  • 1. Data: 2010-08-14 09:39:11
    Temat: Canon 1000D + EF 50/1.8
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,

    zestaw: Canon 1000D + obiektyw EF 50mm 1:1.8

    Zaobserwowałem dziwne zachowanie i nie wiem czy udawać
    się z obiektywem do serwisu, czy to norma.

    W trybie Tv wszystko jest ok.
    W trybie P obiektyw po zrobieniu zdjęcia (niekoniecznie
    pierwszego, czasem kilka zdjęć robi ok) wyświetla błąd 01
    sugerując przeczyszczenie styków. Styki czyste.

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz
    (> - - ^.^_, http://wiki.smutek.pl

  • 2. Data: 2010-08-15 18:38:27
    Temat: Re: Canon 1000D + EF 50/1.8
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwszego, czasem kilka zdjęć robi ok) wyświetla błąd 01
    > sugerując przeczyszczenie styków. Styki czyste.

    wgraj najnowszy firmware

  • 3. Data: 2010-08-16 13:54:23
    Temat: problem Canon 1000D + EF 50/1.8
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Agent na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > wgraj najnowszy firmware

    Mam najnowszy firmware - 1.0.6.

    pozdrawiam
    Wiki