  • 111. Data: 2009-09-10 06:06:04
    Temat: Re: wyk�ad z jotpega
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Były tam wczoraj sample - studyjne jotpegi prosto z puszki plus real fotki z
    > 15-85 IS na kosmicznych parametrach (6400, f/10).

    Brawo za następny test z f=10. Coraz więcej gęstych matryc, gdzie
    dyfrakcja szaleje przy f=8, a mit, żeby przymykać daleko hej wciąż żyje.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 112. Data: 2009-09-10 07:22:56
    Temat: Re: wykład z jotpega
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Brawo za następny test z f=10. Coraz więcej gęstych matryc, gdzie
    > dyfrakcja szaleje przy f=8, a mit, żeby przymykać daleko hej wciąż żyje.

    Ja swojego Tamrona przymknąłem do f/22 na 50D, ale to tak dla fun'u - szacun dla
    macrofotografów za anielską cierpliwość!!!
    Jak można robić zdjęcia macro bez LV, 3.0 VGA LCD to już nie wiem :)

    To jak jest dokładnie, ninik pisał, że w 7D dyfrakcja jest już przy f/6.3.
    Ja swojego 15-85 nie puszczę powyżej f/5.6 a Tamron już przy f/2.0 tnie papier ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 113. Data: 2009-09-10 18:35:48
    Temat: Re: wykĹ&#65533;ad z jotpega
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy wrote:
    > Były tam wczoraj sample - studyjne jotpegi prosto z puszki plus real fotki z
    > 15-85 IS na kosmicznych parametrach (6400, f/10).
    > Ponieważ Canon nie dostarczył im wraz aparatem softu do raw'ów (strzelali
    > raw+jotpeg) napisali, że podmienią jotpegi na rawy jak tylko dostaną soft - być
    > może to robią właśnie teraz.

    Dalej nie bangluje ;)

    d.

  • 114. Data: 2009-09-10 20:52:09