  • 11. Data: 2009-09-25 12:22:25
    Temat: Re: Canon G11 - zdjęcia próbne na dpreview - jak oceniacie?
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 25 Wrz, 13:52, kibic <a...@o...pl> wrote:
    > Najważniejsze, że zniknął kolorowy szum. W końcu u canona zamontowali
    > dobry algorytm. Przy iso800 nie siada dynamika. Przy 1600 też kolory
    > są w porządku. A dopiero 3200 jest sprane. Jednak wzrost o ponad 50%
    > studni potencjału dał dobry efekt.
    > Jest się na co przesiadać.

    W tej cenie 2200 - 2500zł (skapiec)
    http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/665654?gclid=C
    JahlZ3fjJ0CFUiCzAod0klG1g

    to nie ma się nad czym zastanawiać i trzeba kupować Panasonica G-1
    (poniżej 2000zł) z 14-45 OIS.

  • 12. Data: 2009-09-25 12:24:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał
    > to nie ma się nad czym zastanawiać i trzeba kupować Panasonica G-1
    > (poniżej 2000zł) z 14-45 OIS.

    Ale to zdaje sie nie jest kompakt tylko jakas hybryda.
    Rozmiar ma znaczenie...

    Pozdr.

  • 13. Data: 2009-09-25 12:57:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:
    > Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał
    >
    > Ale to zdaje sie nie jest kompakt tylko jakas hybryda.
    > Rozmiar ma znaczenie...
    nie hybryda tylko micro 3/4 , ostatnio go macałem z uprzejmosci Jakuba J.
    :)

    czekamy na GF1 co prawda dokłądany wizjer bezie dupiany ale aparacik
    powinien być OK

    szczególnei z 20/1.7 którego testy na DPR zachęcają.

    W końcu pojawiaja sie aparaty typu "dalmierz" w rozsądnej cenie i z rozsądną
    jakością.

  • 14. Data: 2009-09-25 13:06:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    #:-) gps pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0909/09092402canong11ga
    llery.asp

    > Jak oceniacie jakość tych zdjęć?
    > - poziom szumów
    > - dynamika
    > - ostrość
    > - szczegóły

    Przy niskim iso z pewnością lepszy będzie obraz z g10 pomniejszony do
    10Mpx. Przy wysokim... trudno powiedzieć (nie ma czym obrobić rawa), na
    dziś to są akceptowalne 2Mpx dla 1600iso.
    Obiektyw tak sobie wyrabia na tych 10Mpx, czyli bez zmian.
    Pokładowy konwerter jpg radzi sobie z szumem chrominancji (wreszcie po
    latach), ale robi różne niefajne inne rzeczy.
    Wciąż się upieram, że miała być rewolucja, a wyszło nic szczególnego.
    Gdybym sobie kupował takie coś, to na pewno G10.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-09-25 13:06:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > nie hybryda tylko micro 3/4 , ostatnio go macałem z uprzejmosci Jakuba J.
    > :)

    No ale jednak ten G1 to DSLR-like... za duzy jak dla mnie.

    Pozdr.

  • 16. Data: 2009-09-25 14:11:10
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 25 Wrz, 14:22, Nieznajomy <j...@g...pl> wrote:

    > W tej cenie 2200 - 2500zł (skapiec)http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/66565
    4?gclid=CJahlZ3fjJ0CFUiCzA...

    > to nie ma się nad czym zastanawiać i trzeba kupować Panasonica G-1
    > (poniżej 2000zł) z 14-45 OIS.

    to wsadź mi to do kieszeni bo ja nie umiem :-)

  • 17. Data: 2009-09-25 15:07:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > No ale jednak ten G1 to DSLR-like... za duzy jak dla mnie.

    albo jakość albo wymiary... GF1 będzie mniejszy choć już nie z zoomem :)

  • 18. Data: 2009-09-25 15:21:05
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    TomekM wrote:

    > Na oko wyglądają podobnie do tych z lustrzanek, tylko jak się
    > dokładnie przyjrzeć to jest różnica.
    > jeszcze większa jest jak chce się takie zdjęcia obrabiać.
    > Z lustrzanki można sporo poprawić, takie z kompaktu to zaraz się
    > okazuje, ze szum wychodzi.
    > A największa różnica jest gdy ktoś się bawi RAW.
    > Tam dopiero widać jakich cudów producenci dokonują, żeby szumy były
    > mało widoczne.

    No ale ludzie, to nie jest alternatywa lustra. Ważne że nareszcie można zrobić
    używalne zdjęcie na ISO1600!
    Przecież to jest niebo i ziemia w porównaniu z konkurencją. ISO1600 z tych
    Canonów wygląda jak ISO400 w przeciętnych kompaktach. Mój E400 szumi niewiele mniej.

  • 19. Data: 2009-09-25 15:22:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Nieznajomy wrote:

    > Ależ one (fotki) są jechane softem, odszumianie, wyostrzane w lewo, w
    > prawo, z góry na dół i z dłu do góry ...
    > Choć na odbitkach papierowych nie będzie widać, ale mimo wszystko
    > zamast takich efektów wolałbym "normalne" ziarno szumu. Dążenie do
    > "glacy" zawsze bywa śmieszne.

    Będą rawy. Wg mnie ten aparat robi super zdjęcia. Nigdy się nie spodziewałem że
    w kompakcie będzie można wychodzić poza ISO400 z taką jakością.

  • 20. Data: 2009-09-25 16:54:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-25 15:06:00 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Wciąż się upieram, że miała być rewolucja, a wyszło nic szczególnego.

    To chyba jak zwykle u Canona, nie? ;-)

    > Gdybym sobie kupował takie coś, to na pewno G10.

    Zapominasz o fetyszu tej grupy, czyli obrotowym ekraniku ;-)

    de Fresz