  • 11. Data: 2012-09-17 12:50:14
    Temat: Re: Ceny iPhone'a 4 i 4S W Stanach
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-17 12:44, Maciek wrote:

    > A miej sobie :) Ale serio, to nie dla mnie. Nie jestem wyznawca ogryzka -
    > ani telefonow, ani komputerow... Ja musialbym tylko za tego iPhone'a
    > zaplacic, ale wrodzone skapstwo raczej mnie powstrzyma.

    iP5 wydaje sie calkiem sensownym urzadzeniem, wlasciwie pierwszym iP,
    ktory mi odpowiada. W koncu tez zrobili porzadek z logo - blyszczy sie
    juz jak.... w kazdym razie jest fajnie wkomponowane. Moglby Samsung to
    zgapic i przestac robic wszedzie gdzie sie da te srebrne nadruki.

  • 12. Data: 2012-09-17 12:55:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 12:44:23 +0200, Maciek napisał(a):

    > A miej sobie :) Ale serio, to nie dla mnie. Nie jestem wyznawca ogryzka -
    > ani telefonow, ani komputerow... Ja musialbym tylko za tego iPhone'a
    > zaplacic, ale wrodzone skapstwo raczej mnie powstrzyma.

    Bez obrazy, ale sprawiasz wrażenie, że twoje predyspozycje intelektualne są
    wręcz stworzone do zostania zagorzałym fanem Apple.
    Wczoraj po 20 dostałeś link, z wszystkimi danymi jak sobie sprawdzić ceny w
    USA a ty wciąż zadajesz kompletnie dziwne pytania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-09-17 13:09:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

> [...]
    > Wczoraj po 20 dostałeś link, z wszystkimi danymi jak sobie sprawdzić
    > ceny w USA a ty wciąż zadajesz kompletnie dziwne pytania.

    Co za różnica, modele z USA i tak nie działają w EU :)

  • 14. Data: 2012-09-17 13:36:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:55:08 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > Wczoraj po 20 dostałeś link, z wszystkimi danymi jak sobie sprawdzić ceny w
    > USA a ty wciąż zadajesz kompletnie dziwne pytania.

    Dziekuje za jakze ogledne nazwanie mnie idiota. W sumie to nie tak zle -
    jak pomysle, ze zamiast idiota moglbym byc np. chamem, to az mnie ciarki
    przechodza.

    Moze to dla ciebie zaskoczenie, ale nie wszyscy spedzaja zycie na sledzeniu
    rynku smartfonow i nie kazdy orientuje sie w polityce cenowej Apple.
    Nastepnym razem po prostu nie odpowiadaj, skoro tyle cie to kosztuje...

    A z linka skorzystalem i naprawde nie wiem, jakie "dziwne pytania" pozniej
    zadawalem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-09-17 13:37:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 13:09:55 +0200, Chris napisał(a):

    > Co za różnica, modele z USA i tak nie działają w EU :)

    Tego nie wiedzialem, dzieki.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2012-09-17 13:40:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 13:37:33 +0200, Maciek napisał(a):

    > Tego nie wiedzialem, dzieki.

    Nie przejmuj się, predyspozycje intelektualne Chrisa są idealne do zostania
    dużo bardziej zagorzałym fanem Apple niż Twoje :-)
    Owszem, działają. Z piątką może być tylko problem, bo nie zadziała LTE,
    reszta będzie działała bardzo dobrze.

  • 17. Data: 2012-09-17 13:42:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 13:36:15 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    >
    > A z linka skorzystalem i naprawde nie wiem, jakie "dziwne pytania" pozniej

    Pytałeś jakie ceny i nie wiem dlaczego uważałeś że amerykański Apple Store
    jest polskim Apple store.
    Mimo, że cenę miałeś przed oczami oraz również wyraźny amerykański numer
    kontaktowy, napis "Apple Store (US)" w dolnym roku i parę jeszcze zupełnie
    nieznaczących wskazówek, jak choćby cena w amerykańskich dolarach.

  • 18. Data: 2012-09-17 14:00:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Nie przejmuj się, predyspozycje intelektualne Chrisa są idealne do
    > zostania dużo bardziej zagorzałym fanem Apple niż Twoje :-)

    Zapomniałem że przeinstalowałem system i znowu gówno wylazło z KF-a.

    > Owszem, działają. Z piątką może być tylko problem, bo nie zadziała LTE,
    > reszta będzie działała bardzo dobrze.

    O ile nie mają simlocka bo nawet kupując bez abonamenu są z simlockem. Są
    wersje bez simlocka ale sporo droższe.
    Druga sprawa to brak gwarancji na terenie Polski/EU więc jak coś padnie to
    wysyłka do USA albo DROGA naprawa w PL.

  • 19. Data: 2012-09-17 14:01:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

> [...]
    > kontaktowy, napis "Apple Store (US)" w dolnym roku i parę jeszcze zupełnie
    > nieznaczących wskazówek, jak choćby cena w amerykańskich dolarach.

    W Apple Store US ceny wygladaja tak:
    iP4 8GB $549
    iP4S 16GB $649
    iP4S 32GB $749
    iP4S 64GB $849
    Do tego trzeba doliczyc podatek stanowy, najczesciej okolo 9-10% (zalezy od
    stanu).
    Aby dzialal w Polsce, iPhone musi byc w wersji GSM Unlocked
    Prawdopodobnie w sieciach typu Best Buy mozna kupic taniej
    I pamietaj, ze sprowadzajac telefon z US, zegnasz sie z gwarancja, tzn nie
    jest ona uznawana na naszym kontynencie.

  • 20. Data: 2012-09-17 14:08:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Sep 2012 14:00:11 +0200, Chris napisał(a):

    > O ile nie mają simlocka bo nawet kupując bez abonamenu są z simlockem. Są
    > wersje bez simlocka ale sporo droższe.

    Jak coś ma w opisie UNLOCKED, to być może nawet czasem nie ma simlocka,
    buszmenie.