  • 121. Data: 2009-08-04 07:01:25
    Temat: Re: Canon 50D vs. Canon 500D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A przy jakiej głębi ostrości robisz te portrety?

    2,8-4/50-75mm. Większy otwór jest po prostu nieestetyczny. Ale ''dla
    sportu'' robiłem i przy 1,4.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 122. Data: 2009-08-04 07:57:17
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:

    > He, sam zrobiłeś z siebie głupa niedopuszczając myśli, że ktoś może po
    > prostu zawodowo fotografować obiekty nieruchome, używać lv przede
    > wszystkim ze statywu, a af z ręki, a uwaga o tym, że zawodowe zdjęcia

    albo jesteś nieźle wytrenowany, albo masz wielkiego lenia i lubisz
    siedzieć na stołku z wciśniętym AF-ON

    > można robić z ręki jest już żałosna, bo wyklucza jakichkolwiek
    > kotleciarzy (czym akurat się nie zajmuję, bo tego nie lubię).

    kotleciarzy?

    > Ale jak wspominałem, brać fotograficzna jest małorozgarnięta, bo często
    > zachowuje się jak Ty teraz i to jest piękna sprawa, bo można ją
    > wyrugować z prac lekkich, a dobrze płatnych i np. mieć już trzecie
    > wakacje w tym roku (a nie ostatnie) :)

    zabawne, nie wiem czy wiesz, ale ja się nie utrzymuję z pstrykania fotek
    i gówno mnie obchodzi czy lubisz kotlety czy nie, czy jesteś mało
    rozgarnięty czy nie... żałosne to są Twoje próżne wypowiedzi.

  • 123. Data: 2009-08-04 07:58:44
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:

    > No widzisz, nie wyobrażasz sobie nawet, a ja robię od roku na 450D, a od
    > niedawna na 500D i raz też na 50D jak również robiłem tak na kilku
    > olkach (wszystko jedno, lv działa wszędzie tak samo).

    ZAFFODOFFIEC! jeszcze podaj szklarnie to umre ze śmiechu :)

    > Ja też niewielu, ale jak wspominałem, brać fotograficzna to
    > nieszczególnie rozgarnięci ludzie.

    widać :)

  • 124. Data: 2009-08-04 08:11:14
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h58mbq$klp$2@news.wp.pl> Janko Muzykant wrote:

    > 2,8-4/50-75mm. Większy otwór jest po prostu nieestetyczny. Ale ''dla
    > sportu'' robiłem i przy 1,4.

    Przy nastawianiu ostrosci srodkowym punktem i przy przekadrowaniu
    zauwazylem jeszcze jeden problem. Gdy musze robic to szybko by zlapac
    ostro gestykulujaca postac - a swiatla malo - nieraz wyzwole migawke nim
    zdaze wyhamowac. W efekcie mam lekko dygniete zdjecie. W tym przypadku
    naprawde lepiej sprawdzaja sie boczne punkty. W innych faktycznie - nie
    chce sie przebierac palcami.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 125. Data: 2009-08-04 08:17:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    _rK_ pisze:
> [...]
    > zdaze wyhamowac. W efekcie mam lekko dygniete zdjecie. W tym przypadku
    > naprawde lepiej sprawdzaja sie boczne punkty. W innych faktycznie - nie

    A to co innego. Moje postacie, z rzadka zresztą robione, stoją spokojnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 126. Data: 2009-08-04 08:21:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olek pisze:

    > albo jesteś nieźle wytrenowany, albo masz wielkiego lenia i lubisz
    > siedzieć na stołku z wciśniętym AF-ON

    To pierwsze.

    > kotleciarzy?

    Pstrykania ślubnych gniotów pod przeciętne gusta.

    > zabawne, nie wiem czy wiesz, ale ja się nie utrzymuję z pstrykania fotek
    > i gówno mnie obchodzi czy lubisz kotlety czy nie, czy jesteś mało
    > rozgarnięty czy nie... żałosne to są Twoje próżne wypowiedzi.

    Nie pogadamy, bo ja już etap świeżych pryszczy mam za sobą. Jak i
    podniecaniem się czymś tak marnym jak aparacik fotograficzny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/

  • 127. Data: 2009-08-04 08:28:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olek pisze:

    > ZAFFODOFFIEC! jeszcze podaj szklarnie to umre ze śmiechu :)

    Jesteś może bratem XX YY? :)
    Ech, skąd dziś tyle tych testosteronowych ludków... czasem myślę, że do
    tych kurczaków z tesco czegoś dosypują...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo
    ''zaufanie''.../

  • 128. Data: 2009-08-04 08:47:45
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:

    > To pierwsze.

    jesteś nieźle wytrenowany w trzymaniu przycisku AF-ON i czekaniu - o to
    mi chodziło... ale próżność Twoja wygrała...

    > Pstrykania ślubnych gniotów pod przeciętne gusta.

    grunt że jesteś zaffodoffcem i pstrykasz widoczki nie gnioty, za które
    płacą Ci kuuuupe kasy

    > Nie pogadamy, bo ja już etap świeżych pryszczy mam za sobą. Jak i
    > podniecaniem się czymś tak marnym jak aparacik fotograficzny.

    na razie to podniecasz się tym wątkiem i piszesz kompletnie nie na
    temat... Ciesze się , że pryszcze zeszły.

  • 129. Data: 2009-08-04 08:50:20
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Janko Muzykant wrote:

    > Jesteś może bratem XX YY? :)

    jesteś może kuzynem ZZ DD ?

    > Ech, skąd dziś tyle tych testosteronowych ludków... czasem myślę, że do
    > tych kurczaków z tesco czegoś dosypują...

    generalnie NTG - jak chcesz pogadać o żywności to napisz na inną grupę.

    Jako zaffodoffiec pewnie jadasz kurczaki z eko fermy :)

    No to podaj tą szklarnię z 500D z chęcią zobaczę czym się zaffodoffo nie
    kotleciarsko robi nie gnioty...

  • 130. Data: 2009-08-04 13:46:29
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Nie pogadamy, bo ja już etap świeżych pryszczy mam za sobą. Jak i
    > podniecaniem się czymś tak marnym jak aparacik fotograficzny.

    Janko, tyle razy juz ci mowilem, a ty sie nic nie uczysz...
    Uzyj w koncu swojego KFa, ta grupe z odpowiednim filtrem naprawde czyta
    sie lepiej. Chyba, ze lubisz czytac wypociny jakis dziwakow, nie
    wspominajac juz o naszym grupowym glupku, specu od niemieckojezycznych
    gazetek :)

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.