  • 1. Data: 2012-01-09 20:58:23
    Temat: Car-Spa Warszawa Reguły
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Pytałem jakiś czas temu i szukałem na różnych forach z jednym prozaicznym
    pytaniem: "Czy warto?" No i stało się. Zmęczone wnętrze audi siostry
    pojechało na usługę detailingu wnetrza. Koszt ponad 1000 zł. PIENIĄDZE
    WYRZUCONE W BŁOTO. Marmury, glazury i piaskowce we wnetrzu firmy pozwalaly
    przypuszczać, że jakość usługi będzie bedzie odpowiednia do ceny. Ponieważ w
    samochodzie została brudna podsufitka, osłony przeciwsłoneczne (lusterka w
    nich nietkniete), uchwyty do trzymania, pod szynami od foteli były
    pozostawione papierki po cukierkach (samochodem jeżdżą dzieci) - szyba tylna
    od wewnatrz przetarta z centralna smugą, boczne szyby pomazane od wewnątrz.
    Pomiedzy siedzeniem a tynelem syf. Błoto na pedałach. Jako tako przetarta
    skora choć w szwie siedzenia tynego był piach (!) Wszystko to dojrzeliśmy
    dopiero nastepnego dnia na zewnatrz - bo odbior byl w myjni tego
    pseudodetailingowego przedsiebiorstwa i w cieniach i zakamarkach nic nie
    bylo widać. Praca nad samochodem trwała dwa dni - jak na dwa dni to panowie
    sie nie przepracowali, a przynajmniej wystawili sobie opinie partaczy. Pan
    szef zaprosił nas na poprawkę, ale wolę poprawić sam albo oddać samochód do
    normalnej myjni i omijać te marmury jak najdalej.
    Mialem zamiar oddać im do zrobienia scenika (wnetrze, polerka i jakas tam
    powłoka), ale propozycja 2000 zł plus vat przy takiej jakości wykonania
    powinna brzmieć - 50 zł. I nad tym też bym sie zastanawiał. Generalnie nie
    polecam - aaaa i jakby ktoś szukal kosztów to ceny ktore sie uzgadnia
    cenami, ale jak ktoś chce fakturę to do ceny doliczyć trzeba vat.

    pzdr
    HKalter

  • 2. Data: 2012-01-09 23:27:38
    Temat: Re: Car-Spa Warszawa Reguły
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-09 20:58, Heinzkalter pisze:
> [...]
    > Generalnie nie polecam - aaaa i jakby ktoś szukal kosztów to ceny ktore
    > sie uzgadnia cenami, ale jak ktoś chce fakturę to do ceny doliczyć

    Hmm, a pewien wrocławski grupowicz oddał swoje auto na F, dwóm chłopakom
    z pewnej firmy. Trwało to dwa dni, zapłacił chyba 400zł i swojego auta
    nie poznał. Tak był zachwycony realizacją.
    Wy tam w tej Warszawie, to strasznie bogaci musicie być. I strasznie naiwni.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-01-09 23:33:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Wy tam w tej Warszawie

    może Warszawce ;)

  • 4. Data: 2012-01-09 23:36:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-09 20:58, Heinzkalter pisze:
    (ciach)

    > pzdr
    > HKalter

    Tak serio, to nie bardzo chce mi się wierzyć. Może Tobie
    czymś podpadli i trochę przesadzasz. Czy może taka firma
    aż tak spierdzielić robotę? Papierki? Błoto na pedałach.
    No sceptyczny jestem co do tej opinii.

    na www.uwagi.pl znalazłem opinie o jednej myjce z Warszawy
    i tu również kupa:
    http://www.uwagi.pl/articles/view/9264158/Motoryzacj
    a/Myjnie/Eko-Myjnia

  • 5. Data: 2012-01-09 23:38:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > nie poznał. Tak był zachwycony realizacją.
    > Wy tam w tej Warszawie, to strasznie bogaci musicie być. I strasznie

    Reguły to nie Warszawa :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-01-10 08:16:24
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > Tak serio, to nie bardzo chce mi się wierzyć. Może Tobie
    > czymś podpadli i trochę przesadzasz. Czy może taka firma
    > aż tak spierdzielić robotę? Papierki? Błoto na pedałach.
    > No sceptyczny jestem co do tej opinii.

    Gdyby to była robota na myjni za 50 zł to bym o tym nie pisał, ale to miał
    być detailing - sam jestem w szoku.

    hk

  • 7. Data: 2012-01-10 08:27:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-10 08:16, Heinzkalter pisze:

    > Gdyby to była robota na myjni za 50 zł to bym o tym nie pisał, ale to
    > miał być detailing - sam jestem w szoku.
    >
    > hk

    detailing to najlepiej samemu chyba zrobić. Potrzeba paru rzeczy:
    - dobre światło
    - odkurzacz
    - kompresor (ważne)
    - chemia
    - mokre chusteczki do kurzu
    - duuuuuuuużo wolnego czasu.

    Z detailingiem jest tak, że ZAWSZE coś można znaleźć.

    I tak to można sobie auto wypucować.

  • 8. Data: 2012-01-10 08:33:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Hmm, a pewien wrocławski grupowicz oddał swoje auto na F, dwóm chłopakom
    > z pewnej firmy. Trwało to dwa dni, zapłacił chyba 400zł i swojego auta
    > nie poznał. Tak był zachwycony realizacją.

    Nic dziwnego, skoro pokazali mu inny samochód :)

    > Wy tam w tej Warszawie, to strasznie bogaci musicie być. I strasznie
    > naiwni.

    Z całą pewnością - tu wszyscy strasznie bogaci i strasznie naiwni
    i każdy samochód regularnie uczęszcza do Spa (w tym Reguły) ;)

  • 9. Data: 2012-01-13 18:13:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2012 08:33:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nic dziwnego, skoro pokazali mu inny samochód :)

    W sensie, że? Fakt, że Marcin przejaskrawił sytuację, ale przy poprawnie
    przeprowadzonej renowacji lakieru efekty bywają naprawdę fajne i
    zauważalne.

    PS. Tak, to mnie Kenickie miał na myśli pisząc swego posta.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2012-07-11 22:03:05
    Od: "Heinz Kalter" <v...@v...pl>

    . Koszt ponad 1000 zł. PIENIĄDZE
    > WYRZUCONE W BŁOTO. >

    Dziś przeczytałem, że maja szanszę na Szarfę Szarej Strefy!!!