  • 81. Data: 2012-08-06 18:41:10
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Eeee, przy obecnym poziomie zainteresowania pewnie nikt z "dających w
    > łeb" by nie zauważył ;) i tak mają gdzieś.

    Wtedy mieli totalnie w dupie cały usenet, a gdy gophi postawi cancel-bota
    to nagle się zaktywizowali i zaczęli działać. Więc wątpię. Ta gromada
    jest bardzo czuła na wchodzenie w ich kompetencje, które swoją drogą mają
    gdzieś i nie chce się im z nich korzystać. To taki syndrom psa Pawłowa.

    --
    ignorance is bliss

  • 82. Data: 2012-08-06 18:53:37
    Od: spider <"spajder78[wytni]"@wp.pl>

    W dniu 2012-08-06 18:28, Artur Maśląg pisze:

    > Widzisz, tutaj nie chodzi o to, ze Novell NetWare 10 lat temu był
    > "popularną" platformą w wielu firmach i ktoś miałby posiadać
    > umiejętność administracji tymi systemami, ale świadomość czym Novell
    > się zajmował (wystarczy mniej więcej, a jest to potężna część historii
    > informatyki) wystarczy chyba do skojarzenia samej nazwy?

    Przypomniało mi się odpalanie z dyskietki novellowskich sterowników
    IPX/SPX by pograć w szkole po sieci w Blooda :)
    Kiedyś żeby coś zadziałało trzeba było trochę pokombinować, teraz
    ludziom wystarczy przycisk Power ;)
    Wydaje mi się, że ludzie dorastający/uczący się informatyki w czasach
    raczkowania komputerów PC i Internetu w Polsce, lepiej radzą sobie z
    dziwnymi informatycznymi problemami niż dzisiejsi wyuczeni
    jednokierunkowo studenci z pierdylionem certyfikatów.

  • 83. Data: 2012-08-06 18:59:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 16:32, Marek Dyjor pisze:

    > a ile widziałeś takich w sieci :)

    Pomijając moje rozwiazanie to np. oparte na UBB.threads
    - http://www.ubbcentral.com/.

    > bo ja wiem że sie takie da napisać ale realnie 99% to jednopoziomówki

    Nie prowadziłem statystyk, ale to że ludzie w większości bazują na
    dziurawym phpBB (ponieważ to potrafią postawić bez znajomości
    czegokolwiek) o niczym nie świadczy.

  • 84. Data: 2012-08-06 19:15:30
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Artur Maśląg

    > Nie prowadziłem statystyk, ale to że ludzie w większości bazują na
    > dziurawym phpBB (ponieważ to potrafią postawić bez znajomości
    > czegokolwiek) o niczym nie świadczy.

    Ale ludzie nie chcą podwątków. Na jednym forum byłem świadkiem sytuacji,
    w której użytkownicy protestowali i chcieli powrotu "normalnego
    wyglądu". :)

    Ludzie chcą mieć podpisy dłuższe od postów i avatary full-hd.

    --
    ignorance is bliss

  • 85. Data: 2012-08-06 19:24:28
    Temat: [OT] Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-06 18:53, spider pisze:

    > Przypomniało mi się odpalanie z dyskietki novellowskich sterowników
    > IPX/SPX by pograć w szkole po sieci w Blooda :)

    IPX/SPX nie tak dawno (pojęcie względne) przydawał się do wielu
    gier (no, nie tylko) ;)

    > Kiedyś żeby coś zadziałało trzeba było trochę pokombinować, teraz
    > ludziom wystarczy przycisk Power ;)

    Nadal tak jest, tylko teraz jest łatwiej, więcej automatów itd.,
    a ludziom się myśleć nie chce.

> [...]
    > dziwnymi informatycznymi problemami niż dzisiejsi wyuczeni
    > jednokierunkowo studenci z pierdylionem certyfikatów.

    Sporo w tym jest prawdy, choć jak zwykle wiele zależy od indywidualnego
    podejścia do sprawy i możliwości (nie tylko intelektualnych).
    Ludzie są zwyczajnie różni i np. studenci tego samego roku, kierunku
    (i np. specjalizacji) mają wiedzę tak różną, że skala 1-5 różnic nie
    oddaje, a kończą to samo i mają ten sam "tytuł".

    No, ale to już OT, jak zaznaczyłem wcześniej :)

  • 86. Data: 2012-08-06 19:53:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    t? wrote:
> [...]
    > "normalnego wyglądu". :)
    >
    > Ludzie chcą mieć podpisy dłuższe od postów i avatary full-hd.

    bo sa debilami...

  • 87. Data: 2012-08-06 20:55:02
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Dyjor"
    .

    > bo sa debilami...

    Pomijając avatary i podpisy...ludzie nie są idiotami. Tematy
    jednowątkowe są czytelniejsze, przy ożywionej dyskusji bardzo się
    przydaje jakieś proste uporządkowanie, nie każdemu pasuje zastanawianie
    się co, komu i w którym watku odpisał.

  • 88. Data: 2012-08-06 21:06:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > jednowątkowe są czytelniejsze, przy ożywionej dyskusji bardzo się
    > przydaje jakieś proste uporządkowanie, nie każdemu pasuje zastanawianie

    Dobrze rozumiem, że ludzie wolą na tzw. "pałę" odpisywać na atomową
    wypowiedź, bez wnikania w kontekst/treści wcześniej przedstawione?

  • 89. Data: 2012-08-06 21:26:13
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-06, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > OK tylko teraz mi skaż w czym fora są lepsze od usenetu? bo moim skromnym i
    > nie tylko moim zdaniem fora sa generalnie do dupy, ponieważ mają
    > jednopoziomą strukturę zagnieżdżenia postów.

    Przy takiej prostej strukturze ludzie mają generalnie tendencję
    do trzymania się wątku. A mówiąc bardziej precyzyjnie: tematyka wątku
    rzadziej się rozgałęzia.

    Oczywiście dla jednych będzie to zaleta, a dla innych wada.

    pozdrawiam,
    PK

  • 90. Data: 2012-08-06 21:46:51
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Pomijając avatary i podpisy...ludzie nie są idiotami.

    Cóż, kwestia punktu odniesienia.

    > Tematy
    > jednowątkowe są czytelniejsze, przy ożywionej dyskusji bardzo się
    > przydaje jakieś proste uporządkowanie, nie każdemu pasuje zastanawianie
    > się co, komu i w którym watku odpisał.

    Są czytelniejsze jedynie przy schemacie "pytanie-odpowiedź". Przy
    bardziej rozbudowanych robi się syf, bo posty dotyczące kilku podwątków
    są zmieszane razem. A taka sytuacja najczęściej prowadzi do kasowania
    niektórych z nich lub do wspomnianego "zamykam".

    --
    ignorance is bliss