  • 1. Data: 2012-09-15 17:47:25
    Temat: jaki telefon dostęp do sim bez wyjmowania baterii
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    erator/

  • 2. Data: 2012-09-15 19:28:50
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    Może Samsung Spica GT-i5700 jest dostęp do karty z boku po zdjęciu tylnej
    obudowy.
    Nie wiem tylko czy to jest tanio, używka około 150 -200 zł

    Damian

  • 3. Data: 2012-09-15 21:25:52
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obudowy.
    > Nie wiem tylko czy to jest tanio, używka około 150 -200 zł

    no trochę drogo jak na ten cel ;p
    czyli jednak pozostaje mi znaleźć dowolną najtańszą

    mam nokia 3510i i coś przestają mi łączyć styki z baterią
    od tego ciagłego przekładania

    erator/

  • 4. Data: 2012-09-15 22:06:33
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    Mitsubishi Trium Aria :-) Nie wiem, czy jeszcze gdzieś można dostać.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-09-15 22:14:37
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > mam nokia 3510i i coś przestają mi łączyć styki z baterią
    > od tego ciagłego przekładania

    No to może jakiś telefon dual-sim?

    p.s.
    Stare Telitale (później Telit), mało popularne w Polsce, miały karty SIM
    wyciągane po naciśnięciu długopisem przycisku, bez oczywiście potrzeby
    wyciągania baterii. Tylko, że znalezienie takiego telefonu to dziś zadanie
    dla archeologa;-)

  • 6. Data: 2012-09-15 22:26:26
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Mitsubishi Trium Aria :-) Nie wiem, czy jeszcze gdzieś można dostać.
    aaa... pamietam w reklamie byl bodajze saleta i mowil moje srebrne
    mitsubishi :) gdzies lezy w szafie :D

  • 7. Data: 2012-09-15 22:27:19
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >mam nokia 3510i i coś przestają mi łączyć styki z baterią
    >od tego ciagłego przekładania
    dual sima kup - mialem kiedys podobny problem i rozwiazal go samsung
    dualny, ktorego wlasnie wymieniam na kolejnego samsunga dualnego :)

  • 8. Data: 2012-09-16 09:32:42
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    nokia 7650

  • 9. Data: 2012-09-16 11:03:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > szukam obojętnie jaki telefon, jak najtańszy
    > ale z dostępem do karty sim bez wyjmowania baterii

    tak z ciekawości
    Bo rozumiem, że do wyciągania karty na włączonym telefonie, ale po co?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-09-16 13:11:39
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > dual sima kup - mialem kiedys podobny problem i rozwiazal go samsung
    > dualny, ktorego wlasnie wymieniam na kolejnego samsunga dualnego :)

    Ewentualnie taki adapter dual-sim. Używałem kiedyś czegoś takiego i w
    pewnych warunkach nieźle się sprawdza. Włączasz telefon - działa
    pierwszy sim. Wyłączasz, włączasz ponownie, działa drugi sim. Tylko
    wymagało toto pocięcia kart sim, ale w sumie nie było to aż tak
    strasznie trudnym zadaniem.

    Mój adapter miał jednak pewną wadę - za cholerę nie chciał współpracować
    z kartą mBank mobile, gdy była w tandemie po prostu jej nie wykrywał.

    A jak potrzebujesz taniego, a zwłaszcza małego duala, to może Huawei
    G5500 ci wystarczy. Nie za bardzo na tym sprzęcie daje się pisać sms-y,
    ale do rozmów i netu (o tyle, o ile pozwala mały ekranik) nieźle się
    nadaje, i nieźle robi za empetróję.
    --
    Grzexs