  • 1. Data: 2009-11-24 15:26:26
    Temat: Re: drukarka HP 1018 - problem?!
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    nom pisze:
    > Miałem to samo, oddałem do serwisu i stwierdzili uszkodzoną grzałkę fusera,
    > koszt oryginalnej to 160zł wieć odpuściłem. :-)

    Nie bardzo rozumiem co ma fuzer do otwartej klapy lub braku tonera?
    Raczej jakiś czujnik nie kontaktuje. Może wysypało się ciut tonera ze
    starego przy wymianie?

    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery