  • 11. Data: 2011-12-27 15:16:44
    Temat: Re: Canon 60D i Nikon D7000
    Od: "Pikus'" <k...@o...pl>

    Zdecydowanie body Pentaxa K-5 jest o klase lepsze od 60D i d7000 i
    wlasciwie, pomijajac wielkosc klatki, ma parametry w klasie 5D Mark II,
    D700. Mankamentem jest brak szkiel do fotografii akcji; ulica, sport, dzika
    przyroda, gdyż dostępne szkla nie sa szybkie i maja procentowo dużo pomyłek
    w AF. Systemy Canona i Nikona ze swoimi szkłami sa w tym wzgledzie lepsze.

  • 12. Data: 2011-12-27 15:49:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-27 16:16:44 +0100, "Pikus'" <k...@o...pl> said:

    > Zdecydowanie body Pentaxa K-5 jest o klase lepsze od 60D i d7000 i
    > wlasciwie, pomijajac wielkosc klatki, ma parametry w klasie 5D Mark II,
    > D700.

    Rozwiń to. Koniecznie.

    de Fresz

  • 13. Data: 2011-12-27 16:30:44
    Od: " StaM" <k...@g...pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    > Rozwiń to. Koniecznie.

    No bo okolo 1000,00 PLN trzebaa "wybulic" wiecej za tego Pentaxa, i trafic na
    dobry egzemplarz.
    Dosiego Roku! StaM

  • 14. Data: 2011-12-27 16:50:21
    Od: "Pikus'" <k...@o...pl>

    źrodlo:

    http://www.dpreview.com/camerareviews/?category=came
    ras&order=brand

    http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Compare-Cam
    era-Sensors

    porownac w bazie danych te aparaty.

    a i własne doswiadczenia.

  • 15. Data: 2011-12-27 20:55:07
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 16:16:34 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Przy takich założeniach możnaby dyskutować, czy lustrzanka jest aby
    > sensownym wyborem.

    Wiadomo. Też o tym pomyślałem, że dziwne podejście: dobre półprofesjonalne
    body za 3500-4000zł + kit. Można i tak, ale na zdjęcie największy wpływ ma
    fotograf i obiektyw, jeśli to ma być amatorskie zastosowanie to chyba
    lepiej tańsze prostsze body. Bezlusterkowce też dają świetnej jakości
    zdjęcia.

    > Jednak nie aż tak fajny, jak Nikonowski 18-105 ;-)

    Zgadza się, miałem okazję robić nim fotki z D5000. Chociaż ja akurat mam
    K-5 i bardzo go chwalę (każdy chwali swoje). Ale to moje trzecie body
    Pentaksa, nie chciałem zmieniać systemu i nie chciałem się cofać dlatego
    K-5. Początkującym właśnie bardziej bym polecał amatorskie tańsze body i
    rozwijanie sprzetu w miarę postępów i wymagań.

    --
    Krasnal

  • 16. Data: 2011-12-27 21:04:54
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 16:30:44 +0000 (UTC), StaM napisał(a):

    > No bo okolo 1000,00 PLN trzebaa "wybulic" wiecej za tego Pentaxa, i trafic na
    > dobry egzemplarz.
    > Dosiego Roku! StaM

    Od którego body z wymienionych K-5 jest droższe o 1000zł? A z tymi dobrymi
    egzemplarzami to już się dawno ustabilizowało. Body wyprodukowane w 2011 są
    wolne od tych wad, które spotykane były na początku produkcji. D7000 też
    podobno miał jakieś problemy, ale nie wiem dokładnie o co chodziło, chyba
    coś z AF.
    P.S. Do siego! ;)

    --
    Krasnal

  • 17. Data: 2011-12-27 21:39:15
    Od: " " <k...@g...pl>

    Krasnal <k...@o...pl> napisał(a):

    > Od którego body z wymienionych K-5 jest droższe o 1000zł?
    > P.S. Do siego! ;)

    No tak wynika z tego Twojego przykladowego DXO ;)))

    www.dxomark.com/index.php/Cameras/Compare-Camera-Sen
    sors/Compare-cameras-side-by-side/(appareil1)/676|0/
    (brand)/Pentax/(appareil2)/680|0/(brand2)/Nikon/(app
    areil3)/663|0/(brand3)/Canon

  • 18. Data: 2011-12-27 21:49:55
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 21:39:15 +0000 (UTC), k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    sors/Compare-cameras-side-by-side/(appareil1)/676|0/
    (brand)/Pentax/(appareil2)/680|0/(brand2)/Nikon/(app

    Przecież te ceny to w dniu premiery a i tak pewnie były spore różnice w
    zależności od sklepu czy kraju. W tej chwili patrzyłem w kilku sklepach i
    D7000 jest droższy od K-5. Ale wiesz, nie chodzi tu o wojny systemowe bo to
    nie ma sensu. Chciałem po prostu wiedzieć, skąd wziąłeś takie dziwne
    różnice cen ;).
    Ceneo:
    http://www.ceneo.pl/8707386
    http://www.ceneo.pl/8700552
    http://www.ceneo.pl/14515429

    --
    Krasnal

  • 19. Data: 2011-12-28 09:29:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-12-27 17:50:21 +0100, "Pikus'" <k...@o...pl> said:

    > źrodlo:

> [...]

    Facet, napisałeś nie lada brednię i teraz tylko rzucasz jakieś ogólne
    linki? Jakie "własne doświadczenia"? Bądź poważny i uzasadnij. Chyba że
    Twoim celem było tylko błysnąć totlaną ignorancją - jak dotąd idzie Ci
    świetnie.

    de Fresz

  • 20. Data: 2011-12-28 15:06:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-12-27 21:55, Krasnal pisze:
    > (każdy chwali swoje).

    Nie mów o mnie ''każdy''.

    A na temat - jak kitowy to może lepiej 5100 i lepszy kit? Będzie
    sensowniej dla zdjęć.

    --
    pozdrawia Adam
    /przyczyną większości katastrof jest panika/