np u mnie moje Higashi na
    zawodach przy pomiarze pokazało ponad 100db i to grubo, w zasadzie jak się
    odezwało to wszyscy przyszli z ciekawości zobaczyć ile wyjdzie:) Fakt faktem
    że w porównaniu do stocka to jedzie strasznie po prostu dwa inne motocykle,
    na stoku łagodny jak baranek a na higashi jest armagedon. No i wracajac do
    tej drugiej strony medalu o której chce powiedzieć to to że czy założe jeden
    czy drugi wydech ( plus odpowiednie dynojety ) to i tak czasy jakie kręce na
    torze u siebie są podobne bo, czasem moc przeszkadza w niektórych partiach a
    czasem pomaga więć prócz haałasy lansu i większego spalania to efektu
    wymiernego brak:) Wręcz nawet twierdze że na stocku motor jest bardziej
    poręczny i np dla początkującego amatora jest to najlepsze rozwiazanie. I
    jak widze że ktoś kupuje do nowego motoru od razu Domy sromy arowy
    akrapowicze i inne to moge to nazwac tylko leczeniem kompleksów bo często
    słysze takie tłumaczenie: Rafał to nie ma jechać a wyglądać...:)

    Inna sprawa że na cichym wydechu można polatać po mało dostępnych terenach
    bez narażania się na strażników bo np mojego stoka słychać w lesie raptem na
    100m gdzie takie higashi niesie po górach z kilku kilometrów jak nie lepiej,
    więc wracajac do tematu ja tam jestem za elektrykiem w teren choć by nawet z
    ciekawości.

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 16. Data: 2009-04-17 08:36:44
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Karambol wrote:
    > Flinta misliwego tez ploszy zwierzne, to samo 40 wagonowy sklad
    > pociagu lecacy przez las 120 km/h.

    Tak gwoli formalności: pociągi pasażerskie mogące jechać 120 km/h nie
    mają 40 wagonów, a pociągi towarowe mające 40 wagonów nie jadą 120
    km/h.
    A pomysł mi się podoba, będę miał ciszej w weekendy.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 17. Data: 2009-04-17 09:51:43
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

> [...]
    > Dla porównania oryginalne KTMy LC4 wychodza z fabryki z tlumieniem
    > glosnosci 92dB przy 3750 obr/min (czyli ponad 2 razy ciszej niz w Polsce -

    3 dB to dwa razy większy poziom natężenia dźwięku. Subiektywnie 3dB jest
    ledwo dostrzegalne.
    Subiektywnie zmiana o 10 dB daje wrażenie 2x głośniejszego dźwięku.

    To gwoli wyjaśnienia z punktu widzenia inżyniera dźwięku.

    MN

  • 18. Data: 2009-04-17 14:47:28
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
    > Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru, moze

    Eee no jak elekryczny to nie tak do konca brak ryzyka pozaru... Ale pewnie
    jest mniejsze.

    MS

  • 19. Data: 2009-04-17 15:01:54
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Karambol"
    >Nie wiem czy wiesz ale dopuszczalny w Polsce pozom halasu dla motocykli to
    >96dB - to juz raczej glosno - bardzo.

    Zależy od poziomu odniesienia.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Bo jak się przedstawia wnioski bez oparcia w
    `b K...@e...eu.org d' faktach, to się obrywa tam, gdzie plecy

  • 20. Data: 2009-04-17 15:43:04
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross [OT]
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    metalbeast wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > zęby wychodziły i rodzice smarowali czymś co piekło. Mniejsza z
    > tym... ale jak się darłem to kanarek zawisł do góry nogami na drążku

    bez jaj .. pamiętasz okres, kiedy wyrzynały Ci sie pierwsze ząbki i jak
    smakowała pasta?!
    To coś jak taki, co to kupuje R1 ... zeby sobie turystycznie pośmigać
    100km/h

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI