  • 101. Data: 2012-08-07 13:47:59
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Tuesday, August 7, 2012, 1:31:53 PM, you wrote:

    > To chyba mnie z kimś mylisz, albo ktoś się pode mnie podłączył :)

    Mogłeś paśc ofiara całej kcji ubijania cancel-botów. One naprawdę były
    wykorzystywane do kasowania postów według widzimisię.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 102. Data: 2012-08-07 14:03:38
    Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pms.1344339113@news.chmurka.net...

    > To chyba mnie z kimś mylisz, albo ktoś się pode mnie podłączył :)

    Może to być, że zebrałeś za wszystkie canacel-boty wtedy działające. Akurat
    pamiętam sytuację ponieważ parę moich postów wtedy wycięło i byłem żywo
    zainteresowany linczem :)

    Dębska

  • 103. Data: 2012-08-07 14:16:33
    Temat: Re: [NTG] Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-05 12:52, spider pisze:

    > Outlook Express - dobry czytnik? przemilczę...

    No przecież najlepszy, tak samo jak klient poczty. :P

    anacron

  • 104. Data: 2012-08-07 14:23:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-05 18:14, t? pisze:
    > no i kurwa mamy tą "wolność słowa" na tej grupie.

    Jesteś tego sztandarowym przykładem.

    --
    anacron

  • 105. Data: 2012-08-07 14:28:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 16:15, t? pisze:
    > wychodzi z tego ladmin, który nie kojarzy czym jest NNTP i
    > Novell.

    A co to jest Novell? NetWare to ja wiem, ale Novell? ;)

    --
    anacron

  • 106. Data: 2012-08-07 14:31:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 16:08, kamil pisze:

    > 10 lat temu Novell był dość popularną platformą w wielu firmach, myślisz
    > że dziś ktokolwiek zawraca nim sobie głowę?

    Novell nigdy nie był żadną platformą. System to NetWare, a nie Novell.
    Masz Windows na komputerze czy Microsoft?

    --
    anacron

  • 107. Data: 2012-08-07 14:37:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 18:53, spider pisze:
    > Wydaje mi się, że ludzie dorastający/uczący się informatyki w czasach
    > raczkowania komputerów PC i Internetu w Polsce, lepiej radzą sobie z
    > dziwnymi informatycznymi problemami niż dzisiejsi wyuczeni
    > jednokierunkowo studenci z pierdylionem certyfikatów.

    "Tróstory" :) Przychodzi tak na rozmowę kwalifikacyjną po polibudzie
    głupio przekonany, że coś potrafi... :( Ale przecież on ma 57 certyfikatów.
    --
    anacron

  • 108. Data: 2012-08-07 16:05:46
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > Jesteś tego sztandarowym przykładem.

    A Ty antyprzykładem.

    --
    ignorance is bliss

  • 109. Data: 2012-08-07 16:06:53
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > A co to jest Novell? NetWare to ja wiem, ale Novell? ;)

    Firma. Nie słyszałeś o niej?

    --
    ignorance is bliss

  • 110. Data: 2012-08-07 16:24:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 14:28, anacron pisze:

    > A co to jest Novell? NetWare to ja wiem, ale Novell? ;)

    Od razu widać, że nie bardzo wiesz o czym mowa.