  • 1. Data: 2010-07-02 15:44:29
    Temat: Fiat Brava 1.6 16V - gdzie kupie pompe paliwa Bosch?
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Lub jakis inny dobry zamiennik oryginalnego wkladu pompy paliwa. Z
    tego, co wiem, to chinskie sa o kant ... potluc, a cos nie moge
    znalezc odpowiedniego zamiennika lepszej marki. Moze ma ktos cos
    sprawdzonego?

    Olleo

  • 2. Data: 2010-07-02 15:50:01
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    Chodzi o Brave z 1996r, czyli bez filtra w pompie.

    Czy probowal ktos taka walbro?
    http://autosklep.istore.pl/pl,product,1392139,pompa,
    paliwa,elektryczna,md76201md76202,ess274.html

    --
    Olleo

  • 3. Data: 2010-07-03 00:01:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Olleo pisze:
    > Lub jakis inny dobry zamiennik oryginalnego wkladu pompy paliwa.

    A pytałeś w ASO?
    ASO Fiata miewa na wiele części bardzo przystępne ceny.

  • 4. Data: 2010-07-03 00:32:32
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 03.07.2010 00:01, Tomasz Pyra pisze:

    > A pytałeś w ASO?
    > ASO Fiata miewa na wiele części bardzo przystępne ceny.
    W moim przypadku mieli ceny normalne... razy 2 :/ Choć może trafi się
    ktoś normalny w aso.

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 5. Data: 2010-07-03 07:37:27
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > A pytałeś w ASO?
    > ASO Fiata miewa na wiele części bardzo przystępne ceny.

    Tjaaa oryginal komplet 740zl w sklepie to 1.5x w ASO... dziekuje.
    Szukam samego wkladu.
    --
    Olleo