  • 1. Data: 2011-12-25 17:10:04
    Temat: Bagnet Canona
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    czy bagnet EF w cyfrówce i analogu ma tyle samo styków, czy jest
    różnica.
    Jakoś wujkowi google nie mogę zadać odpowiedniego pytania.

    Pozdrawiam
    Les

  • 2. Data: 2011-12-25 18:41:23
    Temat: Re: Bagnet Canona
    Od: ".:.JAN.:." <v...@o...pl>

    ... czy bagnet EF w cyfrówce i analogu ma tyle samo styków,
    czy jest różnica...

    Les
    ------------
    organoleptycznie, u 2 leżących w pobliżu stołu świątecznego,
    tyle samo.
    5 małych + 1 duży + 1 mały

    pozdrawiam świątecznie
    jan

  • 3. Data: 2011-12-25 19:24:02
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 25 Gru, 19:41, ".:.JAN.:." <v...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Les
    > ------------
    > organoleptycznie, u 2 leżących w pobliżu stołu świątecznego,

    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam świątecznie.
    Les

  • 4. Data: 2011-12-25 19:27:45
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Les wrote in
    y.googlegroups.com>
    > czy bagnet EF w cyfrówce i analogu ma tyle samo styków

    Jesli chcesz ciac bagnet, pamietaj, ze EF-S wchodzi glebiej w body i moze
    to skutkowac zachaczeniem o lustro.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EF_lens_mount#Com
    munication_protocol
    http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EF-S_lens_mount#C
    ompatibility
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2011-12-26 10:33:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.12.2011 18:10, Les pisze:
    > Witam,
    > czy bagnet EF w cyfrówce i analogu ma tyle samo styków, czy jest
    > różnica.

    EF jest standardem sam w sobie. Czyli każdy obiektyw EF pasuje do
    każdego aparatu EF.

    I coś słabo szukasz.

  • 6. Data: 2011-12-27 14:21:39
    Od: Les <s...@p...fm>

    > I coś słabo szukasz.

    Niestety dopiero po wysłaniu mojego spamu, wpadłem na pomysł, że
    wystarczy obejrzeć fotki aparatów (bez dekielków i obiektywów) i
    wszystko stało się jasne :-)))

    Pozdrawiam
    Les