  • 31. Data: 2012-09-17 21:34:14
    Temat: Re: Ceny iPhone'a 4 i 4S W Stanach
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 20:42, Waldek Godel wrote:

    > A może ma dostęp do tysięcy niedrogich akcesoriów, które czynią z niego
    > sprzęt stereo albo radiobudzik, za naprawdę niewielkie pieniądze?

    Jakis czas temu wspominalem o moim rozczarowaniu iPadem. Jednak np
    przegladarka www dziala ogolnie jak nalezy. Na SGS2 przerobilem ostatnio
    wszystkie dostepne popularne przegladarki i sporo z nich poleglo na
    zalaczonych w artykulach filmikach. Niektore przegladarki
    na jednym z takich niusow wzbogaconych o wideo spowodowaly totalna
    zawieche SGS2.... Rozmumiem, gdyby to byl jakis kulawy emulator Amigi
    czy cos innego ciezkiego ale artykuly na popularnych stronach wzbogacone
    o wideo znajdujace sie na przewaznie popularnych serwisach?

    Osobiscie nie mam zbyt wygorowanych oczekiwan wzgledem smartfona: ma byc
    solidnym pda, niezlym aparatem foto, zapewniac dobra obsluge www, bazy
    slownikowe, nawigacja, przy tym estetyczny. Aplikacji nie instaluje zbyt
    wiele jednak chcialbym miec w czym wybrac te odpowiednie.
    Do tej pory glownym hamulcem przed iP byl dla mnie zbyt maly ekran.
    Konkurencja zas przegiela w druga strone - z pewnoscia nie kupie zadnej
    z ostatnio zaprezentowanych Lumii. 820 wyglada strasznie tandetnie, 920
    troche lepiej ale co z tego jesli ma ekran o wielkosci mojego starego
    monitora od Atari... Podobnie wsrod topowych modeli HTC i Samsunga.
    Wg mnie 4" to optymalny rozmiar, do tego fajny stonowany design,
    zatrzesienie aplikacji. A wspomniane przez Ciebie akcesoria itp....?
    Do SGS2a dokupilem jedynie chinski uchwyt samochodowy a w zasadzie
    glowice i ladowarke...a no i obowiazkowa folie, o ktora tutaj kiedys
    bylo niezle pałowanie ;]

    Pszemol!!! Ja tu na leb upadlem i iPhona bronie a Ty spisz? ;]]]

  • 32. Data: 2012-09-19 12:11:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Tylko pytanie czy się opłaca, cena w USA 550$ za IP4S 16MB + podatki/vat
    > co da nam min. 2200zł, ten sam telefon kupiony w PL z naszą gwarancją
    > kosztuje ok 2400zł.

    No to nie pisz że nie ma sensu kupować bo model z USA nie działa w EU
    tylko że nie ma sensu kupować bo tu i tam w tej samej cenie.

  • 33. Data: 2012-09-19 13:25:25
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > No to nie pisz że nie ma sensu kupować bo model z USA nie działa w EU
    > tylko że nie ma sensu kupować bo tu i tam w tej samej cenie.

    Mój błąd ... macie rację ... wersja USA działą w EU.

    Co do reszty, koszty + gwarancja to niestety ale nie warto bo koszty podobne
    a gwarancji brak.

  • 34. Data: 2012-09-23 17:20:05
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    atm <...@v...pl> Odpowiedz na news:k37tvr$b5l$1@node2.news.atman.pl:

> [...]
    > wszystkie dostepne popularne przegladarki i sporo z nich poleglo na
    > zalaczonych w artykulach filmikach. Niektore przegladarki

    A możesz podać link? Sprawdze przez ciekawaść jak to pójdzie na moim złomie.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 35. Data: 2012-09-23 17:53:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-23 17:20, Adramelech wrote:
    > atm <...@v...pl> Odpowiedz na news:k37tvr$b5l$1@node2.news.atman.pl:

    > A możesz podać link? Sprawdze przez ciekawaść jak to pójdzie na moim złomie.
    >
    > Pozdrawiam

