  • 1. Data: 2009-09-01 06:42:59
    Temat: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    Niestety plotki się potiwerdziły - 18 MPx z APS-C.

    Pozostałe dzisiejsze nowości to EF-S 15-85 i 18-135 (ciekawa zbieżność
    ogniskowych z produktami pewnej innej firmy, nieprawdaż?) oraz 100/2.8
    L Macro z hybrydowym IS.

    Więcej np. na dpreview (mają hands-on 7D).

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-09-01 06:47:15
    Temat: Re: Canon 7D - juz oficjalnie
    Od: h...@p...onett.pl

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    >Niestety plotki się potiwerdziły - 18 MPx z APS-C.

    Czemu niestety?

  • 3. Data: 2009-09-01 07:00:12
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Niestety plotki się potiwerdziły - 18 MPx z APS-C.

    Plusy:
    - normalny AF
    - grupy AF
    - 18 MPx
    - wizjer
    - używalne 3200, czyste 6400
    - cena
    - wbudowany st-e2
    - full manual video
    - przez lat ze 3 minimum IQ (overall) nie osiągalne dla konkurencji

    Minusy:
    - wymaga $$$ szkieł
    - tylko 2 sekundy w serii (raw)
    - AF tylko do f/5.6
    - nowy grip
    - LCD, przy extremalnym makro z LV rozdziałki wciąż za mało ;)
    - nowy układ AF (kastrat z 1D4) skutecznie blokuje zakup fleszy; wraz z 1D4 ma
    się pojawić coś nowego (przystosowanego do nowego AF)
    Plusem będzie tylko wtedy jeśli wzorem Sony zrobią ten patent z głowicą
    - brak wsparcia dla 270EX (w trybie st-e2)

    więcej napiszę jak kupię i makro i kita :)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2009-09-01 07:08:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > Niestety plotki się potiwerdziły - 18 MPx z APS-C.

    Przecież było wiadomo :)

    > Pozostałe dzisiejsze nowości to EF-S 15-85 i 18-135 (ciekawa zbieżność
    > ogniskowych z produktami pewnej innej firmy, nieprawdaż?) oraz 100/2.8 L
    > Macro z hybrydowym IS.

    15-85 będzie fajny... jak będzie fajny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-09-01 07:09:36
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > więcej napiszę jak kupię i makro i kita :)

    Jednak wcześniej ;)

    plusy:
    - gniazdo na zewnętrzny mic
    - 25 1080p
    - 50 720p
    a w związku z tym

    - CENA; cena jest największym plusem

    minusy:

    - Sandisk CF 8 GB 45 MB/s kosztuje $115 (po rabacie 55; ale te rabaty czasami
    szwankują)

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. $1700

  • 6. Data: 2009-09-01 07:10:07
    Od: Marx <M...@n...com>

    gietrzy pisze:
    > - przez lat ze 3 minimum IQ (overall) nie osiągalne dla konkurencji
    ze co?
    co to za pierdoly z jakims IQ?
    Marx

  • 7. Data: 2009-09-01 07:18:37
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > co to za pierdoly z jakims IQ?

    Pokaż mi w 2012 roku 18 MPx puszkę co potrafi to:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/E7D/E7DA7.HTM

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. sample oficjalne (do dupy) tu:
    http://web.canon.jp/imaging/eosd/samples/eos7d/

  • 8. Data: 2009-09-01 07:24:58
    Od: Marx <M...@n...com>

    gietrzy pisze:

    > Pokaż mi w 2012 roku 18 MPx puszkę co potrafi to:
    > http://www.imaging-resource.com/PRODS/E7D/E7DA7.HTM

    ale co konkretnie? to jest link do testu, a ty gadasz o jakims IQ aparatu.
    Chyba cos nie teges z twoim wlasnym IQ...
    Marx

  • 9. Data: 2009-09-01 07:33:33
    Od: c...@g...pl

    > Chyba cos nie teges z twoim wlasnym IQ...

    Jakość obrazu - sorry

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2009-09-01 07:38:30
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Więcej np. na dpreview (mają hands-on 7D).

    http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=
    7-10042-10239

    pozdrawiam,
    gietrzy