  • 111. Data: 2012-08-07 17:57:38
    Temat: Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Aug 2012 14:15:04 +0000 (UTC), t? napisał(a):
    > begin kamil
    > Ukończyłem dwie uczelnie wyższe i stwierdzam, że na obu 95% studentów to

    prywatne ?

    > byli idioci (i jakieś 30-50% profesorów), tzn. po prostu niczego nie
    > umieli. Nie tylko mieli problem z przyswojeniem prostej wiedzy, ale po
    > prostu nie interesowali się niczym i liczyli, że na studiach zdobędą całą
    > potrzebną wiedzę. No i taki debil zrobi potem jeszcze jakiś kurs i dwa
    > certyfikaty i wychodzi z tego ladmin, który nie kojarzy czym jest NNTP i
    > Novell.

    No wiesz, czasy takie, ze informatyka sie tak rozrosla, ze wszystkiego na
    pewno sie nie nauczysz.

    J.

  • 112. Data: 2012-08-07 18:01:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-07 16:06, t? pisze:
    > begin anacron

    > Firma. Nie słyszałeś o niej?

    A na laptopie masz Microsoft i programujesz w Delphi. Nie mam więcej pytań.

    --
    anacron

  • 113. Data: 2012-08-07 18:17:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 18:01, anacron pisze:

    > A na laptopie masz Microsoft

    Na którym? W sumie i Microsoft się znajdzie :)

    > i programujesz w Delphi.

    A tak, słodki ignorancie. Nie w Object Pascalu, a w Delphi :)

    > Nie mam więcej pytań.

    A później zostaniesz specjalistą po audiencji u znajomego
    komendanta :)

  • 114. Data: 2012-08-07 18:19:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Rozumiem, że "admin" to "admin" i już, wszystko zrobi i jeszcze
    > papier z drukarki wyciągnie, ale pewnie przegapiłem opis NNTP na
    > kursie administrowania oraclem. ;)

    hm...

    ja rozumiem że obecnie adminami zostają ignoranci ale to dobrze firmie w
    której pracują nie rokuje...

    to tak jakby lekarz znał sie tylko na wycinaniu wyrostka i amputacji lewych
    stóp. A o innych chorobach nie miał grama pojęcia.

    śmiem powiedzieć że też bym mógł wycinac wyrostki robaczkowe po krótkim
    przeszkoleniu.

  • 115. Data: 2012-08-07 18:21:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > prywatne ?

    > No wiesz, czasy takie, ze informatyka sie tak rozrosla, ze
    > wszystkiego na pewno sie nie nauczysz.

    to ja dziekuję bardzo... wygląda że z moją wiedzą na temat sieci i komuterów
    mogę spokojnie startować na jakiegoś głównego admina w dużej firmie
    pańśtwowej.

    Pewne podstawy jednak wypada posiadać aby sie nazwyac specjalista w jakiejś
    dziedzinie.

  • 116. Data: 2012-08-07 18:22:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spider" <"spajder78[wytni] wrote:

    > Przypomniało mi się odpalanie z dyskietki novellowskich sterowników
    > IPX/SPX by pograć w szkole po sieci w Blooda :)
    > Kiedyś żeby coś zadziałało trzeba było trochę pokombinować, teraz
    > ludziom wystarczy przycisk Power ;)
    > Wydaje mi się, że ludzie dorastający/uczący się informatyki w czasach
    > raczkowania komputerów PC i Internetu w Polsce, lepiej radzą sobie z
    > dziwnymi informatycznymi problemami niż dzisiejsi wyuczeni
    > jednokierunkowo studenci z pierdylionem certyfikatów.

    dokładnie... i takie ciołki potem nie potrafią rozwiązać żadnego bardziej
    skomplikowanego problemu.

  • 117. Data: 2012-08-07 18:28:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 17:57, J.F. pisze:
    (...)
    > No wiesz, czasy takie, ze informatyka sie tak rozrosla, ze wszystkiego na
    > pewno sie nie nauczysz.

    Litości - nie chodzi o nauczenie się wszystkiego (co możliwe nie jest),
    ale elementarną wiedzę w zakresie informatycznym. Nikt nie każe
    komukolwiek zarządzać Netware, ale świadomość obecności (choćby
    i historycznej) firmy Novell w tym rynku to chyba nic specjalnie
    ekstremalnego nie jest? Podobnie z podstawowymi usługami/zasobami
    sieciowymi, które mają całą historię i są w każdym lepszym podręczniku
    dla administratorów.

    Czyżby ignorancja stawała się cnotą?

  • 118. Data: 2012-08-07 18:36:13
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > A na laptopie masz Microsoft i programujesz w Delphi. Nie mam więcej
    > pytań.

    Nie, mam Linuksa, a będąc precyzyjnym, Linux to kernel, a nie system. Ale
    mówi się ogólnie "Linux", tak jak na Netware Novella mówiło się kiedyś
    raczej "Novell" niż "Netware".

    A Ty to pewnie z tych, którzy godzinami by udowadniali, że tiry to nie
    tiry, bo gdzieś wygooglali co pierwotnie oznaczał skrót T.I.R.

    --
    ignorance is bliss

  • 119. Data: 2012-08-07 19:32:59
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin J.F.

    > No wiesz, czasy takie, ze informatyka sie tak rozrosla, ze wszystkiego
    > na pewno sie nie nauczysz.

    Nie studiowałem tylko informatyki. Ale co do niej, to wypada mieć jednak
    ogólne pojęcie, a dopiero potem się w czymś specjalizować, taki
    specjalista, co zna tylko Oracla to dupa, nie specjalista.

    --
    ignorance is bliss

  • 120. Data: 2012-08-07 19:34:12
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Tak się dzieje zazwyczaj wtedy, gdy znienacka ktoś zaczyna odpowiadać
    > bez związku z tematem. Może to tych Marek nazywa "debilami"?

    Ale z takich dygresji powstają najciekawsze dyskusje. Jak rozmawiasz ze
    znajomymi w realu to skaczecie płynnie po tematach czy omawiać
    mechanicznie kolejne w stylu "pytanie-odpowiedź"?

    --
    ignorance is bliss