  • 11. Data: 2009-11-26 06:54:03
    Temat: Re: Canon Pixma iP4500 - problem z wydrukiem i kartridżami
    Od: Marx <M...@n...com>

    Leszek K. pisze:

    > Po długich poszukiwaniach znalazłem za 200 funtów. A to już jest za drogo.

    widze ze nie mieszkasz w Polsce, na Allegro sa po 60zl, taniej ci
    wyjdzie sprowadzic z Polski albo poprosic kogos znajomego aby podrzucil
    - to malutkie jest
    Marx

  • 12. Data: 2009-11-26 06:56:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    Ja tez dolewam samodzielnie tusz, ale nie kazdemu to pasuje. Mimo iz
    uzywam patentu ktory nie wymaga zadnego uszczelniania/zaklejania, to i
    tak jest to malo ciekawa praca i mozna sie uswinic.
    Marx

  • 13. Data: 2009-11-26 07:00:19
    Od: Marx <M...@n...com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Lepiej użyć iPTool.

    a dziala?
    Zgodnie z
    http://tricks-collections.com/iptool-canon-printer/
    nie obsluguje wspomnianej drukarki
    Marx

  • 14. Data: 2009-11-26 07:47:45
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    vcore pisze:

    > Tylko 20zł? Nigdy nie kupowałem więc nie wiem, ale w sklepie usłyszałem
    > że komplet oryginalnych tuszy kosztuje... 300zł - może chodziło o tusze
    > wraz z głowicą, choć nie wiem dlaczego taką odpowiedź usłyszałem

    > Dzięki, zaraz się za to wezme i dam znać czy pomogło

    Pomogło, wyczyściłem ciepłą wodą a następnie spirytusem i poczekałem aż wyschnie,
    wydrukowało 4
    kolorowe A4 bez smug, ale na 5 zaczeły się pojawiać znowu, dzisiaj ide do sklepu
    kupić płyn do
    udrażniania głowic - ale dobrze że chociaż problem zdiagnozowany, dzieki

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 15. Data: 2009-11-26 07:57:58
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > uzywam patentu ktory nie wymaga zadnego uszczelniania/zaklejania, to i
    > tak jest to malo ciekawa praca i mozna sie uswinic.

    Ja widziałem na allegro coś takiego jak system stałego zasilania, opłaca się w to
    zainwestować?
    Chociaż oszczędnościowo to daje podobne rezultaty jak dolewanie, z tym że nie trzeba
    sie brudzić,
    ani ciągle monitorować ilości tuszu w kartridżach, a jedynie butelkach

  • 16. Data: 2009-11-26 09:18:21
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 26-11-2009 o 08:47:45 vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał(a):

> [...]
    > pojawiać znowu, dzisiaj ide do sklepu kupić płyn do udrażniania głowic -
    > ale dobrze że chociaż problem zdiagnozowany, dzieki

    To jeszcze ja się wtrącę i przypomnę, że dobrze jest też zadbać o miejsce,
    w którym parkuje głowica i gdzie odbywa się jej czyszczenie. Potrafi tam
    się zebrać dużo gęstej mazi z tuszu, kurzu itp., która potrafi najczystsze
    dysze skutecznie zatkać.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 17. Data: 2009-11-26 10:46:11
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Marx pisze:
> [...]

    W canonie, wystarczy obrócić sobie pojemnik i nakapać tuszu :) W mp110 w
    ostatnich miesiącach życia do kadridża czarnego, któy ma rzekomo 5ml
    wchodziło mi 20 :)

    vcore pisze:

> [...]
    > jak dolewanie, z tym że nie trzeba sie brudzić, ani ciągle monitorować
    > ilości tuszu w kartridżach, a jedynie butelkach

    Opłaca się, ale nie jest to znou super proste do zainstalowania, a jak
    cos pójdzie nie tak, to powódź z tuszu gotowa. Póki co uzupełniam tusze,
    choć pojemniki do CISS już mam.

  • 18. Data: 2009-11-27 09:01:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości grup
    ..
    > a dziala?
    > Zgodnie z
    > http://tricks-collections.com/iptool-canon-printer/
    > nie obsluguje wspomnianej drukarki

    To sprawdź. Drukarki nie popsujesz.

  • 19. Data: 2009-11-30 13:59:46
    Od: Marx <M...@n...com>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > To sprawdź. Drukarki nie popsujesz.

    nie dziala, w zwiazku z tym porada do kosza...
    Marx