  • 141. Data: 2012-08-12 00:28:16
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 04:51:18 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ale sądzisz że on nie ma nawet zielonego pojęcia że pacjent ma serce i
    > nerki?

    Ze ma to wie, nawet moze pamieta do czego sluza. Ale reszte pewnie
    zapomnial. No, z anestezjologiem ma kontakt codziennie, to na
    funkcjonowaniu serca na zasadzie czarnej skrzynki moze sie niezle znac z
    zaslyszenia. O zasade mi chodzi - on jest od bioder i wycinac wyrostkow
    nawet nie probuje, choc chirurgiem jest, czy jak to sie tam fachowo nazywa.
    Ba, on nawet wiezadel nie probuje reperowac, bo on jest od kosci a nie od
    tkanek miekkich.

    J.

  • 142. Data: 2012-08-12 13:05:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 00:20, J.F. pisze:

    > No, nie calkiem, ale chyba mozna zaliczyc.

    Nie całkiem stare, czy nie ze stajni Cisco?

    > No to ma szanse sie nie dowiedziec.

    Aha, miał szansę się nie dowiedzieć, ponieważ przedmiotu nie było?
    Nie widzisz absurdu w tym co piszesz?

    > Na studiach moglby byc. Ale jak pisalem - raczej nie bedzie.

    Na studiach mógłby być jako przedmiot? Ekhem - to są studia
    (informatyczne), czy kurs administracji konkretnym systemem?

    > A jak prowadzacy przedmiot woli RedHat ? :-)

    A co mają do tego preferencje jakiegoś prowadzącego? To żadne
    wytłumaczenie, a student (późniejszy administrator) ma myśleć
    samodzielnie.

    > W zasadzie cokolwiek mam na mysli. Nie ma, nie spotyka sie.

    Ciekawe.

  • 143. Data: 2012-08-12 13:11:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 00:28, J.F. pisze:

    > Ze ma to wie, nawet moze pamieta do czego sluza.

    Więc jednak.

> [...]
    > Ba, on nawet wiezadel nie probuje reperowac, bo on jest od kosci a nie od

    To co napisałeś przeczy temu co wcześniej próbowałeś udowadniać - tak,
    on jest specjalistą w zakresie szczegółowym, ale ma świadomość reszty
    ciała i ogólnych zasad działania całości. Nikt mu też nie każe
    tych więzadeł reperować, ale zabezpieczyć to pewnie by jednak potrafił.

  • 144. Data: 2012-08-12 23:27:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 13:11:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > ciała i ogólnych zasad działania całości. Nikt mu też nie każe
    > tych więzadeł reperować, ale zabezpieczyć to pewnie by jednak potrafił.

    Tu nie ma ze ktos mu kaze. Przychodzi pacjent z bioderkiem - a, to do mnie.
    Przychodzi z wiezadlem - Kaziu, zalatw pana ..

    J.

  • 145. Data: 2012-08-12 23:44:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Aug 2012 13:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie całkiem stare, czy nie ze stajni Cisco?

    Nie calkiem ze stajni Cisco.

    > Aha, miał szansę się nie dowiedzieć, ponieważ przedmiotu nie było?
    > Nie widzisz absurdu w tym co piszesz?

    Na sile szukasz to czegos sie dopatrujesz.
    Smiem twierdzic ze mozna studia przejsc i nie uslyszec slowa "Novell".
    I smiem twierdzic ze to zaden grzech.

    > Na studiach mógłby być jako przedmiot? Ekhem - to są studia
    > (informatyczne), czy kurs administracji konkretnym systemem?

    A jak prosilem o wyliczenie "elementarnej wiedzy" to nie podales.
    Studia. I calkiem sensowny przedmiot by byl ... 15 lat temu.

    I wiele innych przedmiotow jest na bardziej konkretnych przykladach.
    Programowanie na przykladzie C, czy C++ i to w dodatku VS, systemy
    operacyjne na przykladzie Linuxa, mikroprocesory na podstawie 8051 ...

    > A co mają do tego preferencje jakiegoś prowadzącego? To żadne
    > wytłumaczenie, a student (późniejszy administrator) ma myśleć
    > samodzielnie.

    I znac historie wszystkiego, np TACACS ?

    > Ciekawe.

    Ano tak. Nie maja ani Netware, ani btrieve, ani Groupwise, ani Unixware,
    ani suse, ani zadnej rzeczy przy ktorej pada slowko "Novell".

    J.

  • 146. Data: 2012-08-13 10:40:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 23:44, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 12 Aug 2012 13:05:12 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Nie calkiem ze stajni Cisco.

    No tak, unices, samo Cisco to rozwinięcie.

    > Na sile szukasz to czegos sie dopatrujesz.
    > Smiem twierdzic ze mozna studia przejsc i nie uslyszec slowa "Novell".

    A tak, takich mamy nawet sporo.

    > I smiem twierdzic ze to zaden grzech.

    Masz rację - to wręcz cnota.

    > A jak prosilem o wyliczenie "elementarnej wiedzy" to nie podales.

    Podawałem przykłady dla administratora.

    > Studia. I calkiem sensowny przedmiot by byl ... 15 lat temu.

    Taki przedmiot dla wszystkich? Zresztą zdaje się, że zapominałeś
    o czym była mowa - nie o umiejętności administracji Novell Netware,
    tylko kojarzenia firmy Novell u administratora (w szczególności
    sieci).

    > I wiele innych przedmiotow jest na bardziej konkretnych przykladach.
    > Programowanie na przykladzie C, czy C++ i to w dodatku VS, systemy
    > operacyjne na przykladzie Linuxa, mikroprocesory na podstawie 8051 ...

    Potwierdzasz, że jednak piszesz o czymś innym. Nie pisałem o
    umiejętności programowania w C, C++ itd. Ale jak już masz systemy
    operacyjne to umiejętność programowania może się przydać, a
    dodatkowo protokoły, usługi itd. Ja rozumiem, że ktoś nie
    kojarzy Eiffel czy TACACS, ale nie Novell, MS czy Cisco.

    > I znac historie wszystkiego, np TACACS ?

    A kto mu każe znać historię wszystkiego? Zdaje się, że wiele
    firm (dużych) wmieszanych w historię choćby OS to nie ma.
    Novel przewija się tutaj od dawna. Jeżeli już podrzuciłeś
    historię jako przykład, to tutaj Novell znajdzie się parę
    razy tak w historii OS jak i w historii samego Unixa.
    I nie tylko w historii.

    > Ano tak. Nie maja ani Netware, ani btrieve, ani Groupwise, ani Unixware,
    > ani suse, ani zadnej rzeczy przy ktorej pada slowko "Novell".

    Aha, i Twoje doświadczenie ma usprawiedliwiać fakt, że administrator
    nie kojarzy firmy Novell z okresu nauki.

  • 147. Data: 2012-08-13 10:59:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-12 23:27, J.F. pisze:

    > Tu nie ma ze ktos mu kaze.

    No jak nie, jak tak? Przecież wcześniej ten administrator miał
    umieć administrować Netware, ale to nie był mój pomysł - ja pisałem
    tylko o kojarzeniu nazwy/firmy Novell.

    > Przychodzi pacjent z bioderkiem - a, to do mnie.
    > Przychodzi z wiezadlem - Kaziu, zalatw pana ..

    Otóż to - wie o co chodzi, kojarzy i wie że się na tym nie zna,
    albo ktoś zna się lepiej to skieruje gdzie trzeba.