  • 11. Data: 2009-11-29 13:08:57
    Temat: Re: Canon 500D i picassa
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > I dzialaja rownie dobrze jak te za 100?
    > Bo kolega kupil kilka takich okazji na allegro.
    > I potem sie okazalo ze z moja karta SD Extreme III nie dzialalo. A to
    > tylko 2GB.

    Tego nie wiem, takiego za 100 zl nigdy nie uzywalem, bo nie czulem takiej
    potrzeby. Za to te nieco tansze to czesto dokladnie to samo, co te
    kosztujace kilka zl. Kart mam sporo, od noname, po firmowe i jak dotad nie
    mialem zadnych problemow, pomijajac fakt, ze starsze czytniki moga nie
    radzic sobie z SDHC. Chinskiej podrobki ipoda nie kupilbym za 10 zl, ale
    taki czytnik jak najbardziej.

    Cos takiego http://dealextreme.com/details.dx/sku.11294 kosztuje tyle, co
    dwie bulki, a dziala przyzwoicie. Nie moge tez narzekac na badz co badz
    zlozone urzadzenie, jakim jest adapter pozwalajacy na uzywanie kart
    microsd (dwoch jednoczesnie!) w urzadzeniach wymagajacych memorystickow
    duo - inna sprawa, ze w aparacie balbym sie tego uzyc, ale w konsoli...
    czemu nie? Tak czy inaczej jeszcze kilka lat temu takie urzadzenia
    (kosztujace dzis rownowartosc paru dolarow!) mozna bylo rozpatrywac w
    kategoriach SF.

    k,

  • 12. Data: 2009-11-30 03:31:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hes968$84i$1@inews.gazeta.pl>, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Mozna jeszcze taniej (nawet parokrotnie, uwzgledniajac wysylke) -
    > szczegolnie jesli jestes cierpliwy (dealextreme).

    Chyba miales na mysli: nie uwzgldniajac wyslki?

    TA

  • 13. Data: 2009-11-30 03:33:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hesdbi$548$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A w Biedronce były po 7,99, takie uniwersalne z kabelkiem. Obsługują SDHC
    > bez problemu.

    Specjalnie sie przeszedlem do Biedronki.
    Byly, ale sie skonczyly. Kilka miesiecy temu. To sie nie liczy.

    TA

  • 14. Data: 2009-11-30 03:36:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hese02$n1j$1@inews.gazeta.pl>,
    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "KILu" hes968$84i$...@i...gazeta.pl

    > Ja kupiłem za 9 złotych, ale można za 5 złotych. :)

    Ale gdzie. Przeszedlem sie po Saturnach i Fotojokerach, bylem tez w tej
    Biedronce. Najtansze sa w Saturnie - 20zl, ale tylko SD/MMC.
    W Bidronce sa za to routery wi-fi za 89zl. I jakies opony samochodowe.

    TA

  • 15. Data: 2009-11-30 03:42:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hetrp9$n1i$1@inews.gazeta.pl>, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Cos takiego http://dealextreme.com/details.dx/sku.11294 kosztuje tyle, co
    > dwie bulki,

    Plus wysylka do Polski.

    TA

  • 16. Data: 2009-11-30 08:29:42
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > Plus wysylka do Polski.

    ... która kosztuje 0,00 USD.

  • 17. Data: 2009-11-30 09:16:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    T...@s...in.the.world
    T...@n...onet.pl

    > Ale gdzie. Przeszedlem sie po Saturnach i Fotojokerach, bylem tez w tej
    > Biedronce. Najtansze sa w Saturnie - 20zl, ale tylko SD/MMC.
    > W Bidronce sa za to routery wi-fi za 89zl. I jakies opony samochodowe.

    W Komputroniku kupiłem za 9 złotych, ale w wysyłkowych są takie po 5 złotych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-11-30 14:12:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hevvpo$715$1@inews.gazeta.pl>, "omega_fan" <o...@n...org>
    wrote:

    > <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

    > ... która kosztuje 0,00 USD.

    Hm, nie doczytalem.
    Ktos chyba do tego doklada.

    A ile w praktyce sie czeka na przesylke?

    TA

  • 19. Data: 2009-11-30 21:39:30
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Specjalnie sie przeszedlem do Biedronki.
    > Byly, ale sie skonczyly. Kilka miesiecy temu. To sie nie liczy.

    Ha, ja kupowałem gdzieś w sierpniu zdaje się ;-0

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2009-11-30 22:51:49
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hf1emv$qrp$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Ha, ja kupowałem gdzieś w sierpniu zdaje się ;-0

    No wlasnie.
    Tego typu promocje, to jak z 'rzucaniem luksusowego towaru' za komuny.
    W ten sposob przez kilka lat na poczatku lat 80 probowalem kupic sprzet
    Hi-Fi i motocykl.

    TA