  • 21. Data: 2012-09-17 14:11:07
    Temat: Re: Ceny iPhone'a 4 i 4S W Stanach
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:01:39 +0200, Chris napisał(a):

    > Aby dzialal w Polsce, iPhone musi byc w wersji GSM Unlocked
    > Prawdopodobnie w sieciach typu Best Buy mozna kupic taniej
    > I pamietaj, ze sprowadzajac telefon z US, zegnasz sie z gwarancja, tzn nie
    > jest ona uznawana na naszym kontynencie.

    Zieeew... myślisz, że ktoś jeszcze się nie przekonał o twoich
    nieprzeciętnych walorach?

    Dla sprostowania - owszem, jest uznawana, zwłaszcza po zakupie w Apple
    Store.
    To właśnie z polską gwarancją od polskich imitacji operatorów, którzy
    przywożą swoje ajfony w walizkach z Wielkiej Brytanii może być problem poza
    granicami. Oczywiście z gwarancją trzeba się zgłosić do Apple (z czym może
    być w Banana Republic of Poland lekki problem, ale wystarczy zawieźć to do
    Berlina) a nie do jakichś - za przeproszeniem - Sadów czy podobnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2012-09-17 14:43:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Zieeew... myślisz, że ktoś jeszcze się nie przekonał o twoich
    > nieprzeciętnych walorach?
    > Dla sprostowania - owszem, jest uznawana, zwłaszcza po zakupie w Apple
    > Store.

    Chyba u ciebie w domu ....

> [...]
    > czym może być w Banana Republic of Poland lekki problem, ale wystarczy
    > zawieźć to do Berlina) a nie do jakichś - za przeproszeniem - Sadów czy

    Dokształć się dziecko bo trujesz jak zawsze, od ponad roku nie mają
    autoryzacji na naprawę telefonów z USA i gwarancja nie jest realizowana na
    terenie polski ...

  • 23. Data: 2012-09-17 14:52:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:43:16 +0200, Chris napisał(a):

    > Dokształć się dziecko bo trujesz jak zawsze, od ponad roku nie mają
    > autoryzacji na naprawę telefonów z USA i gwarancja nie jest realizowana na
    > terenie polski ...

    Kto nie ma autoryzacji, buszmenie?

  • 24. Data: 2012-09-17 14:54:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Jak coś ma w opisie UNLOCKED, to być może nawet czasem nie ma simlocka,

    Tylko pytanie czy się opłaca, cena w USA 550$ za IP4S 16MB + podatki/vat co
    da nam min. 2200zł, ten sam telefon kupiony w PL z naszą gwarancją kosztuje
    ok 2400zł.

  • 25. Data: 2012-09-17 14:54:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Kto nie ma autoryzacji, buszmenie?

    Twój ojciec ...

  • 26. Data: 2012-09-17 14:56:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:54:32 +0200, Chris napisał(a):

    > Twój ojciec ...

    Ty naprawdę jeszcze myślisz, że ktokolwiek ma jakiejkolwiek wątpliwości
    odnośnie twojej nietuzinkowej osobowości, że ją tak starannie prezentujesz?
    Myślę, że twoje wysiłki nie są aż tak niezbędne, chyba Cię już wszyscy tu
    znają.

  • 27. Data: 2012-09-17 18:16:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Co za różnica, modele z USA i tak nie działają w EU :)

    Akurat ten z AT&T działa.

  • 28. Data: 2012-09-17 18:50:10
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > iP5 wydaje sie calkiem sensownym urzadzeniem, wlasciwie pierwszym iP,
    O ! Ma wreszcie wyjmowaną kartę pamięci i baterię ?

    Nemo

  • 29. Data: 2012-09-17 18:51:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 18:50, cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > O ! Ma wreszcie wyjmowaną kartę pamięci i baterię ?
    >
    > Nemo

    No juz nie przesadzajmy ;]

  • 30. Data: 2012-09-17 20:42:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 18:51:41 +0200, atm napisał(a):

    > No juz nie przesadzajmy ;]

    A może ma dostęp do tysięcy niedrogich akcesoriów, które czynią z niego
    sprzęt stereo albo radiobudzik, za naprawdę niewielkie pieniądze?