  • 1. Data: 2011-12-26 08:49:06
    Temat: dyboffski
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    Uważajcie na robienie intersów z tym ścierwem. Możecie
    skończyć jak grobelny, dybofski to przerobił

    http://allegro.pl/my_page.php?uid=565315

    Maciej

  • 2. Data: 2011-12-26 10:12:51
    Temat: Re: dyboffski
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 09:49:06 +0100, tonieja napisał(a):

    > Uważajcie na robienie intersów z tym ścierwem. Możecie
    > skończyć jak grobelny, dybofski to przerobił

    A wiesz, że za powyższe pomówienie grozi Ci 2 latka odsiadki?
    I nie łudź się, że adres 87-207-24-77.dynamic.chello.pl Cię ukryje...
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

  • 3. Data: 2011-12-26 10:48:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > A wiesz, że za powyższe pomówienie grozi Ci 2 latka odsiadki?
    > I nie łudź się, że adres 87-207-24-77.dynamic.chello.pl Cię ukryje...

    + stalking - też jest już karalny (3 lata): http://pl.wikipedia.org/wiki/Stalking

    [mr.]

  • 4. Data: 2011-12-28 08:02:02
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > skończyć jak grobelny, dybofski to przerobił
    >
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=565315
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciej

    ale nie bardzo rozumiem o co chodzi?
    Czyżby Pan czarek napisał tam nieprawdę...
    z tego co wiem - wszystki co tam jest opisane - wykonuje
    i to na najwyższym poziomie.
    pozdr.
    gr

  • 5. Data: 2011-12-28 08:31:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Dec 28, 3:02 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > ale nie bardzo rozumiem o co chodzi?

    Bo ty malo co rozumiesz.

    > Czyżby Pan czarek napisał tam nieprawdę...

    Pan Czarek a nie "Pan czarek" - czy tego tez nie rozumiesz?

    > z tego co wiem - wszystki co tam jest opisane - wykonuje
    > i to na najwyższym poziomie.

    Dla takich mend jak wy dwaj, "wszystki" co by nie napisali tacy jak ja
    i Czrek, bedzie dobre do tego abyscie sie produkowali w srodowisku
    tutejszych "ludzi z dobrym gustem".
    Tylko wyjatki bywaja, zeby ktos krytycznie na wasze pisanie
    zareagowal, ale jakos nigdy nie sa to grupowi "ludzie z dobrym
    gustem".

    Ten ktoremu odpisywales, to jest po prostu taka sama menda dla Czarka
    jak ty dla mnie.
    Juz teraz powinienes zrozumiec.

    ZD