  • 31. Data: 2011-05-09 23:32:38
    Temat: Re: Calibra
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    news:1kyvsrqm7n38d.dlg@lepper.institute.com...

    > twierdzisz, że batman był gejem?

    Batgirlmobil :D

    Jacek

  • 32. Data: 2011-05-12 22:24:47
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, patrzac na ulicach calibra to najczesciej kaleczony samochod.
    Porownywalna ilość z vw corrado. Te również zazwyczaj mega zajeżdzone.

    K.

  • 33. Data: 2011-05-12 23:07:30
    Od: scob <1...@3...pl>

    > Użytkownik "Ramzes"

    > To ja się wycofuję :) dziewczyna jakoś do Calibry nie pasuje.
    Tam gadasz. Między Grunwaldem a Dębcem widuję czasem taką wielką, grubą,
    groźnie wyglądającą, czarnofarbowaną albo blond - zależnie od pory roku
    - świnię w zdezelowanej (chyba granatowej) Calibrze. Jakoś tak mi pasuje
    do image'u..
    Z drugiej mańki - sam chętnie poprowadziłbym zachowaną w oryginale cali
    4x4..

  • 34. Data: 2011-05-13 17:29:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-09 22:58, Waldek Godel pisze:

    > twierdzisz, że batman był gejem?

    Gejmobil? ;)

    --
    venioo