  • 21. Data: 2011-05-09 14:52:41
    Temat: Re: Calibra
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 09.05.2011 14:31, Ramzes wrote:

    > Samochod ma byc dla dziewczyny :)

    Ford Puma 1,4 (90 koni). Małe, ładne, dobrze się prowadzi, mała
    pojemność (wiec i oc nizsze), a mocy na początek starczy (ew 1,7, który
    ma około 130koni).

    pozdrawiam
    karbar

  • 22. Data: 2011-05-09 14:56:43
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Ramzes wrote:

    > Witam
    > Co myślicie o oplu calibra jako samochodu dla osoby poczatkujacej
    > ktora ma zapedy lekko sportowe ?

    nie poleci...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 23. Data: 2011-05-09 15:47:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Co myślicie o oplu calibra jako samochodu dla osoby poczatkujacej ktora ma
    > zapedy lekko sportowe ?

    W tym samochodzie będzie tyle sportowego, ile poprzedni właściciel
    "zapakował".
    A że w 90% było to marki "kolorowe jarmarki" to raczej odpusciłbym
    sobie.....

  • 24. Data: 2011-05-09 19:38:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-09 14:31, Ramzes pisze:

    > Samochod ma byc dla dziewczyny :)

    Dla dziewczyny sie nie nadaje. Lekko leżąca pozycja w fotelu i długa
    opadająca maska której z wnętrza nie widać będzie jej bardzo
    przeszkadzała, nie pojedzie tym po zakupy, bo nie zaparkuje między autami.
    - mowie z praktyki, bo to przerabialem z moja teraz juz żoną parę lat temu.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 25. Data: 2011-05-09 22:35:25
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-09 14:31, Ramzes pisze:
    > Samochod ma byc dla dziewczyny :)

    To może Corsa albo Tigra.

  • 26. Data: 2011-05-09 22:41:59
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jednak osiągi całkiem niezłe. W najwolniejszej wersji 10s do setki
    > zakładając brak LPG. Bo z LPG to może być i 15s :)

    > I poniżej 7s do setki jeśli mowa o 2.0 turbo 4x4. Idealne dla
    > początkującego małolata z jeszcze ciepłym prawkiem i sportowym zacięciem
    > ;)

    taa, znaleźć jeżdzącą vectre/calibre 4x4 to jak wygrać w totka.
    Na krajowych forach vectry można znaleźć dosłownie kilka aut z sprawnym
    napędem.
    Z powodu licznych awarii i braku części zamiennych, większość to już tylko
    fwd.
    chyba ze znajdzie fanatyka na jakimś forum

    Jacek

  • 27. Data: 2011-05-09 22:45:46
    Od: "Paweł W" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kupuj beemke ;) Najlepiej tą:
    > http://otomoto.pl/bmw-316-tuning-C18775058.html

    o kurna, batmobil

  • 28. Data: 2011-05-09 22:58:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 May 2011 22:45:46 +0200, Paweł W napisał(a):

    > o kurna, batmobil

    twierdzisz, że batman był gejem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 29. Data: 2011-05-09 23:08:00
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-05-09 22:41, Jacek pisze:

> [...]
    > tylko fwd.
    > chyba ze znajdzie fanatyka na jakimś forum

    Na forum Calibry trafiają się czasem sensowne modele. Ale ceny
    całkowicie odbiegają od średnich na allegro ;)
    Jak mnie pamięć nie myli to jakiś rok temu V6 (czyli tylko ośka) last
    edition (limitowana seria ostatnich kilkuset sztuk z 1997) poszła za
    około 25k pln.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 30. Data: 2011-05-09 23:12:26
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ramzes"

    > Samochod ma byc dla dziewczyny :)

    To ja się wycofuję :) dziewczyna jakoś do Calibry nie pasuje.