  • Data: 2010-01-12 16:02:47
    Temat: Canon SX20 i Panasonic FZ28/38 i pytanie do uzytwkownikow
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chce kupic jakis nowy kompakt, raczej juz sie nastawilem na Canona SX20 albo
    Panasonica FZ, tylko jeszcze nie jestem do konca przekonany ktory wybrac
    (narazie skladniam sie do Canona).

    Moze ktos stal przed podobnym wyborem, i w koncu wybral jeden z tych
    aparatow. Dlaczego akurat ten? Ktos mial mozliwosc przetestowania tych
    produktow?
    Oba maja swoje zalety, no ale w pewnych elementach istotnie roznia sie.
    Jaka jest jakos zdjec przy tych aparatach (obiektywnie).

    O aparatach czytalem ,testy przegladnalem, ale moze jeszcze ktos mnie na cos
    nakieruje?

    Z gory dzieki,
    Pozdrawiam!