  • 11. Data: 2012-01-16 18:01:08
    Temat: Re: Ceny na stacjach w europie, i inne takie tam...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

    > No już bez przesady - wszędzie da się dojechać autobusami.

    Tak to robiłem pozostałe kilka dni.
    Ale za drogo wychodziło - w sensie że szkoda czasu na oczekiwania
    autobusowe, jako że każda godzina spędzona na wyspie w końcu nie jest za
    friko.

    >Jedynie
    > wycieczka na Teide opłaci się samochodem z wypożyczalni.

    Gdy pojedziesz autobusem, to na Teide zabraknie już czasu. ;-)

  • 12. Data: 2012-01-18 11:02:16

    Sat, 14 Jan 2012 00:48:08 +0000 (UTC), w <jeqjc8$ll8$1@inews.gazeta.pl>, kakmar
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > A z innej bajki, kreatywne parkowanie mieszkańców i progi nie są
    > potrzebne.
    > http://img191.imageshack.us/img191/4396/img201201071
    13016.jpg

    Fajne krawężniki. U nas taka kosmiczna technologia jeszcze nie dotarła.