    Konkretnego Ci juz teraz nie podam poza mobilnymi niusami onetu.
    Teraz zas znalazlem nowa niedogodnosc, moze bedziesz znal rozwiazanie:
    Wiekszosc przegladarek probuje lub odtwarza filmiki youtubowe na stronie
    zamiast wyslac automatycznie linka do aplikacji youtube.
    Efekt jest taki, ze jesli material jest w wyzszej rozdzielczosci to
    nawet nie da sie kliknac powiekszenia na caly ekran...poniewaz guzik
    jest poza ekranem. Zrobilem juz wstepne googlanie, sporo osob na to
    narzeka ale konkretnego rozwiazania nie znalazlem.
    Jesli masz SGS2 - moglbys zainstalowac i podzialac troche w Dolphin
    Browser? U mnie ta przegladarka calkiem dobrze grzeje telefon - nieco
    ponizej aparatu. Szybko tez przegladarka ta pojawia sie na liscie
    najwiekszych pradopijcow.

  • 36. Data: 2012-09-23 21:57:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3nba8$15o$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > Browser? U mnie ta przegladarka calkiem dobrze grzeje telefon - nieco
    > ponizej aparatu. Szybko tez przegladarka ta pojawia sie na liscie

    Przykre - ktoś mnie niedawno pytał o opinię SGS2, odpowiedziałem
    mu że z tego co czytam ludzie nie narzekają - tymczasem myliłem się.
    Jednak iPhone nie ma takich problemów a reszta sprzętu to złom... :-)

  • 37. Data: 2012-09-23 22:10:31
    Od: atm <...@v...pl>

    > Przykre - ktoś mnie niedawno pytał o opinię SGS2, odpowiedziałem
    > mu że z tego co czytam ludzie nie narzekają - tymczasem myliłem się.
    > Jednak iPhone nie ma takich problemów a reszta sprzętu to złom... :-)

    iPad2 ostatnio dwa razy sie tak zawiesil, ze musialem przytrzymac
    ilestam sekund power, zeby go zresetowac. Appstore tez sie ladnie
    wylozyl, znaczy sie zniknal z ekranu :]
    I zeby nie bylo, system niedlugo po calkowitym wyczyszczeniu, zadnych
    jailbreakow itp.

  • 38. Data: 2012-10-03 14:32:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3nqbp$plg$1@node2.news.atman.pl...

    > iPad2 ostatnio dwa razy sie tak zawiesil, ze musialem przytrzymac ilestam
    > sekund power, zeby go zresetowac. Appstore tez sie ladnie wylozyl, znaczy
    > sie zniknal z ekranu :]

    Zdarza się, nawet jak widać najlepszym. :-)

  • 39. Data: 2012-10-03 15:13:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-03 14:32, Pszemol wrote:

    > Zdarza się, nawet jak widać najlepszym. :-)

    Musze sobie to wygrawerowac na iPadzie, bo zbyt czesto o tym zapominam.
    Np w przypadku ww kwiatkow czy tez braku mozliwosci umieszczania zdjec w
    podfolderach w galerii lub gdy chcialbym wetknac tam jakas karte pamieci
    albo chcialbym podladowac kablem microUSB, ktory laduje moje wspolczesne
    smartfony, no i gdy czasem musze dosc dlugo poczekac zanim tablet dogada
    sie z wifi, nie wspominajac juz o archaicznym, ikonkowym menu czy tez
    zerznietej z Androida belki. Moze tez prostym wrzuceniu fotek na
    zasadzie drag and drop, podobnie z filmami w dowolnym popularnym formacie.
    Tak, musze sobie to najlepiej wydrapac w gorilla glass ;]

  • 40. Data: 2012-10-03 18:15:21
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > drag and drop, podobnie z filmami w dowolnym popularnym formacie.
    > Tak, musze sobie to najlepiej wydrapac w gorilla glass ;]

    Ewidentnie iPad nie jest produktem dla Ciebie. Daj mi go, i nie bedziesz
    się już tak biedaku męczył ;)