  • Data: 2009-10-21 05:11:00
    Temat: Cesja i migracja (między usługami lub operatorami)
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jest następująca sytuacja: numer w Era Mix zarejestrowany na firmę.
    Trzyletni cyrograf dwa dni temu się skończył. Chcę teraz scedować ten
    numer na osobę prywatną i przejść do Tak Taka.
    Z tego co dowiedziałem się na infolinii (mam nadzieję że nie przekręciłem):
    1. Nie można zrobić cesji numeru w Mixie - trzeba przejść na abonament i
    wtedy zrobić cesję.
    2. Nie można przejść z Mixa do Tak Taka - trzeba przejść na abonament i
    z abonamentu na Tak Taka.

    Byłbym w stanie zaakceptować to przejście przez abonament gdyby nie to,
    że w abonamencie najkrótsza umowa trwa rok (też stwierdzenie infolinii)
    i do Tak Taka dopiero po jej zakończeniu mógłbym przejść.

    Czy ktoś przerabiał podobną procedurę i może się podzielić
    doświadczeniami? Czy rzeczywiście jest tak jak twierdzi infolinia?
    Jakoś nie chce mi się wierzyć że można przenieść numer do innego
    operatora a z usługi do usługi się nie da.

    W grę wchodzi też (zamiast Tak Taka) przeniesienie numeru do Play
    prepaidowego. Da się to zrobić? Jak to wtedy najlepiej rozegrać -
    najpierw przeniesienie a później cesja z firmy na osobę?
    Jak długo telefon jest nieczynny przy przeniesieniu do innego operatora?

    Dzięki za pomoc

    --
    Jacek Midura