  • 1. Data: 2012-01-09 00:24:26
    Temat: Myjnia ręczna a paragon
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych

    place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

  • 2. Data: 2012-01-09 00:40:46
    Temat: Re: Myjnia ręczna a paragon
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    > na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

    Jak kupujesz puszkę Coca-Coli czy herbatę z automatu, to też nie otrzymasz
    paragonu.
    Wystarczy zwrócić się do zarządcy/obsługi myjni i uzyskanie paragonu bądź FV
    okaże się bezproblemowe.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2012-01-09 00:52:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kris_Poland

    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon na znanych
    > i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

    Po czym masz takie jazdy? :>

  • 4. Data: 2012-01-09 01:38:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-08, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:
    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    > na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

    To papier toaletowy jest juz tak drogi, ze paragon z myjni zaczyna miec
    znaczenie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-01-09 07:40:40
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-09 00:52, to pisze:
    > begin Kris_Poland

    > Po czym masz takie jazdy? :>

    przyjmując że codziennie musi mieć auto czyste, a jeździ dużo więc myje
    codziennie np. za 10zł to daje 300zł/m-c - jeżeli już chce mu się
    codziennie myć to nie widzę przeciwwskazań żeby nie dawać zarobić tym na
    wiejskiej swoich 18/19/32%...
    Choć bardziej prawdopodobne że z pracodawcą chce się rozliczyć...

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-01-09 07:59:17
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2012-01-09 01:38, AZ pisze:
    > To papier toaletowy jest juz tak drogi, ze paragon z myjni zaczyna miec
    > znaczenie?

    Co Wy chcecie od chłopaka?
    Może myje tam samochód firmowy (bo dokładniej, bo lubi samemu etc.) i
    musi się rozliczać= paragon jest potrzebny.

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 7. Data: 2012-01-09 08:41:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 07:59:17 +0100, juhass napisał(a):

    > Co Wy chcecie od chłopaka?
    > Może myje tam samochód firmowy (bo dokładniej, bo lubi samemu etc.) i
    > musi się rozliczać= paragon jest potrzebny.

    Dokładnie.
    Podobie jest na stacjach Neste, jeżeli chcesz paragon to naciskasz przycisk
    i na koniec tankowania dostajesz paragon. Więc w czym problem oprócz
    kosztów) żeby podobne rozwiązanie wprowadzaić na myjniach ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2012-01-09 08:53:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-09 07:59, juhass pisze:

    > Co Wy chcecie od chłopaka?

    Że się trochę nieprecyzyjnie wyraża (nie pierwszy raz zresztą). Nie
    każda myjnia ręczna to myjnia samoobsługowa.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 9. Data: 2012-01-09 09:08:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    > na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

    nie każdy ma obowiązek posiadania kasy i wydawania paragonów
    możesz poprosić o fakturę
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2012-01-09 10:51:38
    Od: <MW>

    > bywam na myjni ręcznej i za usłyge chciałbym otrzymać paraon
    > na znanych i pobliskich myjniach nie ma drukarek fiskalnych
    >
    > place za uluge i niemoge otrzymac paragonu?

    Tam gdzie ja myję jest budka a w budce koleś, który nawet o 3:12 w nocy
    wystawi fakturę na życzenie.

    --
    MW