  • 51. Data: 2009-08-02 09:54:50
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Olek pisze:

    > nie Ciebie pytałem

    i co z tego?

  • 52. Data: 2009-08-02 10:29:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > C 450 D z Sigmą 150-500 OS -- bardzo dobrze się trzyma. :)
    > A brak nadmiaru kilogramów jest mile widziany. :) Na co

    Ćwierć kilograma mniej czy więcej to przy noszeniu sprzętu rzecz
    pomijalna - przynajmniej dla mnie.

    > dzień 70-300 IS. BTW -- IS jest porażką w zestawieniu z OS. :)

    > Lustra mi nie przeszkadzają ani trochę. :)

    Mam porównanie ze starym EOS 3000 i jest, jak dla mnie, zauważalna
    różnica w wyrazistości obrazu.

    ATSD nie mogę się doczekać, aż sobie będę mógł zafundować Kocie Oczko ;)
    (matówkę CatzEye) i sprawdzić jej efekty.

  • 53. Data: 2009-08-02 10:31:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Plastikowa wydmuszka 450 jest wożona przeze mnie w bagażniku po drogach
    > różnych (rzadko nie zabieram ze sobą aparatu, bo kto wie, co człowieka
    > czeka gdzieś po drodze) a mimo tego wożenia jakoś nie rozpada się.

    Jak pisałem - nie chodziło mi o rozpadanie.

    [ciach]

    > Lustra zamiast pryzmatów? Jakie to ma znaczenie? :)

    Jakość (jasność) obrazu w wizjerze.

    ATSD to ciekaw jestem, jak wygląda mocowanie matówki w "trzycyfrówkach"?
    Bo w 40D jest bardzo sympatyczne - łatwo można matówkę wyjąć i
    wymienić/przeczyścić.

  • 54. Data: 2009-08-02 11:25:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 9...@n...lechistan.com

    > Ćwierć kilograma mniej czy więcej to przy noszeniu sprzętu rzecz
    > pomijalna - przynajmniej dla mnie.

    Dla mnie nawet 100 G zbędnego balastu to bardzo dużo. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2009-08-02 12:09:22
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 2 Sie, 11:34, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > i .....  lepszej pracy Af; dlatego ze na tym ruchomym walacycm jak
    > mlot kowalski o kowadlo lustrze w d450/500 jest umieszczone drugie
    > lusterko  odchylajce wiazke dla AF.

    Lustro NA lustrze? O czym Ty piszesz?? :)

  • 56. Data: 2009-08-02 12:18:26
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2009 02:34:29 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > jest to swiadome rozwiaznie konstruikcyjne , ktore miedzy innymi
    > prowadzi do cichej pracy lustra i ..... lepszej pracy Af

    Mylisz przyczyny ze skutkami. Dwukierunkowy naped lustra ma na celu
    zmniejszenie czasu miedzy kolejnymi ujeciami. Owszem dzieki temu AF
    szybciej przystepuje do pracy ale to juz jest skutek. Celowe rozwiazanie
    konstrukcyjne natomiast jest przyczynkiem do wspomnianego skrocenia czasu
    miedzy wykonaniem kolejnych ujec.

    Kyniu

  • 57. Data: 2009-08-02 12:22:51
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Olek wrote:

    > ja używam wszystkich (czasami) :)

    Czasami to mozna sie meczyc z "nie krzyzowymi" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 58. Data: 2009-08-02 12:24:04
    Od: Olek <o...@u...eu>

    J-L-F wrote:

    > i co z tego?

    nic z tego... jak Ciebie nie pytałem to po co odpowiadasz? schizofrenie
    masz?

  • 59. Data: 2009-08-02 12:24:46
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Czasami to mozna sie meczyc z "nie krzyzowymi" ;-)

    no właśnie nie, bo skoro mam krzyżowe wszystkie 9 pól to nie korzystam
    tylko z centalnego , bo jest krzyżowy ;-)

    pozdr
    Olek

  • 60. Data: 2009-08-02 13:09:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Mylisz przyczyny ze skutkami.

    niczego nie myle.

    widze ze nie znany jest Ci watek pochlaniania i odzysku energi przez
    lustra samopowrotne.

    ale to w tym momencie nie jest najistotniejsze.

    przyjmijmy na krotko , ze cichsza praca lustra jest skutkiem
    ubocznym .

    to co , dlatego ze lustro pracuje ciszej wskutek efektu ubocznego nie
    jest lepsze od lustra , ktore pracuje glosniej bez efektu ubocznego?

    Nie ma to znaczenia ?-gdyz jest to tylko skutek uboczny ?

    co chcesz napisac wogole?

    > Owszem dzieki temu AF
    >szybciej przystepuje do pracy ale to juz jest skutek.

    ja wogole nie poruszam tematu predkosci dzialania AF tylko jego
    precyzji.

    okazuje sie , ze na tych klapiacych nie najlepiej amortyzowanych
    lustrach , lusterko tylne przeznaczone dla ukladu AF nie zajmuje
    zawsze idealnie tej samej pozycji -jest to jedna z przyczyn gorszej
    precyzji ostrzenia przez AF det fazy. Elektronika moze byc ta sama -
    mechanika dostarcza w tym przypadku gorszej precyzji.

    XXX