  • 11. Data: 2011-05-09 12:19:45
    Temat: Re: Calibra
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 May 2011 12:11:16 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > pomimo upływu lat zewnętrznie prezentuje się nadal doskonale, wnętrze
    > przejęte w całości z Vectry A (poza fotelami) trąci już nieco myszką.
    > Reasumując - na początek jak znalazł :)

    tajest, zwłaszcza dla początkującej. Zaoszczędzi na zakupie kolejnych.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2011-05-09 12:27:17
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-05-09 10:50, Ramzes pisze:
    > Co myślicie o oplu calibra jako samochodu dla osoby poczatkujacej ktora ma
    > zapedy lekko sportowe ?

    Bardzo dobry wybór, na rynku jest wiele ciekawych egzemplarzy tego
    klasycznego sportowego auta. Dysponując już stosunkowo niewielką kwotą
    można stać się właścicielem unikatowego i niespotykanego samochodu, np:
    http://allegro.pl/mega-pyta-dla-kozaka-i1594053678.h
    tml

    Warto też przyjrzeć się ofercie innych producentów, duża podaż sprawia,
    że nawet zadbany egzemplarz od pasjonata marki można nabyć w przystępnej
    cenie:
    http://allegro.pl/do-tedeika-nikt-nie-fika-i15942424
    16.html

    ;)

    --
    kamil d

  • 13. Data: 2011-05-09 12:50:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > tajest, zwłaszcza dla początkującej. Zaoszczędzi na zakupie kolejnych.

    bez przesady, moce silników jak w dzisiejszych kompaktach a w wersji 4x4
    prowadzi się nadzwyczaj dobrze

  • 14. Data: 2011-05-09 12:55:17
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil d"

    > Warto też przyjrzeć się ofercie innych producentów, duża podaż
    > sprawia, że nawet zadbany egzemplarz od pasjonata marki można nabyć w
> [...]

    Się z Golfa nie śmiej, miałem w latach 80 czarnego GTI drugiej generacji
    , pomimo mocy 82kW dawał niesamowitą frajdę z jazdy.

  • 15. Data: 2011-05-09 13:31:06
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    > bez przesady, moce silników jak w dzisiejszych kompaktach

    Ale jednak osiągi całkiem niezłe. W najwolniejszej wersji 10s do setki
    zakładając brak LPG. Bo z LPG to może być i 15s :)

    >a w wersji 4x4 prowadzi się nadzwyczaj dobrze

    I poniżej 7s do setki. Idealne dla początkującego małolata z jeszcze
    ciepłym prawkiem i sportowym zacięciem ;)

  • 16. Data: 2011-05-09 13:38:03
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

> [...]

    zakładając brak LPG. Bo z LPG to może być i 15s :)

    > a w wersji 4x4 prowadzi się nadzwyczaj dobrze

    I poniżej 7s do setki jeśli mowa o 2.0 turbo 4x4. Idealne dla
    początkującego małolata z jeszcze ciepłym prawkiem i sportowym zacięciem ;)

  • 17. Data: 2011-05-09 13:40:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Excite"

    > I poniżej 7s do setki. Idealne dla początkującego małolata z jeszcze
    > ciepłym prawkiem i sportowym zacięciem ;)

    Założyłem sobie, że Ramzes to inteligentny, odpowiedzialny młody
    człowiek, dlaczego miało by być inaczej?

  • 18. Data: 2011-05-09 13:50:02
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    > Założyłem sobie, że Ramzes to inteligentny, odpowiedzialny młody
    > człowiek, dlaczego miało by być inaczej?

    Bo "zapedy lekko sportowe" i bycie początkującym kierowcą szukającym
    pierwszego samochodu nie idą w parze. Przeważnie taki typ to tzw. Szybki
    i Wściekły co zapędy lekko sportowe rozumie jako szpan, brawurę i
    "tuning" jak z aukcji które podał Kamil D.

  • 19. Data: 2011-05-09 14:16:55
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-05-09 10:50, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Co myślicie o oplu calibra jako samochodu dla osoby poczatkujacej ktora ma
    > zapedy lekko sportowe ?

    Tak, patrzac na ulicach calibra to najczesciej kaleczony samochod.

  • 20. Data: 2011-05-09 14:31:43
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > Założyłem sobie, że Ramzes to inteligentny, odpowiedzialny młody człowiek,
    > dlaczego miało by być inaczej?

    Samochod ma byc dla dziewczyny :)