  • 11. Data: 2009-08-14 07:25:40
    Temat: Re: Chory photoshop
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 09:06:24 +0200, Władysław Łoś napisał(a):

> [...]
    op-skills-by-adnrey.html

    > Komercyjna galanteria, popłuczyny po surrealizmie.
    >
    > Władysław

    moze inaczej rozumiem komercje ale tego typu prac nie wykorzystuje sie
    komercyjnie. Nawet jesli sa robione pod publiczkę

  • 12. Data: 2009-08-14 07:27:45
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 20:56:40 +0200, dominik napisał(a):

> [...]
    > jednak poza tym pomysły i przede wszystkim wykonanie jest pierwszej klasy.

    to np to bardzo bezczelny plagiat. Az wstyd.

    http://3.bp.blogspot.com/_Fzq94YVbHHM/SoCWK-yZe6I/AA
    AAAAAAgJk/dQUnarK3zXw/s400/adnrey_photoshop_works_12
    .jpg

    http://www.valvesoftware.com/img/valve_head2.gif

    Zżynać to można z mało znanych motywów ale coś takiego?

  • 13. Data: 2009-08-14 07:40:07
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 14 Sie, 09:27, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

> [...]
    AAAAAAgJk/dQUnarK...

    > http://www.valvesoftware.com/img/valve_head2.gif
    >
    >  Zżynać to można z mało znanych motywów ale coś takiego?

    Zaraz plagiat, to wszystkie fotki sa jakims plagiatem.
    Zwykla zabawa:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0bb4a8c66d2343
    .html

    Pozdrawiam StaM

  • 14. Data: 2009-08-14 08:09:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Władysław Łoś pisze:
    > Komercyjna galanteria, popłuczyny po surrealizmie.

    A nie może być po prostu: zabawa estetyczna?
    Przypomina mi się Nikifor, malujący po prostu, co widział i czuł i tuzin
    doktorów habilitowanych opracowujących teorie na temat jego prac :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-08-14 09:28:21
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 00:40:07 -0700 (PDT), q...@g...com
    napisał(a):

    AAAAAAgJk/dQUnarK...

    > Zaraz plagiat, to wszystkie fotki sa jakims plagiatem.
> [...]

    zabawa zabawą ale ja widzac taka zabawe jednak czuje pewien niesmak.

  • 16. Data: 2009-08-14 09:39:31
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <h63647$sif$3@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A nie może być po prostu: zabawa estetyczna?

    Widzisz tam jakąś estetykę? ;-)

    > Przypomina mi się Nikifor, malujący po prostu, co widział i czuł

    Nikifor był moż malarzem naiwnym, a ty najwyrażniej jesteś naiwnym,
    krytykiem.

    >i tuzin
    > doktorów habilitowanych opracowujących teorie na temat jego prac :)

    Tuzin? Wymień trzech.

    Władysław

  • 17. Data: 2009-08-14 09:40:14
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <1878lzrfybhlg.muuz6gkqp9v7$.dlg@40tude.net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > moze inaczej rozumiem komercje ale tego typu prac nie wykorzystuje sie
    > komercyjnie. Nawet jesli sa robione pod publiczkę

    Tyle, że autor wystawia to przecież na sprzedaż.

    Władysław

  • 18. Data: 2009-08-14 09:50:23
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 11:40:14 +0200, Władysław Łoś napisał(a):

    > Tyle, że autor wystawia to przecież na sprzedaż.

    no tak. Ale wtedy niekomercyjnymi sa tylko prace do szuflady oraz
    ewentualne prezenty artystów dla osób trzecich :)

    Dla mnie praca komercyjna to poprostu praca robione na zamówienie, badź też
    z przeznaczeniem do wykorzystania w promocji, handlu, opakowaniach ect.
    Oczywiscie to dość wąska "definicja" bo w rękodziele, czy muzyce sie nie
    sprawdzi.

  • 19. Data: 2009-08-14 09:55:34
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article <10024xsijvyj9$.mndo8hs2swwt.dlg@40tude.net>,
    "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

> [...]
    > z przeznaczeniem do wykorzystania w promocji, handlu, opakowaniach ect.
    > Oczywiscie to dość wąska "definicja" bo w rękodziele, czy muzyce sie nie

    Wg. mnie komercyjne jest to, co jest robione przede wszystkim w celu
    zarobku i temu celowi podporządkowany jest kształt dzieła. Oczywiście,
    liczni wielcy artyści tworzyli swe dzieła w celu komercyjnym, ale
    niekoniecznie była to galanteria i popłuczyny.

    Władysław

  • 20. Data: 2009-08-14 09:56:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Władysław Łoś pisze:

    > Widzisz tam jakąś estetykę? ;-)

    Jakąś z pewnością :)

    > Nikifor był moż malarzem naiwnym, a ty najwyrażniej jesteś naiwnym,
    > krytykiem.

    A bardzo możliwe. Krytykuję jak mi się nie podoba :)

    > Tuzin? Wymień trzech.

    Nie znam się :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/