  • 1. Data: 2011-09-18 15:38:59
    Temat: CD TECHNICS dziwny objaw nie działa
    Od: Twat <n...@o...pl>

    Mam starą miniwieże TECHNICS CH700
    http://img215.imageshack.us/img215/9581/p1010540q.jp

    Nie działał w niej kompakt, po włożeniu płyty mielił i mielił ale nie
    odczytywał, rozebrałem przeczyściłem soczewkę lasera i teraz jest taki
    dziwny objaw:

    odczytuje płyty momentalnie, przeskok między utworami jest błyskawiczny,
    przewijanie przyspieszone w przód w tył również działa idealnie, jedno
    ALE odtwarzaniae STOI w miejscu

    przykładowo wybieram utwór nr 6, na wyświetlaczu pokazuje się 0:00 i
    nic, płyta się kręci i nie chce odtwarzać

    co to może być ?

  • 2. Data: 2011-09-18 16:45:01
    Temat: Re: CD TECHNICS dziwny objaw nie działa
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-09-18 17:38, Twat pisze:
> [...]
    >
    > przykładowo wybieram utwór nr 6, na wyświetlaczu pokazuje się 0:00 i
    > nic, płyta się kręci i nie chce odtwarzać

    U mnie przy takich objawach w cd sl-pg 590 padł laser. Naprawa w
    serwisie nieopłacalna, jak chcesz to możesz się bawić w samodzielną wymianę.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 3. Data: 2011-09-18 16:49:08
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Twat <n...@o...pl> napisał(a):

    Bardzo prawdopodobne,że przy czyszczeniu przerwałeś połączenie cewki od
    śledzenia ścieżki - tej, co porusza oczkiem po promieniu płyty.

  • 4. Data: 2011-09-18 17:19:43
    Od: Twat <n...@o...pl>

    W dniu 2011-09-18 18:49, Wmak pisze:
    > Twat<n...@o...pl> napisał(a):
    >
    > Bardzo prawdopodobne,że przy czyszczeniu przerwałeś połączenie cewki od
    > śledzenia ścieżki - tej, co porusza oczkiem po promieniu płyty.

    sprawdziłem omomierzem na taśmie i na obu cewkach jest 22ohm, przecież
    pięknie sie ogniskuje, idealnie odczytuje ilość utworów, idealnie
    przeskakuje między utworami, idealnie przewija wewnątrz utworu tylko
    STOI - nie odtwarza